Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik volg al sinds de eerste editie heel trouw de Warmste Week, maar dit jaar verzet ik consequent mijn radio. Wat is dat jong. Mijn ochtendwekker staat standaard op StuBru, en ik ben al geen fan van Fien Germijns, maar nu is het nog eens gecombineerd met Peter Van de Veire ...

Ik volg al sinds de eerste editie heel trouw de Warmste Week, maar dit jaar verzet ik consequent mijn radio. Wat is dat jong. Mijn ochtendwekker staat standaard op StuBru, en ik ben al geen fan van Fien Germijns, maar nu is het nog eens gecombineerd met Peter Van de Veire ...
De Warmste Week was een prachtig iets. Ze moesten dat concept gelaten hebben zoals het was. 't Is het 2de jaar dat het naar de kloten is.

Nu het hier toch over drollen gaat.
De kleine hier had gisteren een klein legoblokje ingeslikt. Vanochtend serieus grote boodschap waar ik vervolgens met een stokje ben doorgegaan om het legoblokje te zoeken. Dat op mijn nuchtere maag.

- Echtgenote biedt een item aan op een 2e handswebsite.
- Krijgt Whatsapp berichtje van een dame dat ze geinteresseerd is en dat ze via Postkoerier wil betalen.
- De dame geeft een link naar een fake Post website en mijn vrouw merkt het niet op. De website zegt dat het geld naar de bankrekening overgeschreven zal worden, vraagt haar om haar bank te selecteren en stuurt haar door naar de bank website (die fake is).
- Mijn vrouw heeft het nog altijd niet door en vult haar bank login gegevens in. De dieven gebruiken die gegevens om in te loggen op de website en een code te genereren waarmee je cardless geld kan afhalen.
- Rekening geplunderd. Gelukkig was het de prive-rekening waar niet zoveel geld opstaat want de Kerstaankopen waren net gedaan. Toch nog 250 euro kwijt.

En nu zit ze continue te bleiten en zichzelf stomme idioot te noemen. EN IK KAN DAT NIET BEVESTIGEN WANT DAN BEN IK NE SLECHTE MENS GODVERDOMME.

Normaal vertrekken wij altijd in Düsseldorf met het vliegtuig. Omwille van de reisorganisator toch maar eens in Brussel vertrekken

Vlucht van 11:40 en staan nog aan de grond.
Had al een korte overstap tijd maar dat wordt stilaan onmogelijk. Fuck dees

Was een technisch probleempje met het bagageluik en de vleugels moeten nog ontdooit worden.
Die vlieger staat hier al 2u minstens aan de grond. Fucking inefficiënt hier in België altijd

Nu het hier toch over drollen gaat.
De kleine hier had gisteren een klein legoblokje ingeslikt. Vanochtend serieus grote boodschap waar ik vervolgens met een stokje ben doorgegaan om het legoblokje te zoeken. Dat op mijn nuchtere maag.

Waarom zou je dat doen? Koop het blokje toch gewoon opnieuw. Of ben je zo gierig dat je liever in stront zit te roeren dan een halve euro uit te geven?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan