Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Whut? Woont gij in een circus? Waar ziet gij vaker dat soort mensen? :eek:
Op tv of ergens op het internet hé mor allez zeg.:rolleyes:
Moest ik irl zo'n iemand tegenkomen ik zou er snel achter zitten met mijn potje warme hars en strips. Een hele grote pot dan.

Krijgen jullie allemaal een strakke pipietje van behaarde Marokkaanse vrouwen?
Voor behaarde vrouwen hoef je het niet ver te zoeken hè. Kruip af en toe eens op wat je thuis bent dat naast je ligt te stinken dan hoef je geen rare dingen te plaatsen of te quoten op het internet.

Voor behaarde vrouwen hoef je het niet ver te zoeken hè. Kruip af en toe eens op wat je thuis bent dat naast je ligt te stinken dan hoef je geen rare dingen te plaatsen of te quoten op het internet.
Die van mij wast zich, staat niet vol haar en is gewoon Vlaams. Wat nu?

PS: wtf? :unsure:

Je hebt toch maar iets raar geplaatst op het internet hoor.

Als man zijt ge gezegend met een patriarchale maatschappij die de macho-cultuur in stand houdt en geen enkel esthetisch probleem heeft met mannelijke lichaamsbeharing. Waarom zou ge dan in godsnaam tijd en moeite doen om uw borst, rug, benen, en armen te scheren, laat staan te waxen? :wtf:

Check your privilege en ga iets leuk doen terwijl uw madam zich ontfermt over haar plichten als onbewust onderdrukte vrouw met een door mannen opgelegd schoonheidsideaal.
Not sure if serious, maar het omgekeerde is waar. De tijd dat we in een patriarchale maatschappij leven is al toch niet meer, het is al een tijd geleden een matriarchale geworden.

Not sure if serious, maar het omgekeerde is waar. De tijd dat we in een patriarchale maatschappij leven is al toch niet meer, het is al een tijd geleden een matriarchale geworden.
Ah cool, ik zal mijn vriendin even laten weten dat ze meer mag beginnen verdienen dan mij, en dat ik zal thuis blijven, zodat we voldoen aan de verwachtingen van onze matriarchale maatschappij.

Ah cool, ik zal mijn vriendin even laten weten dat ze meer mag beginnen verdienen dan mij, en dat ik zal thuis blijven, zodat we voldoen aan de verwachtingen van onze matriarchale maatschappij.
Wel leren koken bij/zoals @Tomski , kwestie van toch nog IETS nuttigs te doen als Huisman hè! 🙄

Witverlies dat blijft plakken in uw kruispruik is nochtans ook niet hygiënisch.
Newsflash:
- Niet elke vrouw heeft witverlies
- niet elke vrouw is zwaar behaard en draagt een halve pruik in haar slip
- niet elke vrouw die zegt dat ze zich beperkt scheert/waxt loopt er onverzorgd bij, trimmen is evengoed aan vrouwen besteed als aan mannen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan