Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
En dan gewoon knikken en zo een half lachske alsof ge het verstaan hebt en dan hopen da ge er mee weg komt.
Dan blijkt dat ze je eigenlijk een vraag gesteld hadden, en nu is de blik in hun ogen in tegenstelling tot hun woorden wel behoorlijk duidelijk: 'Jezus, wat een weirdo'.

Ja, dit is mij al meermaals overkomen.

Steek je de USB kabel in de playstation? Zoniet is het mss omdat je controller niet meer gekoppeld is. Dan moet je volgens mij de kabel gewoon in de ps steken en je controller aanzetten.
het is iets heel raars !!! dus de controllers waren zo leeg als een pier. ik koppel ze een UUR aan, ééntje in stopcontact, eentje in de PS4 zelf.
na een uur, ontkoppel ik ze , duw op de PS butten; geen reactie.

maar op moment dat ik de ps4 heropstart, dan pas gaan ze allebei terug in actie ! hewel zeg.....
das toch van mijn voeten hoor

het feit dat humor ivm islam hier gedelete word met de reden dat het islamofobisch is (n)
Binnenkort mag er gewoon *niet* meer over gepraat worden. Echtgenoot had een thema over afscheid nemen en wilde dat toelichten bij de ‘Grote 3’. Hij had nog maar een halve zin over bij de Islam begonnen en daar waren er 3 opgefokte 16 jarigen die hem af wilden dreigen want hij mocht niks over die godsdienst ‘in de mond nemen’.

Binnenkort mag er gewoon *niet* meer over gepraat worden. Echtgenoot had een thema over afscheid nemen en wilde dat toelichten bij de ‘Grote 3’. Hij had nog maar een halve zin over bij de Islam begonnen en daar waren er 3 opgefokte 16 jarigen die hem af wilden dreigen want hij mocht niks over die godsdienst ‘in de mond nemen’.
Wel zot die reclame van de Humo op de radio. Daar moet toch ook al serieus wat commentaar op gekomen zijn?

Ergernis van de week:

Herziening lening + opnemen extra krediet voor renovatie.
Man, om dat ter vergelijken is een echte hel.
Ik heb nu totaal geen idee of ik goed zit op gebied van rentevoet, SSV,...
Ik denk dat ik teveel betaal en het geen goed voorstel is, maar ik geraak er niet uit met vergelijken.

Tis een beetje ergernis én wtf. Netflix heeft dus een shop, had ik geen idee van maar dus wel, en die verkopen merch van sommige van hun series (ook streatwear collabs, beetje random eigenlijk). Een Squid Game t-shirt (geen speciale fit, gewoon katoentje met opdruk) voor €79. Negenenzeventig Euro.
Jongste wil voor Kerst wat SG spulletjes dus ik loop alle sites wat af. Ik ga zelf shirtjes met zo een strijk-print maken. Voor €79 hebben ze allebei een andere voor elke dag van ‘t school. €79 my ass.

Laatst bewerkt:
Zitten er nog Vlamingen op 2dehands.be? Holy fuck, twee dingen te koop staan. 500 berichten in brak Nederlands, telkens 300 euro onder de prijs.
Misschien moet ik mijn items 300 euro duurder zetten om aan de prijs te komen die ik wil :sop:
Valt nog goed mee vind ik. Maar ik verkoop dan ook nagenoeg geen dure dingen.
En de fake berichten zijn ook best easy te filteren.
Net nog mij kerstboom van de hand gedaan voor 10€ :)

Als er iets is dat me daar ergert zijn het mensen die hun kat zenden.
Zo heb ik eens ene gehad die mijn salon wou kopen, die gaf zelfs 50€ voorschot. Nooit meer teruggezien.

Alweer smallband, was te verwachten dat die tip om 's nachts te downloaden niet ging werken, afrippers hebben het gewoon volledig aangerekend :sop:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan