Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goh ja ik hoorde de grasmaaier van de buren op een bepaald moment niet meer, ben echt aan de draad moeten gaan kijken of die mens nog bezig was.

Politie heb ik vorige zomer al gebeld op een zondag voor nachtlawaai. Het enige dat die uiteindelijk komen doen is aanbellen, zeggen "Zet dat eens wat stiller, de buren klagen" "Zie dat we niet meer moeten terug komen hè" en terug vertrekken.
Die kunnen ook niet veel meer doen he, pas na herhaalde inbreuken grijpen die in. Beetje normaal ook he, jammer genoeg is niet iedereen verstandelijk slim genoeg om te beseffen dat ze storend zijn dus moet men hun dat eerst kenbaar maken.

Die kunnen ook niet veel meer doen he, pas na herhaalde inbreuken grijpen die in. Beetje normaal ook he, jammer genoeg is niet iedereen verstandelijk slim genoeg om te beseffen dat ze storend zijn dus moet men hun dat eerst kenbaar make.
Begrijp ik ook wel, maar ik ga ook niet vanaf de eerste seconde de politie bellen. Je weet nooit op voorhand hoelang het gaat duren en ook niet hoelang het zal duren voor de politie er is. Vorige keer was het "Als er een patrouille vrij is komen eens af" en intussen blijft ge maar met het lawaai zitten.

Volgende keer mss eens een bericht posten in die lokale "ge zijt van ..." Groep of er iemand weet van waar het komt. Dan zijn er vaak die ook reageren en dan lezen ze het misschien van andere ook dat het storend is.

de eerste twee zijn nog zeker te pruimen.
Kunt ge volgende keer geen verzoeknummers aanvragen? 😅
Dat eens proberen volgende keer. Messenger bericht sturen met een verzoekje 😅
Er zat nog wel vanalles tussen van de verschillende genres. Kamping kitch

Allè vandaag eens tot bij de buren geweest.
De zon schijnt weer dus dat is het teken om er een openlucht fuif van te maken blijkbaar.

Moet daarvoor het blokje omlopen want t zijn de achterburen dus +-300m. Ganse tijd die muziek zo luid, bijna of de Versuz in ons dorp ligt.

Zoon des huizes kwam open doen en heeft met veel tegenzin de muziek dan volledig afgezet (Mijn vriendin was nog thuis dus kon zijn gegrommel en opmerkingen nog horen 😁) terwijl ik gewoon vroeg wat stiller.

1. Is dat tegenwoordig normaal dat ge uw geen klote meer aantrekt van uw buren?
2. Hoe is het mogelijk dat van die 10 andere buren in die straat er niemand niks gaat/durft zeggen?! Die horen dat er even hard in hunnen hof.
En 3. Wat is de volgende stap als dit zich blijft herhalen? Politie zal niet komen voor luide muziek om 7u 's avonds veronderstel ik?
SABAM bellen, die gaan zeker innen :cool:

Als je eens een dagje vrij hebt en goesting hebt om uit uw ivoren toren te komen, dan moet je eens de trein pakken en afstappen in Brussel-Noord en dan gewoon eens een wandelingetje doen in een straal van 1 km rond het station.

Je zal genoeg exemplaren tegenkomen.
Dit, eigenlijk.

Eigenlijk belachelijk dat er niet wordt ingegaan op het feit dat iemand op klaarlichte dag van zijn elektrische step wordt getrokken, maar wel op het feit dat "er ook stoute Belgen zijn hoor!!".

Ja dat klopt, maar mijn observaties rond Brussel Noord zeggen jammer genoeg iets anders.

Veel te fokking vroeg op kantoor om een fokking tamzak van een collega te tonen hoe ge een fokking usb kabelke in een pc steekt. En toen ik gisteren aan telefoon zei hoe makkelijk dat systeem werkt heeft ie toch stiekem een fokking mail gestuurd naar mijn n+2 dat hij toch geruster zou zijn als ik in de buurt was om het te tonen.

Veel te fokking vroeg op kantoor om een fokking tamzak van een collega te tonen hoe ge een fokking usb kabelke in een pc steekt. En toen ik gisteren aan telefoon zei hoe makkelijk dat systeem werkt heeft ie toch stiekem een fokking mail gestuurd naar mijn n+2 dat hij toch geruster zou zijn als ik in de buurt was om het te tonen.
Je bent een paar 'fokkings' vergeten :unsure:.

Pro tip: doe het thuis voor en maak er een video van en stuur dat naar uw collega?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan