Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
@NDEFCB Ja gewoon luisteren naar @Creeping Death en @PolletPoulet_OG. Beetje stom, maar hoe kon ik eigenlijk de stad vergeten waar ik momenteel zelf woon :wallbash:.
Mechelen inderdaad heel tof voor een city tripke. Als aanvulling op alles wat creep & polle zeggen: Ontbijten in de Sister Bean, en middag en/of avond eten in de Vleeshalle 👌.
Mechelen absoluut top als citytripke. Die Vleeshallen waren voor ons wel een minder succes. Hotel Vé op de vismarkt is een aanrader alvast.

nieuwe layout is gewoon te ruk. have fun,

Aamout!

Ben ik de enige bij wie de lay-out nog gewoon hetzelfde is gebleven? :unsure:

Klagen over een nieuwe lay-out is trouwens iets typisch voor internetgebruikers zeker?
Als FB ergens een streepje ofzo durft veranderen dan staat het internet ook in rep en roer, en als ze een jaar later datzelfde streepje dan nog eens aanpassen dan staat het internet opnieuw in rep en roer "WANT DAT VORIGE STREEPJE WAS O-ZO-GOED!!!!!!"

Ben ik de enige bij wie de lay-out nog gewoon hetzelfde is gebleven? :unsure:

Klagen over een nieuwe lay-out is trouwens iets typisch voor internetgebruikers zeker?
Als FB ergens een streepje ofzo durft veranderen dan staat het internet ook in rep en roer, en als ze een jaar later datzelfde streepje dan nog eens aanpassen dan staat het internet opnieuw in rep en roer "WANT DAT VORIGE STREEPJE WAS O-ZO-GOED!!!!!!"
Ik denk dat de schok komt doordat het oude dark thema de default was, veel mensen niet wisten dat er een BG dark was, en er door een nieuw light aan te maken dit oude default dark is vervangen door het BG dark.

Plots is dat dan heel wat anders zeker. Ik heb ook even met de ogen geknipperd, en ja ik vond het vorige gisteren beter. Maar vandaag ben ik het nieuwe al min of meer gewoon.

Dat veel mensen gewoon veranderen in varkens vanaf het hun eigen eigendom niet is. Een dom voorbeeld, maar iets waar ik mij dagelijks aan erger. Hier in het bedrijfsrestaurant staan verschillende vuilbakken waar je je bord kan leegmaken, plastic potjes of servetten kan ingooien en dan moet je de plateau op de band zetten zodat die de keuken inrolt.

Ik probeer dat altijd zo proper mogelijk te doen. Als ik niet alles opeet gaat alles mooi in de juiste vuilbak. Maar hoe vaak ik mensen hun plateau daarop zie zetten waar het bord nog half vol is, de servetten er nog naast liggen, het bestek los op de plateau ipv in het bord. Of plateaus waar er meer eten naast het bord ligt dan er op. Shit seg, zo moeilijk is dat toch niet om uw bord leeg te maken en een beetje deftig te eten eh. Zoveel moeite is dat niet om een beetje respect te hebben voor de mensen in de keuken.

En breek me de mond niet open van die marginale rokers die hun peuken uit het autoraam gooien. Zo zie ik er de laatste tijd meer en meer voor mij rijden.

Laatst bewerkt:
En breek me de mond niet open van die marginale rokers die hun peuken uit het autoraam gooien. Zo zie ik er de laatste tijd meer en meer voor mij rijden.
Als je dat al erg vindt. In de jaren 90' zag je regelmatig bestuurders hun overvolle auto-asbak leegkappen op een publieke parking.

De Hema doet nog beter, bij de selfscan moet je nadien wachten tot een winkelmedewerkster na komt kijken of de artikelen die gescand zijn kloppen met de artikelen die er liggen en moet ze nadien ook manueel het bakske van de bankcontact activeren.
In de Delhaize en de carrefour doen ze dat ook hoor. Om de xxx klanten doen ze een controle.
Natuurlijk als de Hema dit bij elke klant doet (is dat zo?), dan heeft de selfscan géén zin en kunnen ze het beter opdoeken.

Kunt toch nooit erop rekenen dat iedereen zijn werk goed doet. Eigen bijdrage van de maaltijdcheques goed doorgegeven via e-mail, maar het sociaal secretariaat tikt het fout over. Gelukkig dat ik het weer zelf opmerk

Ik zit hier op een adviesraad waar ik aanwezig moet zijn om onze vereniging officieel lid te houden van de cultuurraad van de gemeente en zo gebruik te kunnen maken van de infrastructuur. De voorzitter vond het vandaag dus een goed idee om een opleiding in F*cking Facebook te geven. Weer een half uur mijn tijd verloren. 😡😡😡

De vuilheid van alles in dit land. Ik begrijp echt niet hoe onze cultuur op dat vlak zo hard naar de kloten is. Overal vuilniszakken in de berm gesmeten en ander afval op de grond. Niemand kuist zijn voetpad op. Quasi alles in dit land wordt niet onderhouden. Wat is er misgegaan met de bevolking op dat vlak? En de overheid doesn't give a shit natuurlijk.

De vuilheid van alles in dit land. Ik begrijp echt niet hoe onze cultuur op dat vlak zo hard naar de kloten is. Overal vuilniszakken in de berm gesmeten en ander afval op de grond. Niemand kuist zijn voetpad op. Quasi alles in dit land wordt niet onderhouden. Wat is er misgegaan met de bevolking op dat vlak? En de overheid doesn't give a shit natuurlijk.

Ze moeten de restafhaling nog wat duurder maken.

Bij ons in de gemeente hebben ze voor de zomer de restcontainer toegepast ipv de klassieke gele zak aan 1 euro. Kunt ongeveer 2 van die zakken kwijt in de container en daar rekenen ze voor een volle bak +- 3,5 euro aan.

De veldbaantjes liggen momenteel goed bezaaid met wegsmeten huisvuil.

Maar ze hebben een camera gekocht om de sluikstorters op heterdaad te betrappen hoor!! En dat ding is ogenblikkelijk ter plekke via een portal waar er ook maar iemand denkt aan vuil weg te gooien.

In de Delhaize en de carrefour doen ze dat ook hoor. Om de xxx klanten doen ze een controle.
Natuurlijk als de Hema dit bij elke klant doet (is dat zo?), dan heeft de selfscan géén zin en kunnen ze het beter opdoeken.
Ik doe altijd zelf scan in de Hema, nog nooit controle gehad.

Bij ons in de gemeente hebben ze voor de zomer de restcontainer toegepast ipv de klassieke gele zak aan 1 euro. Kunt ongeveer 2 van die zakken kwijt in de container en daar rekenen ze voor een volle bak +- 3,5 euro aan.

Maar ze hebben een camera gekocht om de sluikstorters op heterdaad te betrappen hoor!! En dat ding is ogenblikkelijk ter plekke via een portal waar er ook maar iemand denkt aan vuil weg te gooien.
Een jaar in Frankrijk gewoond, in de arse-end-of-nowhere en zelfs daar kon je elke twee dagen een zwarte vuilbak buitenwielen en werd dat opgehaald. En 1x per week de blauwe met PMD. Zonder onderbreking. Dat was inbegrepen in al de taksen en zo die men betaalde. Het was niet goedkoper of hier maar een stuk praktischer. Denk dat het mijn favoriete ‘onverwachte luxe’ is.

Maar vindt je 3,5 euro voor een container nu echt een reden om uw vuilnis in het openbaar te gaan dumpen en het een ander zijn probleem te maken? Da's 1 koffie op café tegenwoordig. Die denkwijze gaat er bij mij echt niet in.

Maar vindt je 3,5 euro voor een container nu echt een reden om uw vuilnis in het openbaar te gaan dumpen en het een ander zijn probleem te maken? Da's 1 koffie op café tegenwoordig. Die denkwijze gaat er bij mij echt niet in.
Voor sommigen is dat al teveel ja.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan