D
Deleted member 621
Guest
Dat is het punt niet. Punt is dat die boiler blijkbaar nog nooit eerder werd onderhouden (en nee, het is geen nieuwe) terwijl dit dus inderdaad verplicht is, ofwel moet de huurder €150 forfait geven... maar je ziet het wel.Ik snap dat dit voor jou niet leuk is, maar die mens mag dat zonder onderhoudsattest van die ketel van max. 6 maand oud gewoon niet verder verhuren. Dus dat is wel de normale gang van zaken en staat meestal ook gewoon in het contract bepaald dat de huurder dit bij uittreden moet voorleggen.
Daardoor heb ik 1) met een hele hoop vuiligheid gezeten waarvan het nu zelfs nog altijd niet helemaal is opgekuist 2) mocht ik de kosten ook nog op mij nemen en 3) heb ik het ook nog eens heel druk met mijn verhuis, dus kan ik dit al helemaal missen. (Al goed dat mijn vriend mij zoveel helpt.)
Ik heb ook nooit een attest gezien van het vorige onderhoud. (Wist hier ook niets van, want het was de eerste keer dat ik ging huren.)
Heb gisteravond een boze mail gezonden naar mijn huisbazin hierover + foto's van mijn WC-vloer die helemaal onder de kalk zat. Het hing zelfs aan de muren en zat in de groeven van de tegels. Ben eens benieuwd of mevrouw er iets op te zeggen heeft.
Ben altijd heel correct geweest als huurder, alles goed onderhouden hier, nooit problemen gehad met de buren en dan moet ik hier de dupe van zijn.
Laatst bewerkt door een moderator: