Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hij is idd een paar jaar te jong maar ik heb mijn eigen geboortedatum ingegeven. Het is enkel om hem zijn eigen ‘ventje’ te kunnen laten zijn in de MC Windows 10.
Dan is het vrij vreemd dat de account meteen geblokkeerd is. Tenzij er ventueel een verwijzing is naar zijn echte geboortedatum in het mailadres? Genre '[email protected]' zou ik het niet meteen weten :tongue:

Dan is het vrij vreemd dat de account meteen geblokkeerd is. Tenzij er ventueel een verwijzing is naar zijn echte geboortedatum in het mailadres? Genre '[email protected]' zou ik het niet meteen weten :tongue:
Nee, ook helemaal niet. Volgens mijn man kan het zijn dat nieuwe hotmail/outlooks vrij makkelijk te grabbel worden gegooid voor spam verstuurders of is het om zeker te zijn dat je een echt-echt persoon bent. Ik weet dat Hotmail vroeger in de knoop sloeg als je vergat je vpn af te zetten, maar die heeft Junior niet.

Vandaag een dag verlof, maar voelt wat weggegooid.
Zeer slecht geslapen (alweer) waardoor ik te lang heb geslapen naar mijn goesting.
En nu loop ik doodmoe natuurlijk :sop: .

En mijn pols verstuikt daarstraks.

Ik word een echt oud mannetje precies :unsure: .

Vuilkar heeft mijn dochter haar step (die op de rand van een voortuin lag) platgereden... Natuurlijk beweren die niets gezien te hebben in een volledig nietszeggende en onpersoonlijke mail waarmee ze hopen mij "voldoende te hebben geïnformeerd".

Recht in ne verse hondenbrokken getrapt. Met witte schoenen met een ribbelkeszool. Als ik ooit iemand zie die de Rocky zijn drollen niet opraapt smeer ik hem in zijne/hare nek.

Tot 4u vannacht roepende/feestende/neukende/zelfsgeenideewatofhoe hier in 't park achter onze tuin. Tot het begon te regenen en ze weg waren. Ik ben redelijk tolerant, maar durfde geen oordoppen in doen uit angst mijn wekker niet te horen. In het weekend mogen ze van mij wat lawaai maken, maar volgende keer als ik mijn wekker om 5u30 afloopt en ze om 4u nog Vlaamse schlagers aan 't zingen zijn, bel ik de flikken.

Willy Sommers tot daar aan toe, maar toch geen Kristof om 4u 's nachts, man man.

Zo een goedkope horloge kopen met een alarm. Begint te trillen waardoor je wakker wordt. Daarmee maak je ook niemand anders wakker. Zoiets gelijk een Huawei Band 6 of Amazfit etc...

Knopen. Waarom hangen knopen tegenwoordig met een half draadje vast? ‘Fast’ fashion ok maar zelfs als ik denk toch geld in een kwalitatief stuk of merk gestopt te hebben, na een week is er altijd wel een knoop af. Ik strek gewoon mijn arm om iets af te geven en *poenk* knoopje van mijn mouw kiest de vrijheid. Redelijk losse mouw ook, tis niet dat ik er uit aan het Hulken was.

Knopen. Waarom hangen knopen tegenwoordig met een half draadje vast? ‘Fast’ fashion ok maar zelfs als ik denk toch geld in een kwalitatief stuk of merk gestopt te hebben, na een week is er altijd wel een knoop af. Ik strek gewoon mijn arm om iets af te geven en *poenk* knoopje van mijn mouw kiest de vrijheid. Redelijk losse mouw ook, tis niet dat ik er uit aan het Hulken was.
Je moet dringend je ergernissen droog leren formuleren, niemand die meeleeft nu met jou! 😂😂😂

Altijd mijn favoriete manier om een weekend te beginnen. Beneden komen en zien dat de PC af komt met 'DISK BOOT FAILURE, INSERT SYSTEM DISK AND PRESS ENTER'

-_- Allez ik weet weer wat doen.

Kartonnen rietjes, welk monster heeft dat uitgevonden. Worden direct volledig wak.
Is idd vrij yuck. Voor de kinderen kopen wij thuis meer huismerken omdat die drankjes veelal nog een ‘gewoon’ rietje hebben en als ik het klasiek strootje te koop zie, breng ik een pak mee. Ik heb ook wel van die herbruikbare maar dan moet je met zo een mini-borstel gaan klooien ok ze proper te krijgen.

Is idd vrij yuck. Voor de kinderen kopen wij thuis meer huismerken omdat die drankjes veelal nog een ‘gewoon’ rietje hebben en als ik het klasiek strootje te koop zie, breng ik een pak mee. Ik heb ook wel van die herbruikbare maar dan moet je met zo een mini-borstel gaan klooien ok ze proper te krijgen.
Die huismerken zijn dat er ook aan het uithalen, 't is precies alsof ze hun stock nog opgebruiken en dan ook op papier gaan. Ik snap de achterliggende gedachte perfect, maar het is gewoon vuil met zo'n papieren rietje. Hopelijk vinden ze iets beter uit binnenkort.

Gewoon geen rietjes meer er bijsteken als fabrikant. Net zoals de meeste mensen wel metalen bestek hebben en een plastieken of kartonnen vork/mes bij een kant-en-klaar maaltijd voor veel mensen al overbodig is, zullen op termijn meer en meer mensen wel metalen rietjes in een paar formaten in huis halen.

Gisteren eens wat vroeger gaan slapen en toch nog tot de middag geslapen. Had klok op 10.30 gezet en heb dat afgeduwd en gewoon weer als een blok in slaap gevallen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan