Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sorry onvolledige uitleg gedaan vannacht. Met dat hij het grappig vindt bedoel ik dat ik hem er al 3x heb op aangesproken en dat hij het gewoon (letterlijk) weglacht. Hier een letterlijk sms bericht van één van de eerste keren een tijdje terug:" Oei dat is vervelend ja, haha😅". De laatste keer heb ik hem face to face aangesproken en toen lachte hij het ook weg. Wat moet je dan nog doen?

Sorry onvolledige uitleg gedaan vannacht. Met dat hij het grappig vindt bedoel ik dat ik hem er al 3x heb op aangesproken en dat hij het gewoon (letterlijk) weglacht. Hier een letterlijk sms bericht van één van de eerste keren een tijdje terug:" Oei dat is vervelend ja, haha😅". De laatste keer heb ik hem face to face aangesproken en toen lachte hij het ook weg. Wat moet je dan nog doen?
Dan kun je de politie bellen ja. En als hij het doet om te pesten daarna bel je hen gewoon altijd terug.

Zijn er nog buren die er last van hebben?

Als dat gerecycleerd plastic achteraf ergens in de natuur terecht komt is het daarvoor nog altijd even slecht als niet gerecycleerd plastic.
De enige plastiek die niet slecht is voor het milieu is deze gemaakt van zetmeel, maar dat is ook niet goed, want dan word zetmeel gebruikt die normaal gezien voor voedingsstoffen gebruikt worden (zelfde probleem als bij biobrandstof).
Als de flessen in de berm worden gegooid is dat ook een probleem hé.
Ik dacht dat glazen flessen vrij veel water verbruiken om ze schoon te maken. Dusja, als je daar studies van opzoekt weet zo niet dat het beter is globaal gezien. Glas is ook zwaarder.

Er zijn nog wel wat biodegradeerbare polymeren, het probleem is veelal de prijs. Deze uit afvalstromen halen wordt druk onderzocht. Ook is biodegradeerbaar iets dat wat ambigu is, want soms breekt iets wel af in zo'n industriële composteerinstallatie onder hoge temperatuur, maar buiten in de berm duurt het nog altijd 100 jaar.

Dan kun je de politie bellen ja. En als hij het doet om te pesten daarna bel je hen gewoon altijd terug.

Zijn er nog buren die er last van hebben?
Ik vind de stap vrij groot om er de politie voor te bellen, want dat lijkt zo'n straatje zonder einde. De andere buren horen dit niet omdat die aan de overkant van de gang zitten (wij horen hen ook nooit, zelfs niet als ze loeiharde muziek opzetten).
Ik weet dat dit eigenlijk er niet toe doet, maar mijn vrouw is zwanger en heeft last van pijnlijke buiken. Die heeft dus na dat incident nog uren wakker gelegen. En dat na een dag wachtdienst waar ze een tsunami patiënten heeft getrotseerd...
Ik zou niets liever dan de goede vrede bewaren tussen de buren, maar ik kan dit niet laten blijven duren.

Zo stom zijn wij dan ook nog. Hij had ons ooit eens gevraagd om 's avonds vanaf 22u de droogkast niet meer op te zetten, omdat die wat resoneerde met het gebouw en hij had daar wat last van om in slaap te vallen. Ondanks al die shit laten wij de droogkast dus nog steeds overdag draaien...

Laatst bewerkt:
De juf van de oudste is positief getest. Oudste moet dus een week thuisblijven (bloemen nog kransen) en aangezien hij en zijn broer ongeveer siamees aan elkaar vasthangen, de jongste dus ook. Oudste is gevoelig aan de longen (asthma via de papa) dus ik hou efkes hout vast.

De juf van de oudste is positief getest. Oudste moet dus een week thuisblijven (bloemen nog kransen) en aangezien hij en zijn broer ongeveer siamees aan elkaar vasthangen, de jongste dus ook. Oudste is gevoelig aan de longen (asthma via de papa) dus ik hou efkes hout vast.
*noch

en dat voor een juf. :nono:

het leven kan toch zijn ironische kantjes hebben: vliegt ge succesvol naar de ruimte om dan later met een gewoon vliegtuigje neer te storten.

Eénmotorige vliegtuigjes je moet er toch willen inkruipen denk ik.

Niemand die denkt dat squid het de laatste weken wel verdiend heeft om niet perfect te typen gezien ze al een paar weken én een zieke vent en verkouden jongens had rondlopen.

Om het naar mannelijke termen te vertalen:

DAT ZIJN 3 PALLIATIEF ZIEKEN HE?!? 😒

Niemand die denkt dat squid het de laatste weken wel verdiend heeft om niet perfect te typen gezien ze al een paar weken én een zieke vent en verkouden jongens had rondlopen.

Kinderen hebt ge niet voor uw gemak hè 🤷‍♂️

Nee nee, dit lijkt mij volkomen normaal. Hier schrijffouten maken heeft het Indiana-Jones-en-die-grote-rollende-steen-effect. Crushing is inevitable. Als ik dan een kopje van Uncle Vladimir’s Special Tea aan de patiënten geef, kan ik BG comments tonen in de rechtszaal en bewijzen dat ik doordraaide.

Nee nee, dit lijkt mij volkomen normaal. Hier schrijffouten maken heeft het Indiana-Jones-en-die-grote-rollende-steen-effect. Crushing is inevitable. Als ik dan een kopje van Uncle Vladimir’s Special Tea aan de patiënten geef, kan ik BG comments tonen in de rechtszaal en bewijzen dat ik doordraaide.
Aaah, klinkt als een klassiek gevalletje "ik had echt niet door dat de auto in achteruit stond ipv in eerste, meneer de juge!" 👌

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan