Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hier was het (intussen al weer paar jaar geleden) afhankelijk van de locatie ook.In deze regio betaal je éénmalig €40 per kalenderjaar de brandweer voor wespennesten, de eerste keer dat ze langskomen dus. Moeten ze meermaals komen dan betaal je niets meer.

Kan ik enkel maar aanraden! Ik heb nu een goeie neuroloog gevonden (is ook al de 3de) en gehoord worden is al het halve werk!Slapen heb ik de afgelopen weken ook niet veel gedaan met die hoofdpijn die maar blijft duren.
Gisteren nog eens bij de huisdokter geweest.
Waar hij de oorzaak eerst zocht bij te hoge bloeddruk is het nu spanningshoofdpijn ...
Met het coronavaccin heeft het volgens hem totaal niet te maken, is gewoon toeval dat die hoofdpijn juist na die eerste prik gekomen is.
Ook vind hij dat ik toch best de nieuwe bloeddrukmedicatie kan blijven gebruiken (Bipressil) alhoewel ik mij daarbij minder goed voel dan bij mijn oude medicatie (Propranolol).
Bloeddruk bij Propranolol schommelt tussen 12/7 en 13/8 soms eens een uitschieter naar 14/8, wat ik toch vrij goed vind.
Bloeddruk bij de Bipressil schommelt tussen de 9,5/5 en 11/6
Dat laatste vind ik persoonlijk vrij laag, maar volgens de huisdokter kan dat geen kwaad, beter laag dan te hoog, te laag bestaat volgens hem niet
Ik ben er serieus aan aan het denken om toch eens contact op te nemen met de neuroloog die mij jaren terug die Propranolol heeft voorgeschreven om te zien wat zij hiervan denkt.

Erachter komen dat MrsFingers & MrFingers toch niet zo compatibel met elkaar zijn als ik zelf dacht dat we waren. Mijn mentale toestand heeft voor een zware belasting gezorgd, en haar stille inborst geraakte daar niet door. Jammer.
Na het nachtelijke intermezzo, toch nog kunnen bijslapen maar - verrassing! - wakker geworden met migraine.
Top.
Dan nog uitgegleden op de vloer, mijn koffie over mezelf én de zetel én de vloer gekapt dus weer een wasmachine aan het draaien, weer gedweild, weer gezucht... Please place an "out of order" sticker on me today![]()

Enkel als gij der ene hangt in uw badkamer/wcKunt ge voor ons entertainment es ne housecam hangen voor uw valpartijen?![]()

Ge ... Ge weet toch wat hij doet in wc's he.Enkel als gij der ene hangt in uw badkamer/wc![]()
Elk z'n fetish.Ge ... Ge weet toch wat hij doet in wc's he.
Sounds... lomp? En pijnlijk.Na het nachtelijke intermezzo, toch nog kunnen bijslapen maar - verrassing! - wakker geworden met migraine.
Top.
Dan nog uitgegleden op de vloer, mijn koffie over mezelf én de zetel én de vloer gekapt dus weer een wasmachine aan het draaien, weer gedweild, weer gezucht... Please place an "out of order" sticker on me today![]()
Ik zou al bellen vanaf 01.00...Tot 4u vannacht roepende/feestende/neukende/zelfsgeenideewatofhoe hier in 't park achter onze tuin. Tot het begon te regenen en ze weg waren. Ik ben redelijk tolerant, maar durfde geen oordoppen in doen uit angst mijn wekker niet te horen. In het weekend mogen ze van mij wat lawaai maken, maar volgende keer als ik mijn wekker om 5u30 afloopt en ze om 4u nog Vlaamse schlagers aan 't zingen zijn, bel ik de flikken.
Willy Sommers tot daar aan toe, maar toch geen Kristof om 4u 's nachts, man man.
Is de oudste misschien nog niet oud genoeg?Ik heb gisteravond een mail account gemaakt voor de oudste zijn XBox profiel (voor de Minecraft op pc) en nog geen half uur later, zonder dat er ook nog maar een leesteken uit die mailbox verzonden was: uw account is geblokkeerd wegens niet naleven van gebruiksvoorwaarden. WTF? Ok, is rap genoeg opgelost met een sms code maar er is letterlijk nog niks mee gedaan, wat heeft het dan niet nageleefd?
Hij is idd een paar jaar te jong maar ik heb mijn eigen geboortedatum ingegeven. Het is enkel om hem zijn eigen ‘ventje’ te kunnen laten zijn in de MC Windows 10.Is de oudste misschien nog niet oud genoeg?