Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
ga wandelen, Tonerider, dan krijgt ge vitamine D, beweegt ge en kunt ge uw gedachte verzetten.

- Piekert wanneer hij over de markt wandelt (waar hij niets te zoeken heeft buiten een hamburger)
- Piekert wanneer hij even in de kerk gaat zitten voor de stilte
- Piekert wanneer hij wandelt langs de kade
Komt depri terug thuis.

Deze namiddag maar wat gamen om de gedachte uit te zetten. Ik zal mijn vitamine D wel via pillekes binnen krijgen.

Vandaag afscheid genomen van een trouwe vriend. Bijna 13 jaar lief en leed mee gedeeld. Gek dat dat van de ene dag op de andere plots gedaan kan zijn. Denk dat we vrijwel elke dag wel samen ergens naartoe gingen. Het gaat vreemd zijn ‘m nooit meer te zien.

Maar ik heb er toch een schoon bedrag nog voor gekregen :unsure:
Ik dacht eerst -toen ik dit las- dat je over uw (overleden) hond bezig waart. Gelukkig is dat niet het geval.

ga wandelen, Tonerider, dan krijgt ge vitamine D, beweegt ge en kunt ge uw gedachte verzetten.

- Piekert wanneer hij over de markt wandelt (waar hij niets te zoeken heeft buiten een hamburger)
- Piekert wanneer hij even in de kerk gaat zitten voor de stilte
- Piekert wanneer hij wandelt langs de kade
Komt depri terug thuis.

Deze namiddag maar wat gamen om de gedachte uit te zetten. Ik zal mijn vitamine D wel via pillekes binnen krijgen.
de ideale oplossing voor u.

Meer een ergernis van gisteren maar bonne. Daar ben ik dan ook mee gaan slapen.

Koop je een Brother printer online en wil je dat volledig instellen. Blijkt dat je niet in het admin-portal kan om te updaten want het wachtwoord wat überhaupt op de achterkant van die printer staat, lijkt niet te werken.

Ondertussen al een network reset gedaan, twee default wachtwoorden ingegeven, op verschillende computers geprobeerd, maar dat lijkt allemaal niet te werken. Mailt je naar de webshop is al vertrokken om aan te geven dat het niet werkt en e-mail ook naar Brother om te kijken voor een oplossing want ik heb natuurlijk ook geen zin om heel die meuk terug op de post te doen nadat ik dat heb geïnstalleerd.

Nouja. Ze zien maar dat ze het fixen en de boel komen ophalen.
En via usb aansluiten om zo in de config te sleutelen?

ik heb hier al Vitamine D Will liggen op voorschrift van de dokter. Alleen moet ik hem nog eens bellen voor te vragen hoeveel x ik dat moet pakken, want het zijn maar 12 pillekes en blijkbaar moet de dokter bepalen hoeveel ge er van moogt nemen.
Ik heb er van D cure, 25 000 units. Is bedoeling van 1 per maand te nemen met zo'n dosis. Zeker niet meer dan elke 14 dagen.
Mn vorig huisarts raadde me wel drupjes elke dag aan, monsterdosis neemt m'n niet zo efficient of goed op.
50 000 en 100 000 unit pilelkes bvb zijn meer voor ouw menskes een super boost te geven. In ziekenhuzien geeft m'n dat soms met een spuitje in de aders aan oudjes.

Dit is ook een goeie voor dagelijks te gebruiken in de wintermaanden

Ooit van dat "ixx" merk magnesium gehad, was maar laxerende brol. Dus geen fan van Magnixx of D ixx. D neem je best bij goeie maaltijd. Vit D is vet gebonden

Nutrisan vindt ik een kwaliteitsmerk voor veel supplementen (k heb geen aandelen, neen).

Veel D geeft de zon nu niet meer, en zeker als je goed gekleed bent.

.

ik heb hier al Vitamine D Will liggen op voorschrift van de dokter. Alleen moet ik hem nog eens bellen voor te vragen hoeveel x ik dat moet pakken, want het zijn maar 12 pillekes en blijkbaar moet de dokter bepalen hoeveel ge er van moogt nemen.
Bij licht tekort: 1x per maand, bij zwaar tekort 1x per 2 weken. Ken je toevallig het getal op je bloedanalyse?

Ooit van dat "ixx" merk magnesium gehad, was maar laxerende brol. Dus geen fan van Magnixx of D ixx. D neem je best bij goeie maaltijd. Vit D is vet gebonden
Dat heeft niks met het ixx merk te maken, magnesium werkt gewoon in meer of mindere mate laxerend afhankelijk van de dosis en de verbinding waarin het voorkomt.

Dat heeft niks met het ixx merk te maken, magnesium werkt gewoon in meer of mindere mate laxerend afhankelijk van de dosis en de verbinding waarin het voorkomt.
Weet ik wel, oxide is de slechtste kwa opname en het meest laxitief wegens 90% die je niet opneemt
Magnesium citraat en bysglycinaat bvb zijn beter daarin.

Idd 25 000 units D 2x om de 14 dagen is voor een groot tekort weg te werken. Bvb na een lange winter of bij andere problemen.

Misschien nog voor Tonerider: voor rust in m'n hoofd gebruik ik dit, werkt subtiel, tis geen valium/xanax ofzo, maar het werkt voor me. En heb ook zo veel supplementen geprobeerd die niks deden op dat vlak. Is ook niet echt verslavend.

Laatst bewerkt:
Tsja ik weer ook niet waar die met hun gedachten zaten toen ze die naam bedacht hebben.
Mijn eerste gedacht toen ik die naam hoorde was wel iets anders dan vitamine D :unsure:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan