Tonerider
Well-known member
is ze dan nog wel zonet als vroeger, want als ze dat ook heeft laten verwateren, kan je beter een nieuwe zoekenZostraks als vroeger is mijn vrouw niet meer.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
is ze dan nog wel zonet als vroeger, want als ze dat ook heeft laten verwateren, kan je beter een nieuwe zoekenZostraks als vroeger is mijn vrouw niet meer.
Nee, dat staat er inderdaad niet, goed opgemerktTevoorn ni

zostraks te horen gekregen ?Te horen gekregen dat "zostraks" geen bestaand woord is.
Zou in glimlach moeten staan, want je hebt iets geleerd.Te horen gekregen dat "zostraks" geen bestaand woord is.
Hoe is 't met de Aziatische hoornaars? Wat zei de brandweer er van toen je ze belde?Door de quarantaine van Tweedledee en Tweedledum krijgen we taken via mail. Sommige om af te drukken, sommige online, sommige met een atlas.
1. Dag juf, welke atlas mogen ze gebruiken? Ah, deze van school. Deze van school die *op school* ligt? Nee, ik ga niet even tot school rijden om die op te halen, ik gebruik wel eentje van thuis. Nee, echt wel. Volgens mij is Kortrijk nog nooit van plaats gewisseld dus dat aanduiden op kaart zal wel lukken.
2. Dag juf, ik wil de huistaken afdrukken maar u moet er nog ‘toegang tot verlenen’.
3. Dag juf, wil u ook ‘bewerken’ toestaan want hij kan niks invullen.
4. Voor de af te printen blaadjes is de layout tussen wat ze gemaakt heeft en wat de printer er van maakt echt volkomen verneukt.
NB het is de schuld van de juf niet, Google docs is gewoon echt niet ideaal maar wel de keuze van de school. Het is gewoon dat alleen de juf deze dingen kon oplossen.
Voorzien voor dinsdag. Hebben de persoon van de vorige wespennest gebeld (die was in een stuk van het tuinhuis, klassieke wesp) en die gaat van de eerste keer heel de klus doen, klimop weg en alles. Morgen komen de eigenaars van het lege huis naast ons kijken of er langs hun kant iets te zien is (onze huizen zijn tweelingen en het is mogelijk dat er langs hun kant een gat is waar dat nest binnen kon. Huis is redelijk vervallen, staat al 9 jaar leeg)Hoe is 't met de Aziatische hoornaars? Wat zei de brandweer er van toen je ze belde?
Dus je gaat een niet-officiële instantie zoiets laten opruimen?Voorzien voor dinsdag. Hebben de persoon van de vorige wespennest gebeld (die was in een stuk van het tuinhuis, klassieke wesp) en die gaat van de eerste keer heel de klus doen, klimop weg en alles. Morgen komen de eigenaars van het lege huis naast ons kijken of er langs hun kant iets te zien is (onze huizen zijn tweelingen en het is mogelijk dat er langs hun kant een gat is waar dat nest binnen kon. Huis is redelijk vervallen, staat al 9 jaar leeg)
Edit: het zijn inderdaad - twijfel was er al niet zoveel - Aziatische.
Het uitstellend gedrag - en het spijt mij maar het is nu eenmaal zo - is financieel. Het is niet gratis en ik had geen €50/€60 over op dit moment. Deze en vorige maand moest ik uitbetaald worden door de Mut. Dat is nog niet gebeurd. 6 weken salaris heb ik tot nu toe niet. Dat komt wel (december zeggen ze, geen belofte) maar voorlopig dus noppes. De schoolrekening van de kinderen was 1x €112 en 1x€79. De mazouttank vullen voor de helft was €435. Dat eet het enkele loon dat we wel ontvangen hebben op. We zijn op het jaar en een half sinds mijn moeder overleden is al een groot stuk rechtgekrabbeld maar een spaarpot is er nog niet. Met twee lonen lukt het, deze maand moeten we alle zeilen bijzetten. Gisteren Cash Converters gedaan en nu kan ik ze er leggen. Dus ja, het is uitstelgedrag maar ik zit mij hier ook niet een glazeke te klinken met de hoornaars om hun verlengde levensduur.Dus je gaat een niet-officiële instantie zoiets laten opruimen?
Lijkt me dan toch beter dat de brandweer die hoornaars komt ruimen en je de rest laat doen door die persoon. Gaat je exact evenveel kosten en is veel veiliger voor onze biodiversiteit.
Ik vond je reacties in je eigen topic al een beetje raar (uitstellend gedrag), maar de oplossing, hoewel goedbedoeld, is toch ook niet alles.
We hebben het hier over een invasieve soort he, je mag daar echt niet lichtzinnig over gaan.
Ik ga niet zeveren over uw financiële problemen, ik begrijp 100% dat er mensen zijn in die positie en dat ga ik nooit veroordelen, het is hier ook niet altijd zonneschijn geweest he. Maar voor zoiets komt de brandweer toch gratis?Het uitstellend gedrag - en het spijt mij maar het is nu eenmaal zo - is financieel. Het is niet gratis en ik had geen €50/€60 over op dit moment. Deze en vorige maand moest ik uitbetaald worden door de Mut. Dat is nog niet gebeurd. 6 weken salaris heb ik tot nu toe niet. Dat komt wel (december zeggen ze, geen belofte) maar voorlopig dus noppes. De schoolrekening van de kinderen was 1x €112 en 1x€79. De mazouttank vullen voor de helft was €435. Dat eet het enkele loon dat we wel ontvangen hebben op. We zijn op het jaar en een half sinds mijn moeder overleden is al een groot stuk rechtgekrabbeld maar een spaarpot is er nog niet. Met twee lonen lukt het, deze maand moeten we alle zeilen bijzetten. Gisteren Cash Converters gedaan en nu kan ik ze er leggen. Dus ja, het is uitstelgedrag maar ik zit mij hier ook niet een glazeke te klinken met de hoornaars om hun verlengde levensduur.
(Ik weet dat het voor veel mensen onvoorstelbaar is dat mensen echt geen spaarpot hebben maar ik zou het appreciëren om hiervoor niet onder mijn oren te krijgen. We komen van heel ver)
En daar mag je fier op zijn!We komen van heel ver
Kortrijk is sinds 2020 altijd betalend.Ik ga niet zeveren over uw financiële problemen, ik begrijp 100% dat er mensen zijn in die positie en dat ga ik nooit veroordelen, het is hier ook niet altijd zonneschijn geweest he. Maar voor zoiets komt de brandweer toch gratis?

Van diezelfde paginaNet even opgezocht en voor de brandweer worden hoornaars en wespen in dezelfde adem genoemd.
Geen gratis adem.
![]()
Wespennest in Kortrijk verwijderen of verdelgen
Last van wespen in Aalbeke, Bellegem, Bissegem, Heule, Kooigem, Kortrijk, Marke of Rollegem? Een wespennest verwijderen of verdelgen in Kortrijk? Maak hier 24/7 een afspraak met de brandweer of een professioneel verdelger in Kortrijk.wespennest.vlaanderen
Verdelging Aziatische hoornaars is steeds gratis.
Zwaar erover gelezen dan!Van diezelfde pagina

Kortrijk is sinds 2020 altijd betalend.
Van diezelfde pagina
Misschien, heel misschien... Is iemand die thuis zit -langdurig- met depressieve klachten, inderdaad niet de persoon die zich dat moet aantrekken. Dat "vandaag overleven" dan de enige prioriteit zou moeten zijn...Nee. In uw eigen topic was de reden om niet te bellen ook 2x niks. Dit is echt iets waar je iets aan moet doen hoor.

Maar dan nog kan je het laten doen. Als iemand het gratis doet kan je toch niet zeggen dat je het niet doet om financiële redenen.Zwaar erover gelezen dan!
Edit: niet moeilijk als het de kleine lettertjes zijn van een verdelger, niet de brandweer![]()
Kom, iemand die langdurig met een depressie thuis zit is 1 ding. Iemand die foto's kan posten uit "bezorgdheid", maar er niets aan doet is een ander ding he. "ik kon niet naar de brandweer bellen want mijn kinderen zijn thuis". Komaan zeg.Misschien, heel misschien... Is iemand die thuis zit -langdurig- met depressieve klachten, inderdaad niet de persoon die zich dat moet aantrekken. Dat "vandaag overleven" dan de enige prioriteit zou moeten zijn...![]()