Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Misschien overschat(?) ik tv kijkend Vlaanderen? :biglaugh: Nee, er moet zeker ruimte zijn voor wat hersenloze televisie maar de hoeveelheid bagger tegenwoordig...

Zou het niet eerder zijn dat zenders zichzelf meer splitsen en door de streamings dat je veel meer ‘zelf’ je kijkavond samenstelt?

Die resem extra zenders zorgen er inderdaad misschien wel voor dat de wat goedkopere tv op de kleinere kanalen terecht komt waardoor het algemene niveau op de "hoofdzenders" wat omhoog gekrikt wordt. Uiteraard zitten daar dan nog steeds platte amusementsprogramma's tussen, maar ik vind het alleszins minder tenenkrommend dan hetgeen er vroeger soms te zien was.
Is het in andere landen zoveel beter? Als ik kijk wat voor bagger ze op MTV en TLC smijten ...

Blind Getrouwd vind ik op zich nog wel een mooi voorbeeld. Bij ons is dat een programma dat ietwat serieus genomen wordt, terwijl dat in het buitenland vaak pure uitlach- en sensatietelevisie is.

Mijn schoonmoeder is vandaag jarig en we ‘moeten’ gaan eten. Hier vorige week onze babysit vastgelegd maar gisteren laat ze weten dat ze niet komt, haar papa kan ieder moment heengaan. We wisten dat haar papa kanker heeft en dat het er niet goed uitzag dus zeker alle begrip dat ze die mogelijks laatste momenten thuis wil doorbrengen. Meteen een nieuwe aanvraag gedaan bij de gezinsbond maar tot nu toe nog niks :(

Klopt, al vraag ik mij af in hoeverre het ook is dat ze een sekssymbool was toen wij tieners waren. Nu is ze dan uiteindelijk nog altijd niet veel ouder dan wij. Bij Hanne Troonbeeckx heb je dat effect ook.
dat is gewoon de mooiste miss België die we gehad hebben en daarmee uit :p .

Mijn schoonmoeder is vandaag jarig en we ‘moeten’ gaan eten. Hier vorige week onze babysit vastgelegd maar gisteren laat ze weten dat ze niet komt, haar papa kan ieder moment heengaan. We wisten dat haar papa kanker heeft en dat het er niet goed uitzag dus zeker alle begrip dat ze die mogelijks laatste momenten thuis wil doorbrengen. Meteen een nieuwe aanvraag gedaan bij de gezinsbond maar tot nu toe nog niks :(
BG to the rescue?

Anouk Matton die wordt gefilmd terwijl ze puzzelt: dat is de peilloos diepe diepte die we met reality-tv aan het verkennen zijn. Als de tv-zenders in een onderzeeboot zouden zitten, zijn ze ondertussen gezakt tot een niveau waarop de naden beginnen te scheuren, de bouten losspringen en het water naar binnen spuit. ‘Soms schaam ik me er een beetje voor’, vertelde Matton. ‘Ik verstop die puzzel als er mensen komen.’ Die moeite kan ze zich besparen nu het op tv is geweest.

Dit vat het wel zo'n beetje samen :rofl:
Plus artikel. :headshake:
Ik wil het wel eens een proberen, maar ik ben bang dat dit zo slecht is dat het zelfs niet in de categorie 'zo slecht dat het goed is' valt.

Als ze nu eens al die domme programma's zouden combineren tot één programma?

Ruth Beeckmans en co die hun stoel omdraaien en afdrukken omdat Junior aan het poepen is met een puzzelende Anouk Maton terwijl Luk Alloo kordaat over het podium marcheert met z'n cameraploeg om alles live te verspreiden.
Ik mis nog een tussen 'Moh sèèèèèèèègh' of braakgeluiden makende James Cooke en een Victor Verhulst dit schaaptachtig voor zich uit zit te staren -want wat is nu de toegevoegde waarde van die gast- terwijl de lachband van FC De Kampioenen door merg en been gaat.

Geen ergernis gewoon… 🧐 De welbekende ‘sportdag’ vandaag en, zoals het een dag in de oktober van een uitzonderlijk zeiknat jaar past, is het te doen in een bos. Met parcours en natuurlijk iets in een beek. Onze jongste is vertrokken met 2x paar verse kleren (gevraagd door school zelf) en als ik de blog mag geloven ga ik moeten zijn gezicht afvegen om straks zeker te zijn dat ik het juiste kind meeheb.
In mijn tijd - yep - was een sportdag eigelijk een veredelde promo voor de clubs van de stad. Dan ging je zes dingen proberen en hopelijk vond je een hobby. Als je écht geluk had was er ijs-of rolschaatsen bij.
Nu is die van mij weg om een Bear Gryllske te doen, lijkt het.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan