Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb dat ook, serieus.
Dan lig ik nog wel gewoon neer hé en dan blijft mijn hart wild te keer gaan. Keertje was het zelfs zo erg dat ik me recht moest zetten was zo eng.🙁
Ik ben daar een jaar of 2 geleden al eens mee naar de cardioloog geweest en ze zagen niks vreemds na de testen.

Ik ben wel af en toe een hypogonder, dus ik let er ook wel iets te hard op :unsure: . Al merk ik wel dat het nog voorkomt als ik slecht slaap voor een kleine periode.

Op zich niks mis met eens een overslag, maar soms is het heftiger of in dit geval vooral langer. Dan begin ik wel wat te panikeren :unsure: .

Ik heb dat ook, serieus.
Dan lig ik nog wel gewoon neer hé en dan blijft mijn hart wild te keer gaan. Keertje was het zelfs zo erg dat ik me recht moest zetten was zo eng.🙁

Ik ben daar een jaar of 2 geleden al eens mee naar de cardioloog geweest en ze zagen niks vreemds na de testen.

Ik ben wel af en toe een hypogonder, dus ik let er ook wel iets te hard op :unsure: . Al merk ik wel dat het nog voorkomt als ik slecht slaap voor een kleine periode.

Op zich niks mis met eens een overslag, maar soms is het heftiger of in dit geval vooral langer. Dan begin ik wel wat te panikeren :unsure: .

Misschien eens zoeken naar apps die je hartslag kunnen bijhouden?

Een al langdurende ergernis eerder, die vandaag weer eens de kop opsteekt. Sommige leden van mijn familie, echt, ik kan ze soms schieten. Mijn zus is een pak ouder dan ik, getrouwd en twee volwassen zonen. Zaterdag daar gaan helpen schilderen. Begon ze toch weer van "Zou je niet beter alleen blijven, met jezelf ruzie maken kan toch niet?" Daar krijg ik het dus straal van, het is niet omdat zij constant ligt te zagen over haar slecht relatie, dat daarom ik alleen moet blijven? Ik antwoordde "Ik zoek niet iemand om ruzie met te maken, maar voor gezelschap, vriendschap en liefde". Onmiddellijk zij "Dat zijn dingen die bijna niet meer bestaan". Gezellig hoor, als ik een preek wil ga ik wel naar de kerk.
Een mens zou voor minder een wanshoopsdaad willen plegen.
Alle muren in gitzwart?

Dat ik niet meer kan typen!

hoe vaak ik de afgelopen weken al "groetjes, Toim" geschreven heb bij het afsluiten van de mails :triplefacepalm:

Ik mag mijn ID gaan laten updaten, alleen moet ik er blijkbaar mijn PIN-code voor hebben. Ja, als ik een ding niet meer weet is het wel die code he. Hoeveel hebt ge die nu nodig. Probleem is dat ik het blad met de code op niet kan vinden, dus die moet nog ergens bij mijn ex liggen. Maar daar heb ik echt geen behoefte aan om nog iets te gaan vragen. (wel gezien dat ze gisteren mijn LInkedIn profiel heeft gechecked :p) Het alternatief is nieuwe codes aanvragen waar je tot drie weken op moet wachten en die naar je gemeentebestuur worden gestuurd (in mijn geval dus mijn vorige gemeente) en waar ze geld voor kunnen vragen.
Allez, hoe on-21ste eeuws is dat. Ik kan via Itsme overal inloggen en alle mogelijke data over mij downloaden, maar nieuwe codes ontvangen voor uwe pas moet nog met een briefke en daarvoor moet ge aanwezig zijn op een gemeentebestuur. :wallbash:

Ik mag mijn ID gaan laten updaten, alleen moet ik er blijkbaar mijn PIN-code voor hebben. Ja, als ik een ding niet meer weet is het wel die code he. Hoeveel hebt ge die nu nodig. Probleem is dat ik het blad met de code op niet kan vinden, dus die moet nog ergens bij mijn ex liggen. Maar daar heb ik echt geen behoefte aan om nog iets te gaan vragen. (wel gezien dat ze gisteren mijn LInkedIn profiel heeft gechecked :p) Het alternatief is nieuwe codes aanvragen waar je tot drie weken op moet wachten en die naar je gemeentebestuur worden gestuurd (in mijn geval dus mijn vorige gemeente) en waar ze geld voor kunnen vragen.
Allez, hoe on-21ste eeuws is dat. Ik kan via Itsme overal inloggen en alle mogelijke data over mij downloaden, maar nieuwe codes ontvangen voor uwe pas moet nog met een briefke en daarvoor moet ge aanwezig zijn op een gemeentebestuur. :wallbash:
De overheid gaat nochtans 35 miljoen investeren om alles digitaal te brengen hoor :laugh:

Heb ik ook als ik te weinig geslapen hebben dan serieus in het rood ga bij het sporten. Na het sporten heb ik dan ook een paar uur soms van die overslagen. Ook altijd wel een paniek momentje dan.

Ik flip ook soms als ik mijn hartslag meet in rust dat die maar een 47 is, maar op zich niet abnormaal met mijn uren sport.

Mijn raam vergeten open te zetten in de slaapkamer en nu is het hier om te smelten. En als ik het raam nu openzet komen de muggen binnen.

Mijn raam vergeten open te zetten in de slaapkamer en nu is het hier om te smelten. En als ik het raam nu openzet komen de muggen binnen.
Kruidvat verkoopt een antimuggenraamdinges voor een paar Euro, bij collega’s hoor ik dat het een goed dinges is, past op alle soorten ramen.

Perso neem ik de muggebeten er bij als het wat frisser kan worden. Alhoewel dat ik dit jaar nog geen énkele gehad heb, wat vreemd is want meestal kijkt een mug naar mij gelijk @Tomski naar een Burger King.

Kruidvat verkoopt een antimuggenraamdinges voor een paar Euro, bij collega’s hoor ik dat het een goed dinges is, past op alle soorten ramen.
Die netten zijn niet slecht maar lossen na een tijdje ook wel weer.
Beter zijn die van de Lidl die je nog een beetje in elkaar moet steken.

Zo eentje (makkelijkste in elkaar te steken en magnetisch dus snel er af en aan).

Of zo eentje

Het is warm en op zich vind ik de meeste (de meeste) dress codes vreselijk. Maar ik zie hier op school echt (onbedoeld, Squid promises she doesn’t go looking for it) het ene tienergat na het andere. Die zomerjurkjes en rokjes zijn cute, uw beentjes zijn nog slank en mooi bruin, uw buik plat,… Ik begrijp het! Maar 50% van de lockers zijn op grond-niveau en bijna allemaal buigen ze zich gewoon voorover om daar in te rommelen. En ik ben niet ouderwets maar uw slip moet op school niet gezien worden. Je bent 13/14, doe een shortje daar onder of zo. Sorry, eventueel pervy mansvolk maar Squid-de-Moeder krijgt het er van op haar heupen.

Het is warm en op zich vind ik de meeste (de meeste) dress codes vreselijk. Maar ik zie hier op school echt (onbedoeld, Squid promises she doesn’t go looking for it) het ene tienergat na het andere. Die zomerjurkjes en rokjes zijn cute, uw beentjes zijn nog slank en mooi bruin, uw buik plat,… Ik begrijp het! Maar 50% van de lockers zijn op grond-niveau en bijna allemaal buigen ze zich gewoon voorover om daar in te rommelen. En ik ben niet ouderwets maar uw slip moet op school niet gezien worden. Je bent 13/14, doe een string daar onder of zo. Sorry, eventueel pervy mansvolk maar Squid-de-Moeder krijgt het er van op haar heupen.
Ftfy
Leer ze toch eens gedragen zoals echte bekende personen.

Ftfy
Leer ze toch eens gedragen zoals echte bekende personen.
Gisteren kwam een buurvrouw (of dochter van) buiten in hoge hakken en een transparant groen kleedje waaronder je de string en bh perfect kon zien. Mooi kind wel (gok ergens halfweg de 20), en ik denk dat je ook wel wat zelfvertrouwen moet hebben om zo op stap te gaan. Fine by me!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan