Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sterkte voor hem wel, 't moet hard zijn om zonder handen door het leven te gaan. Zelf uw boke met confituur nie kunnen smeren ochot.
Die discussie hebben wij hier al gehad dacht ik.

Smeren we zelf een boterham met gelei, dan zijn we ondankbaar grut.
Smeren we niet zelf een boterham met gelei, dan zijn we ondankbaar grut

you just can't win !!!!

Smeer je zelf uw boterham niet en zit ge in mijn zetel te mokken als een kind omdat ge honger hebt, dan zou het zijn van "vanaf nu zorgen we elk voor ons eigen eten, dan kunt ge alleen uzelf frustreren". :biglaugh: Maar goed ik zou sowieso te no nonsense "ik ben uw moeder niet" zijn voor bepaalde potentiële levenspartners

Ik kan wéér geen Youtubefilmpjes afspelen en Spotify doet ook niets. Nochtans heb ik op mijn werklaptop daar geen problemen mee en ik heb mijn cachegeheugen op Google Chrome verwijderd, maar dat heb ik een tijdje geleden al gedaan. Moet ik nu weer helemaal heropstarten voor ik iets kan afspelen?

Ik kan wéér geen Youtubefilmpjes afspelen en Spotify doet ook niets. Nochtans heb ik op mijn werklaptop daar geen problemen mee en ik heb mijn cachegeheugen op Google Chrome verwijderd, maar dat heb ik een tijdje geleden al gedaan. Moet ik nu weer helemaal heropstarten voor ik iets kan afspelen?
Heb je hetzelfde probleem met Firefox/Edge? Chrome heeft hier soms ook z'n kuren. Al kan dat aan een van de tientallen extensies liggen ;(

hoe komt het geluid uit die pc? USB speaker of headset ofzoiets? Kan de usb firmware of driver zijn die moeilijk doet. Gebeurt hier ook soms, reboot is het enige dat helpt dan

Iedereen wilt groene stroom, maar als er dan nieuwe windmolens geplaatst moeten worden zijn ze allemaal er tegen.
Een dikke week terug ging het over Millen bij Riemst, vandaag staat er een artikel in de krant over Montenaken bij Gingelom.

Tragisch verhaal dit.
Die vijver ziet er echt een pak minder gevaarlijk uit dan hij is.

Tragisch verhaal dit.
Die vijver ziet er echt een pak minder gevaarlijk uit dan hij is.
halfgevuld, ik vraag me af hoe je daar uit geraakt...

Smeer je zelf uw boterham niet en zit ge in mijn zetel te mokken als een kind omdat ge honger hebt, dan zou het zijn van "vanaf nu zorgen we elk voor ons eigen eten, dan kunt ge alleen uzelf frustreren". :biglaugh: Maar goed ik zou sowieso te no nonsense "ik ben uw moeder niet" zijn voor bepaalde potentiële levenspartners
Soms hebben mensen echt niet door dat ze
- zich als een 2jarige driftkikker gedragen
- dat dit gedrag puur door honger wordt uitgelokt.

Ik zou op een rustig moment eens bespreken (bij het dessert bvb) dat je op zo een moment een snickers tegen zijn kop kan knallen want iemand die al zo lang met jou samen is, moet ongetwijfeld ook een mooie dosis humor tot zijn beschikking hebben. 😇

hey-bitch-have-a-snickers.jpg

:eviltongue: Straks were een rondje uurwerken verzetten en da 2x per jaar , in Bruussel zouden beter daar iets aan doen dan te zeveren over een pass en mondkapjes

Soms hebben mensen echt niet door dat ze
- zich als een 2jarige driftkikker gedragen
- dat dit gedrag puur door honger wordt uitgelokt.

Ik zou op een rustig moment eens bespreken (bij het dessert bvb) dat je op zo een moment een snickers tegen zijn kop kan knallen want iemand die al zo lang met jou samen is, moet ongetwijfeld ook een mooie dosis humor tot zijn beschikking hebben. 😇

hey-bitch-have-a-snickers.jpg
Als ik honger heb en geen eten ben ik in staat om ongelukken te doen.

Vorig jaar na de basket (match van 11u tot 13u) wou ik stoppen bij burger King. Die was gesloten voor werken. Next stop: Mac Donald's. Parking volledig afgesloten. Helder nadenken en in de buurt een frietkot zoeken lukt dan niet meer.

Ik heb dan in rage mode van Kortrijk naar ieper gereden. Aan de lichten een sukkelaar voor me en dat was de druppel.

Alle gebaren zijn door de vooruit gevlogen en ik had net nog het besef dat ik die beter niet van de baan ging rijden want dat het me geld ging kosten. Maar de waas voor de ogen was er wel.

Nuja ondertussen weten ze dat hier thuis ook wel. Als ik honger heb dan komt er geen vriendelijk woord meer uit.

Vorig jaar na de basket (match van 11u tot 13u) wou ik stoppen bij burger King. Die was gesloten voor werken. Next stop: Mac Donald's. Parking volledig afgesloten. Helder nadenken en in de buurt een frietkot zoeken lukt dan niet meer.

Ik heb dan in rage mode van Kortrijk naar ieper gereden. Aan de lichten een sukkelaar voor me en dat was de druppel.

Alle gebaren zijn door de vooruit gevlogen en ik had net nog het besef dat ik die beter niet van de baan ging rijden want dat het me geld ging kosten. Maar de waas voor de ogen was er wel.

Nuja ondertussen weten ze dat hier thuis ook wel. Als ik honger heb dan komt er geen vriendelijk woord meer uit.
Oei, precies wel een probleem onder agenten

We hebben dat hier ook al gemerkt :unsure:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan