Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waar zijn die onverlaten die gewag maakten van zonnig weer in de Kempen?

Net een fietsrit gedaan van een minuut of tien en men broek is zo ongeveer tien kg zwaar geworden.

Ik hoor u nu denken ja dat is maar een KG per minuut het kan erger.

Kan zijn maar ik vond het toch behoorlijk suboptimaal. :confused:

Neen, niet weer die bange buren uit Lovendegem(bij Gent) zeker? Die zijn ziek in hun hoofd of lijden aan zware ptsd denk ik. Die zouden beter bij een psycholoog gaan, dat meen ik. Zo in angst leven voor inbrekers in een brave wijk.
Een beetje verder zit je in Ertvelde pertansk, en daar vreest m'n niet!

Net een fietsrit gedaan van een minuut of tien en men broek is zo ongeveer tien kg zwaar geworden.

Je bent een paar uur te laat voor het goeie weer denk ik.

Kom kom zo klagen.

‘De regen had er al moeten zijn’

Turkana is de kanarie in de koolmijn van het klimaat. Terwijl mannen vechten voor het laatste gras, moeten vrouwen geitjes de borst geven en worden meisjes uitgehuwelijkt in ruil voor vee. De Standaard reisde naar de Keniaanse provincie. ‘Iedereen hier heeft honger.’

Foei.

Foei foei foei.

Neen, niet weer die bange buren uit Lovendegem(bij Gent) zeker? Die zijn ziek in hun hoofd of lijden aan zware ptsd denk ik. Die zouden beter bij een psycholoog gaan, dat meen ik. Zo in angst leven voor inbrekers in een brave wijk.
Een beetje verder zit je in Ertvelde pertansk, en daar vreest m'n niet!
Wij hebben sinds kort hier ook een BIN netwerk. NOG meer excuses voor Guy (= onze plaatselijke Gratiën) om zich te moeien, ik verheug me al.

Hij heeft jammer genoeg de 2 plastieke buxuskegeltjes die hij voor ons huis had """geplant""" al weggehaald. Ik was van plan om er voor halloween een laken met gaatjes over te gooien zodat het spookjes zouden zijn. :(

Kom kom zo klagen.

‘De regen had er al moeten zijn’

Turkana is de kanarie in de koolmijn van het klimaat. Terwijl mannen vechten voor het laatste gras, moeten vrouwen geitjes de borst geven en worden meisjes uitgehuwelijkt in ruil voor vee. De Standaard reisde naar de Keniaanse provincie. ‘Iedereen hier heeft honger.’

Foei.

Foei foei foei.
en toch viel het dik tegen onderweg.

Wij hebben sinds kort hier ook een BIN netwerk. NOG meer excuses voor Guy (= onze plaatselijke Gratiën) om zich te moeien, ik verheug me al.

Hij heeft jammer genoeg de 2 plastieke buxuskegeltjes die hij voor ons huis had """geplant""" al weggehaald. Ik was van plan om er voor halloween een laken met gaatjes over te gooien zodat het spookjes zouden zijn. :(
Waren er dat dan met geheime camera's in ofzo?:D
Goed idee van die spookjes wel (dan dienden ze nog iets plezant) .... of anti diefstal: blijft weg gij inbreker; boeeee

Mijn ergernis van vandaag is dit nieuws van Deutsche Bank:
Overschakeling van jaarlijkse op maandelijkse afrekening voor kredietkaarten:
- DB Titanium 1,66 EUR per maand
- DB Gold/DB Titanium Plus 3,75 EUR per maand

• Deel 1, Rubriek XIV. Financiële diensten - DB Account, pagina 17
Prijswijziging: maandelijkse vergoeding van 5,30 EUR per bankrelatie (d.w.z. 15,90 EUR/kwartaal).

Overschakeling van driemaandelijkse naar maandelijkse afrekening voor het aanbod DB Account.

De maandelijkse bijdrage van 5,30 EUR is niet verschuldigd indien aan een van de volgende voorwaarden is voldaan:

• De totale waarde van de activa (cash en beleggingen, met inbegrip van verzekeringsproducten) van de bankrelatie was op de laatste werkdag van de vorige maand groter dan of gelijk aan 50.000 euro.
  • Alle houders van de bankrelatie waren jonger dan 25 jaar op de laatste werkdag van de voorafgaande maand.
  • Een van de houders van de DB Account bankrelatie was ook een DB Personal- of Private Banking-cliënt tijdens de voorgaande maand.
Concreet komt dat neer op 15 euro meer dan dat je in 2021 betaald hebt aan DB.

Mijn enige use-case daar was eigenlijk nog de Mastercard, voor de rest gebruik ik de Visa van mijn andere bank waar ik toch aan vast hang omwille van de woonlening. Toch ook eens bekijken om daar van af te stappen.

De Deliveroo koerier die gewoon niet afkomt, na al een uur te wachten. Dan half uur klantendienst om te horen dat het restaurant een issue heeft dus nu nog steeds geen eten. Dat op zich ok nog maar er ziet er hier ene in de sofa die daardoor een rothumeur is en hij mag nog zeggen dat hij niet kwaad is op mij, ik zit wel op die smoel te zien en mag er mee de avond doorbrengen. Echt nul de kl relativeringsvermogen. 😡

De Deliveroo koerier die gewoon niet afkomt, na al een uur te wachten. Dan half uur klantendienst om te horen dat het restaurant een issue heeft dus nu nog steeds geen eten. Dat op zich ok nog maar er ziet er hier ene in de sofa die daardoor een rothumeur is en hij mag nog zeggen dat hij niet kwaad is op mij, ik zit wel op die smoel te zien en mag er mee de avond doorbrengen. Echt nul de kl relativeringsvermogen. 😡
kunt ge die deliveroo dan niet opzeggen en tot het frituur gaan?

Vent meegeven met de koerier sebiet.

moeilijke eter, ok, maar het frituur is toch altijd een goede oplossing?
Het was gisteren frituur. Oudercontacten en schoonouders maken lange dagen dus te moe voor meer dan junk maar niet twee maal op rij dezelfde junk. Onze frituur hier is ook niet van het genre ‘so nice you gotta bouffe it twice’

Ik zit met een moeilijke eter (van 40) en als hij geen zin heeft in x of y dan is het beter dat niet te nemen want veel plezier heb je er ook niet aan. (Ik weet dat ik hem beter bokes met confituur zou geven)
Mja, kzou na 1,5 uur wachten ook wel effe ongenietbaar zijn.

Maar je geeft zelf al het antwoord wat je moet doen. Geef die een kom soep met een boterham met jam in zijn pollen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan