Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Stielmannen en 2 of 3 dagen hun kat sturen bij afspraken, of idd vaag zijn: morgen of overmorgen of misschien volgende week 'ieveranst'. Hoe moet je dan bvb verlof nemen, ganse week maar voor zon pipo? Alsof je niets anders te doen hebt... ziekte van de tijd precies.

Was zo met cv man hier, 2 dagen komt hij niet z'n afsraak na, want te druk... en nada tegenberichten hé van die mannen. Vraag ik te sms'en 3de dag als hij komt... nope niets, gelukkig was ik net thuis.
Blijkbaar is dat nu onderdeel van de/een stiel: uw kat sturen en niet meer communiceren(n)

En kheb em nu terug nodig... huisbazin geeft telefoon zelfde, had al veel zin andere te nemen, maar die was dan wel nog best ok als ie er was.

JA HALLO? 't is voor een afspraak voor mijne man

En wat scheelt er met uw man mevrouw?

Wacht... Didier, ja allez ze vragen waar het zeer doet. Wa? (mompel mompel op de achtergrond) Ahja (gestommel) Nee die komt strak (meer gemompel) Ja Ja.. Ja 'k zal het zeggen, Wacht wablift?

Mevrouw bent u er nog?
Bij Game Mania vroeger godganse dagen.

"Ja de Pleesteesje is kapot"
*Euh ja wat scheelt ermee?*
"Ja, tis voor mijne zoon, wacht"
KIANOOOO, WA SCHEELT ER MET DE PLEESTEESJE (mompel mompel)
"Ja zijne Fortnite gaat nie"
*Euhm oke, en krijgt hij een melding ofzo?*
"Wacht he"
KIANOOO, KRIJGDE GIJ EEN MELDING?
"Hij weet het niet"

:angry:

Stielmannen en 2 of 3 dagen hun kat sturen bij afspraken, of idd vaag zijn: morgen of overmorgen of misschien volgende week 'ieveranst'. Hoe moet je dan bvb verlof nemen, ganse week maar voor zon pipo? Alsof je niets anders te doen hebt... ziekte van de tijd precies.

Was zo met cv man hier, 2 dagen komt hij niet z'n afsraak na, want te druk... en nada tegenberichten hé van die mannen. Vraag ik te sms'en 3de dag als hij komt... nope niets, gelukkig was ik net thuis.
Blijkbaar is dat nu onderdeel van de/een stiel: uw kat sturen en niet meer communiceren(n)

En kheb em nu terug nodig... huisbazin geeft telefoon zelfde, had al veel zin andere te nemen, maar die was dan wel nog best ok als ie er was.
Héhé da ken ik. En dan vraagt ge:
"kunt ge aub wat specifieker zijn? want ik ga dan verlof moeten pakken"
- "Jama ge moete gij daar gene verlof voor pakken ze manneke" ... 😼

Bij mijn garage is dat ook.
"Wanneer kunde hem komen brengen"
-"Liefst op een vrijdag, want ik moet verlof pakken en dan sluit dat mooi aan op't weekend"
"Oooh jama manneke gij moet daar nie speciaal verlof voor pakken ze, da's toch wa overdreven. Hebde zo gene andere dag in de week dat ge thuis bent?"
-"Euh, nee?"

Geparkeerd in de overdekte parking van de Krëfel in Hasselt waar ook een fitness is. En paranoia gewijs 10 keer gekeken dat ik tussen de lijnen sta omdat ik weet dat @kay-gell hier fitnesst :unsure:

Héhé da ken ik. En dan vraagt ge:
"kunt ge aub wat specifieker zijn? want ik ga dan verlof moeten pakken"
- "Jama ge moete gij daar gene verlof voor pakken ze manneke" ... 😼

Bij mijn garage is dat ook.
"Wanneer kunde hem komen brengen"
-"Liefst op een vrijdag, want ik moet verlof pakken en dan sluit dat mooi aan op't weekend"
"Oooh jama manneke gij moet daar nie speciaal verlof voor pakken ze, da's toch wa overdreven. Hebde zo gene andere dag in de week dat ge thuis bent?"
-"Euh, nee?"
- "ik zal dan geen verlof nemen en em om 18u binnen doen"
* "ma dan zijn wij gesloten meneer"
- "Ooooh jama manneke gij moet daar Nie speciaal voor sluiten zuh, da's toch wa overdreven. Houdt maar gewoon open na 18 hoor"

Eeeeuw dit is gewoon serieus hé?
Dus als er een wagen fout geparkeerd staat besmeurd hij die met ontlasting?
Gatver de bah wat voor een halvegare is dat dan.

Eeeeuw dit is gewoon serieus hé?
Dus als er een wagen fout geparkeerd staat besmeurd hij die met ontlasting?
Gatver de bah wat voor een halvegare is dat dan.
621na.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan