Nondedju, den MJ heet moane oto gebruikt als sjiethoezeke.voor fout parkeerders zou ik het nog doen ook.
Na kan ich nie noa heivers rije.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nondedju, den MJ heet moane oto gebruikt als sjiethoezeke.voor fout parkeerders zou ik het nog doen ook.
Eigenlijk is dat by far nog niet het ergste van wat hij met kak gedaan heeft.Eeeeuw dit is gewoon serieus hé?
Dus als er een wagen fout geparkeerd staat besmeurd hij die met ontlasting?
Gatver de bah wat voor een halvegare is dat dan.
Eigenlijk is dat by far nog niet het ergste van wat hij met kak gedaan heeft.

Omdat kay-gell dan Hulk-gewijs dien auto twee verdiepingen lager zwiert. Lijntjes zijn lijntjes en wij kleuren en parkeren daarbinnen!Dus? Wat heeft dat ermee te maken?
Toch precies maar een simpele duif. Da's duidelijk een humoristisch bedoeld filmpje van een komiek/pranker, jij bent de enige die er van maakt dat hij voor mensen te pesten kak op hun klinken smeert.Als je zo'n dingen doet ben je gewoon niet lekker bij je hoofd.![]()
Toch precies maar een simpele duif. Da's duidelijk een humoristisch bedoeld filmpje van een komiek/pranker, jij bent de enige die er van maakt dat hij voor mensen te pesten kak op hun klinken smeert.
What the actual fuck.Er is een beetje ambras in de Teams voor een derde jaar Mode & Creatie. Agnes krijgt een *beetje* tegenwind over haar Cultuur opmerking. Agnes was altijd al een beetje… niet echt fan van andere culturen. En dat is dan vastbenoemd.
![]()
Nou zo ver van de waarheid is het nu ook niet. (ok wel een ander lid)Toch precies maar een simpele duif. Da's duidelijk een humoristisch bedoeld filmpje van een komiek/pranker, jij bent de enige die er van maakt dat hij voor mensen te pesten kak op hun klinken smeert.
Auto's bekrassen is laag bij de grond.
Scheet laten op de deurklink, perfect crime.
De schrijfstijl doet me vermoeden dat Agnes niet van de jongsten is.Er is een beetje ambras in de Teams voor een derde jaar Mode & Creatie. Agnes krijgt een *beetje* tegenwind over haar Cultuur opmerking. Agnes was altijd al een beetje… niet echt fan van andere culturen. En dat is dan vastbenoemd.
![]()
Maar je kan niet ontkennen dat het een prima plan is.Nou zo ver van de waarheid is het nu ook niet. (ok wel een ander lid)
nu roddelen ze niet alleen meer in de leraarskamer over leerlingen maar ook via teams. Is nu nog gelijk of het nu over cultuur gaat of niet door dat dwaas geroddel van leerkrachten onder elkaar zijn sommige leerlingen de dupe van 1 leerkracht die hem/haar niet af kan.Er is een beetje ambras in de Teams voor een derde jaar Mode & Creatie. Agnes krijgt een *beetje* tegenwind over haar Cultuur opmerking. Agnes was altijd al een beetje… niet echt fan van andere culturen. En dat is dan vastbenoemd.
![]()
De opmerking over cultuur is erover, maar euhm...je denkt toch niet dat mensen tegen hun collega's gaan zwijgen over gemeenschappelijke leerlingen?nu roddelen ze niet alleen meer in de leraarskamer over leerlingen maar ook via teams. Is nu nog gelijk of het nu over cultuur gaat of niet door dat dwaas geroddel van leerkrachten onder elkaar zijn sommige leerlingen de dupe van 1 leerkracht die hem/haar niet af kan.
Vroeger ook nog gehad. Een klasgenoot en ik hadden onnozel gedaan op het eindejaarsfeestje (ad fundum beginnen kinderchampagne drinken).
Het volgende uur hebben we les en er valt iets van mijn bank. "Ah gaat het hier ook al beginnen, ik heb al gehoord dat je vorig uur ook al onnozel gedaan hebt"
Ze hebben ook niets beters te doen zeker dan hele dagen roddelen over enkele pubers. Dan ben je ook maar een triest figuur als je je daarmee bezig moet houden als volwassen vrouwen.
Is een beetje zoals hier op BG hè. Als je iemand in thread A tegen zijn kar rijdt, dan komt die in thread B lastig tegen u doen voor geen reden.Dat is toch compleet normaal dat als je in de ene les het varken uithangt de andere leerkrachten dit weten? Het zou anders nogal gemakkelijk zijn. Nogal een vreemd trauma om jaren later nog te weten ook, een opmerking van een leerkracht over een eerder event met kidibul.
De analogie gaat compleet niet op hé. Jij spreekt over dezelfde poster in een andere thread, de persoon waar ik op reageer over andere leerkrachten in andere lessen. Maar zo kunnen we nog eens klagen zeker.Is een beetje zoals hier op BG hè. Als je iemand in thread A tegen zijn kar rijdt, dan komt die in thread B lastig tegen u doen voor geen reden.
Dan moet je zeker dit topic eens lezen.Ik wil de rest niet weten haha is fucking ranzig man.
Ben zo'n iemand die zich altijd dingen gaan inbeelden bij het lezen van dit soort dingen.
Ik bedoel ja je komt dan bij een wagen en merkt dat die bvb 2 plaatsen heeft ingenomen en wat dan? Hopla broek naar beneden, een drol die dan al klaar ligt eruit persen en uitsmeren? En broek weer omhoog zonder zichzelf proper te maken? Of heeft men dan handschoenen en doekjes bij?
*Clint Eastwood gifje*
Als je zo'n dingen doet ben je gewoon niet lekker bij je hoofd.![]()

Jawel hè. In beide voorbeelden gaat het over zaken laten meespelen die niet direct relevant zijn.De analogie gaat compleet niet op hé. Jij spreekt over dezelfde poster in een andere thread, de persoon waar ik op reageer over andere leerkrachten in andere lessen. Maar zo kunnen we nog eens klagen zeker.
Oei, heb ik ergens tegen uw kar gereden?Het is ook een beetje zoals op school natuurlijk: je hebt er die overal lastige leerkrachten tegenkomen "zonder aanleiding" en anderen die nooit van iemand last hebben.