Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op een boogscheut van mijn ouders is ne man neergeschoten door de politie.
Man is nog maar net dood en HBVL vindt het nodig dit te schrijven

In de buurt gonst het al enige tijd van de geruchten over Joeri W. De man zou alcohol- en drugsproblemen hebben gehad. Volgens sommigen zou hij ook een enkelband hebben gedragen. “Maar of die geruchten kloppen, weten we niet. Opvallend was wel dat het slachtoffer sinds corona meer thuis was.

Als ge het als krant niet weet, het niet direct relevant is en zijn familie en dochters nog in rouw zijn, waarom voelt ge dan de drang zoiets te schrijven omdat sommige buren dat zeggen?

Op een boogscheut van mijn ouders is ne man neergeschoten door de politie.
Man is nog maar net dood en HBVL vindt het nodig dit te schrijven

Als ge het als krant niet weet, het niet direct relevant is en zijn familie en dochters nog in rouw zijn, waarom voelt ge dan de drang zoiets te schrijven omdat sommige buren dat zeggen?
Dus omdat we meer thuis zijn door corona zijn we massaal criminelen met een enkelband?

Ik had iets gelijkaardig voor. Als we met de kinderkoets gaan wandelen dan duw ik meestal de koets en detecteert mijn fitbit de stappen niet omdat mijn polsen niet bewegen. Dus doe ik mijn fitbit rond mijn enkel. Ge moest de mensen es zien kijken!!!

Straks nen test gaan laten afnemen voor corona zodat we op reis kunnen vertrekken. Zit me al heel de nacht derin op te fokken omdat het iets is dat ge niet in de hand hebt en omdatk nu begin te twijfelen of we wel op tijd den uitslag gaan hebben (we hebben ongeveer 36 uur tussen de test en het vertrek)

Al heel de week niet buitengekomen dus het risico is miniem, maar gvd, de start van drie weken verlof zou relaxt moeten zijn ipv dit stressvol gedoe :angry:

Straks nen test gaan laten afnemen voor corona zodat we op reis kunnen vertrekken. Zit me al heel de nacht derin op te fokken omdat het iets is dat ge niet in de hand hebt en omdatk nu begin te twijfelen of we wel op tijd den uitslag gaan hebben (we hebben ongeveer 36 uur tussen de test en het vertrek)

Al heel de week niet buitengekomen dus het risico is miniem, maar gvd, de start van drie weken verlof zou relaxt moeten zijn ipv dit stressvol gedoe :angry:
Niet gevaccineerd? Of test verplicht sowieso?

Bah.

Voor het vliegtuig? Of om het land binnen te mogen?
Om het land binnen te mogen (Zuid-Afrika). Huwelijksreis van vorig jaar die uitgesteld was, dus fingers crossed. Zoals gezegd is het risico miniem, maar ge zit wel met die onzekerheid. Echt een kutgevoel gewoon.

Ik ben donderdag om 9u45 getest en had uitslag vrijdag om 16u. Beduidend langer dan enkele maanden terug maar toch nog binnen die 36 uur.
Er hing wel een blad dat het tot 48 uur kon duren.

Was bij de apotheek geen optie? Daar heb je het resultaat binnen het kwartier geloof ik?

Elke zaterdagvoormiddag poets ik en kijk ik nadien op het gemakske naar de WAN-show. Maar nu tonen ze continu pop-ups als iemand iets koopt op de lttstore. Ik hoop dat dat volgende week al terug verdwenen is want dit is echt verschrikkelijk irritant.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan