Tonerider
Well-known member
true, niet alles is overal beschikbaar.Of zoals gezegd: niet beschikbaar op uw adres.
Tadaam
En die vergelijkingen heb ik al dikwijls gemaakt maar er is gewoonweg geen enkele provider waar je én deftige snelheden én een redelijke limiet én een betaalbare prijs mag verwachten, meestal is het kiezen tussen 2 van de 3 of dikwijls zelfs maar 1. En dan is Telenet helaas de enige optie want het is betaalbaar en (meestal) snel, maar zoals Yo-Han zei mogen ze hun limieten dan wel eens updaten naar de 21ste eeuw.
Ik heb lang dat basic gehad, maar zat met hetzelfde probleem zodra ik terug begon te gamen. Elke keer moest ik nadenken wat ik kon downloaden en moest dan ofwel 's nachts downloaden (https://www2.telenet.be/nl/klantens...uren-bij-een-abonnement-met-onbeperkt-surfen/) ofwel wachten tot de volgende maand.
Uiteindelijk ook overgeschakeld naar Orange, die vielen ook goed mee qua prijs in vergelijking met Telenet.

Wie heeft er in godsnaam bepaald dat dat mooi is?
)
Maar als leerkracht ook ben ik niet zacht of begrijpend met pesters. Als er een pestprobleem is in een klas waar ze naar mij komen, dan kaffer ik die pesters ook uit. Omdat pesten gewoon voortkomt uit te dom zijn om voor den duvel te dansen. Ze krijgen een lijstje van al wat er aan hen scheelt en een bolwassing. Ik ben te oud om nog geduld te hebben met pesters op school. Heb het nog maar een keer of drie meegemaakt maar nooit commentaar op gehad. Een pester aantonen dat er áltijd een groter vis is en dat het serieus ambetant kan zijn, helpt echt.