Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ze gingen het wel onder controle hebben daar in Gent ..... met 1 miljoen mensen verwacht.... idiots van te denken dat dit wel niet ging gebeuren!

ps. oefening baart kunst Tonerider... ik ben tevree van het ikea gasfornuis hier, makkelijk in stappen te regelen vlam en zelden overkook ... en kookt het over, tis maar gietijzer, kuis je zo af...

Ze gingen het wel onder controle hebben daar in Gent ..... met 1 miljoen mensen verwacht.... idiots van te denken dat dit wel niet ging gebeuren!
Morgen minister A of expert B in het middagnieuws: "Ja, dit is dus wat we liever niet zien. Een grote massa mensen samen."

Of een afgeleide ervan

vraagt de naam van een product om te kuisen:

- krijgt suggesties voor:
* andere type kookplaten
* andere afmetingen potten
* de hoeveelheid pasta en water
- de bevestiging dat zo'n producten bestaan, maar geeft geen naam.

i-give-up-south-africa.gif

Algoed dat er toch nog 1 of 2 personen begrijpend konden lezen.

Laatst bewerkt:

* andere type kookplaten

Algoed dat er toch nog 1 of 2 personen, begrijpend konden lezen.
Cif.

* andere type kookplaten

Algoed dat er toch nog 1 of 2 personen begrijpend konden lezen.
Ja zeg, ik blijf er bij, ge zijt duidelijk nog niet toe aan meer dan een boterham met confituur. Dat is onze schuld niet.

Vlieger met technische problemen, wat mijn overstap van 2h20 iets nipter zal maken.
Mag dus 24h kamperen in Doha.
Vanwege de Covid-19 regels mag je niet meer zomaar de luchthaven uit en op hotel 😫 😫

Iemand enig idee waar die papieren staan om een refund aan te vragen bij Qatar airways

Edit nog een ergenis, mensen die weten dat ze met het vliegtuig op reis gaan en weten dat ze hun masker moeten dragen van in de luchthaven van vertrek tot bij het buitengaan van de luchthaven van aankomst. Redelijk wat mensen die het niet kunnen op houden waar het wel moet. 😢

Laatst bewerkt:
Meer een ergernis van gisteren maar bonne. Daar ben ik dan ook mee gaan slapen.

Koop je een Brother printer online en wil je dat volledig instellen. Blijkt dat je niet in het admin-portal kan om te updaten want het wachtwoord wat überhaupt op de achterkant van die printer staat, lijkt niet te werken.

Ondertussen al een network reset gedaan, twee default wachtwoorden ingegeven, op verschillende computers geprobeerd, maar dat lijkt allemaal niet te werken. Mailt je naar de webshop is al vertrokken om aan te geven dat het niet werkt en e-mail ook naar Brother om te kijken voor een oplossing want ik heb natuurlijk ook geen zin om heel die meuk terug op de post te doen nadat ik dat heb geïnstalleerd.

Nouja. Ze zien maar dat ze het fixen en de boel komen ophalen.

Zoo van antwerpen,

ps. oefening baart kunst Tonerider... ik ben tevree van het ikea gasfornuis hier, makkelijk in stappen te regelen vlam en zelden overkook ... en kookt het over, tis maar gietijzer, kuis je zo af...
Wel int begin wast idd niet meer te doen en niet plezant, maar ook door het volk dat bleef staan. Naarmate het parcours vorderde vlotte het wel beter. Ben er ook geweest gisteren.

Vandaag afscheid genomen van een trouwe vriend. Bijna 13 jaar lief en leed mee gedeeld. Gek dat dat van de ene dag op de andere plots gedaan kan zijn. Denk dat we vrijwel elke dag wel samen ergens naartoe gingen. Het gaat vreemd zijn ‘m nooit meer te zien.

Maar ik heb er toch een schoon bedrag nog voor gekregen :unsure:

Vandaag afscheid genomen van een trouwe vriend. Bijna 13 jaar lief en leed mee gedeeld. Gek dat dat van de ene dag op de andere plots gedaan kan zijn. Denk dat we vrijwel elke dag wel samen ergens naartoe gingen. Het gaat vreemd zijn ‘m nooit meer te zien.

Maar ik heb er toch een schoon bedrag nog voor gekregen :unsure:
wat heb je ter vervanging gekocht?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan