Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier is een tijdlang iedere morgen iemand van de buren komen douchen, zonder dat we het wisten. Hij had blijkbaar nog een sleutel van de vorige eigenaars en wij hadden een slot van achterdeur niet vervangen. Pas heel toevallig ontdekt nadat ik iets tijdens de werkuren kwam ophalen dat ik vergeten was... Ervoor ook al gemerkt dat af en toe dingen anders stonden, maarja alles was nog afgesloten...
What?

Hier is een tijdlang iedere morgen iemand van de buren komen douchen, zonder dat we het wisten. Hij had blijkbaar nog een sleutel van de vorige eigenaars en wij hadden een slot van achterdeur niet vervangen. Pas heel toevallig ontdekt nadat ik iets tijdens de werkuren kwam ophalen dat ik vergeten was... Ervoor ook al gemerkt dat af en toe dingen anders stonden, maarja alles was nog afgesloten...
Dit zou je toch al bijna inbraak kunnen noemen? Ok hij heeft de sleutel maar een ander huis binnengaan zonder weten van de bewoners...

Stond hij dan nog onder de douche?

Als dat geen walk of shame is dan weet ik het ook niet meer.

En die ligt nu begraven in de tuin, of...?

De brutaliteit waarmee Apple je probeert te dwingen om Apple Pay in te stellen en te gebruiken.
Altijd maar die melding en het rode 1tje dat blijft staan, geen mogelijkheid om het weg te doen.
Je kan die ‘1’ wel weg doen. Je start het proces zogezegd om Apple Pay in te stellen en dan gewoon annuleren klikken.

De brutaliteit waarmee Apple je probeert te dwingen om Apple Pay in te stellen en te gebruiken.
Altijd maar die melding en het rode 1tje dat blijft staan, geen mogelijkheid om het weg te doen.

Je kan die ‘1’ wel weg doen. Je start het proces zogezegd om Apple Pay in te stellen en dan gewoon annuleren klikken.

Andere fabrikanten zijn geen haar beter.

Ik heb al een maand een notification die ik niet wegkrijg om mijn "samsung cloud" data te downloaden omdat ze er 1/10 mee stoppen of zo en dat mijn data gaat delete worden.
Ik heb daar niks opstaan, ben es gaan kijken en enkel wat oude dingen van Galaxy S8 en van mijn huidige S10. Foto's zitten gesynced in google. En toch blijft die notificatie daar staan, enige optie om ze te verbergen is snooze voor 2u. Hatelijk. Heb de beschikbare files gedownload maar de boel triggeren dat ik de actie ondernomen heb? how maar!

Dus hopelijk verdwijnt het vanzelf als cloud er mee stopt.

't is dik van de cloud!

Na enkele zéér slechte reviews te hebben zien passeren deze ochtend, besloten om deze middag tijdens m'n pauze even de ramptoerist uit te hangen en ook even die nieuwe realityreeks rond Anouk Matton te checken.

Wauw. Maar echt W-A-U-W.

Het dieptepunt werd toch wel bereikt, meest hersenloze stukje televisie ooit. Uzelf afvragen waarom ge de moeite hebt ge nomen om daar naar te kijken, en nog erger, u afvragen waarom er überhaupt ergens een productiehuis was dat om een of ander lugubere reden het nodige achtte om dit op de wereld los te laten en hier geld, tijd en middelen in te steken.

Na enkele zéér slechte reviews te hebben zien passeren deze ochtend, besloten om deze middag tijdens m'n pauze even de ramptoerist uit te hangen en ook even die nieuwe realityreeks rond Anouk Matton te checken.

Wauw. Maar echt W-A-U-W.

Het dieptepunt werd toch wel bereikt, meest hersenloze stukje televisie ooit. Uzelf afvragen waarom ge de moeite hebt ge nomen om daar naar te kijken, en nog erger, u afvragen waarom er überhaupt ergens een productiehuis was dat om een of ander lugubere reden het nodige achtte om dit op de wereld los te laten en hier geld, tijd en middelen in te steken.
Ik heb geen idee wie dat is dus dat voorspelt al een zekere overbodigheid :)

Ik ben niet zo out-of-touch dat ik niet weet wie Dimitri Vegas is (alhoewel ik amper op meer trefwoorden kan komen dan "DJ" en "Tomorrowland"), maar ik heb mij nog nooit in mijn leven afgevraagd hoe die zijn dagelijks leven er uitziet, laat staan of hij een vrouw heeft en hoe die haar dagelijks leven er zou uitzien :unsure:

Ik ben niet zo out-of-touch dat ik niet weet wie Dimitri Vegas is (alhoewel ik amper op meer trefwoorden kan komen dan "DJ" en "Tomorrowland"), maar ik heb mij nog nooit in mijn leven afgevraagd hoe die zijn dagelijks lever er uitziet, laat staan of hij een vrouw heeft en hoe die haar dagelijks leven er zou uitzien :unsure:
Ik denk dat die zijn lever helemaal niet meer uitziet :unsure: .

Tja, alles en iedereen krijgt een reality reeks tegenwoordig. Zolang mensen daar naar blijven kijken zal het geproduceerd worden. Blame those people :unsure:

Ik denk dat ik mijne Facebook ga uitschakelen tot na Corona of zo. Ik vind het handig dat ik via daar verschillende nieuwsbronnen volg, maar de vitriool is mij te veel aan het worden. Er is een kind van 13 jaar gestorven in Vilvoorde, en de vaccinatie-experts zijn daar direct om dat op het vaccin te steken. Ge moogt u daar dan niet in opjagen zeggen ze, maar werkelijk 3/4e van de comments stak het daar op.

Wreed plezant ook voor die ouders als ze eens op FB zitten voor afleiding.

Ah ja, en ik ben al van zaterdag mijn portefeuille kwijt :angry:

Ik ben niet zo out-of-touch dat ik niet weet wie Dimitri Vegas is (alhoewel ik amper op meer trefwoorden kan komen dan "DJ" en "Tomorrowland"), maar ik heb mij nog nooit in mijn leven afgevraagd hoe die zijn dagelijks lever er uitziet, laat staan of hij een vrouw heeft en hoe die haar dagelijks leven er zou uitzien :unsure:

Over de DJ's zelf is er vorig jaar al een docusoap geweest, gemaakt door Eric Goens, en dié reeks was om eerlijk te zijn wel nog aangenaam en interessant om te zien, ook al ben ik geen fan van het duo.

Ik denk dat ik mijne Facebook ga uitschakelen tot na Corona of zo. Ik vind het handig dat ik via daar verschillende nieuwsbronnen volg, maar de vitriool is mij te veel aan het worden. Er is een kind van 13 jaar gestorven in Vilvoorde, en de vaccinatie-experts zijn daar direct om dat op het vaccin te steken. Ge moogt u daar dan niet in opjagen zeggen ze, maar werkelijk 3/4e van de comments stak het daar op.

Wreed plezant ook voor die ouders als ze eens op FB zitten voor afleiding.

Ah ja, en ik ben al van zaterdag mijn portefeuille kwijt :angry:
Ik zag het artikel en wist al direct dat er weer een leger klaarstond om het op de vaccinaties te steken. Walgelijk volk is het.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan