Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee idd, maar beter dan niets doen.. En hopend op uitstel..

Dat er gelukkig gekomen is. De leerkracht heeft net geantwoord dat hij een week uitstel krijgt.

Dus nu vollen bak doorwerken tegen volgende maandag. :biglaugh:
Film laten zien, een stokje zoeken en zeggen dat hij de zegevlieger heeft gevonden. Opdracht klaar!

Dat mijne 17 jarige JR mij géén enkele minuut met rust laat vandaag. Ik ga ermee wandelen maar na een tijdje zakt meneer door zijn achterpootjes. Dan komen wij terug thuis, ik help hem dan in zijn hondenmandje. Nog géén minuut later hoor ik hem richting papa wandelen, staat hij te loeren naar mij en héél luid te huilen zoals een wolf. Ik hoor hem al denken: Wanneer gaan we opnieuw wandelen? NU papa? :unsure:

Als ik hem dan buitenzet in de tuin, dan blaft hij even, hij wandelt wat rond, gaat terug naar binnen, dan zakt ie weer door zijn achterpoten. Ik help hem dan terug zijn mandje in. Nog geen minuut later, tjippel tjippel tjippel! :wallbash: Wéér hetzelfde liedje.

Dan denk ik: Kereltje blijf toch eens even liggen en recupereer, uw achterpootjes zijn versleten! Maar neen, dat doet hij juist niet, zo is hij nu weer uren (!) aan één stuk bezig, zonder ophouden. Net nu vrouwlief niet thuis is natuurlijk.

Nee idd, maar beter dan niets doen.. En hopend op uitstel..

Dat er gelukkig gekomen is. De leerkracht heeft net geantwoord dat hij een week uitstel krijgt.

Dus nu vollen bak doorwerken tegen volgende maandag. :biglaugh:
Is het niet logischer, ipv uitstel, te vragen of hij een ander boek mag lezen, 1 waar hij niet eerst 7 prequel boeken voor moet lezen?

Wat moeten we onder zo'n Gentlemen's fair verstaan?

Allemaal mannen die willen doen alsof ze gentlemen zijn door dikke sigaren, blitse gel, hippe maatpakken en baardknipaccessoires te kopen, maar bij het ernaar toe rijden in hun blitse BMW X69 wel eerst 2 fietsers overhoop gereden hebben en parkeren in het midden van 2 parkeervakken?
De organisatie noemt het zelf: de grootste mancave van het land.
Dat soort stereotype loopt er ongetwijfeld wel rond. Ik was er gisteren en er liepen er daar sommigen met hun neus in de lucht, alsof ze zich verheven voelden boven al de rest maar er lopen ook gewoon “normale” mensen. Ben jij soms ook geweest? 🙈 Want er staan wel effectief standen met maatpakken, scheergerief, een barbier, een whiskystand én een ruimte waar je sigaren kan roken 😅

Voor mijn vriend die nog maar 6 maand bezig is met zijn zaak voor o.a de outdoor en zijn compagnon die o.a Lichterberg art doet, wel een goede verkoopbeurs en mooi om naambekendheid te creëeren en contacten te leggen.
Lang leve de bench!!! 🥳
Het park, the next best thing 😂

De organisatie noemt het zelf: de grootste mancave van het land.
Dat soort stereotype loopt er ongetwijfeld wel rond. Ik was er gisteren en er liepen er daar sommigen met hun neus in de lucht, alsof ze zich verheven voelden boven al de rest maar er lopen ook gewoon “normale” mensen. Ben jij soms ook geweest? 🙈 Want er staan wel effectief standen met maatpakken, scheergerief, een barbier, een whiskystand én een ruimte waar je sigaren kan roken 😅

Voor mijn vriend die nog maar 6 maand bezig is met zijn zaak voor o.a de outdoor en zijn compagnon die o.a Lichterberg art doet, wel een goede verkoopbeurs en mooi om naambekendheid te creëeren en contacten te leggen.

Het park, the next best thing 😂
Ze verwachten +9000 hipsters als ik de website goed interpreteer.
Screenshot_20211114-193016_Samsung Internet.jpg

Meisje waar ik al een paar keer op leuke date mee ben geweest gecontacteerd om af te spreken want ik ben terug van mijn werk. (werk 14 dagen offshore op zee en ben dan 14 dagen aan land)
Vroeg haar of zo uit is geweest op zaterdagavond en zin had om zondag af te spreken.
Ze zei dat ze niet uitgeweest was want ze had "badje genomen met mn lief".
😐 😐 😐 Ik weet het even niet meer... met lange periodes werken wordt het wel nog eens moeilijk om aan een lief te raken.
Heb ik al vaker op een date mogen horen. "Goh amai, je bent dan 14 dagen weg ofzo?"

De afgelopen weken waren er op play5 altijd 2 afleveringen van Vermist na Elementery, vandaag is er na Elementary ineens niks meer.
Dat terwijl er nog een volledig seizoen niet uitgezonden is.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan