knight-rider
Well-known member
En dan buren die vinden dat hun hond zijn behoefte maar regelmatig aan mijn oprit moet komen doen, en het zijn geen kleine hoopjes, zal ik nooit verstaan hoe onbeschoft, lomp, dom, achterlijk en debiel je kan zijn om dat te doen, het is uw hond het is uw vuiligheid, ik vraag mij echt af of die mensen dat nu echt zelf normaal vinden en zo ja, waarom laten ze hun hond dan niet in hun eigen hof gaan in plaats van op mijn stuk.
Er zijn zo een mensen waar niet mee te spreken valt. Dan kan je inderdaad de drollen terug bij hen gaan droppen, of er toch al mee drijgen, maar zelfs dat helpt niet altijd.^^Die drollen terug op hun eigen oprit of in hun tuin droppen haha deze is helemaal mooi.
Of tenminste ze erover aanspreken.
Hier hebben we dat enkele jaren terug ook gehad, niks hielp. Tot ik die mensen weer met hun honden de straat zag opkomen, begin ik luidop te praten zodat ze het zeker zouden horen, maar deed alsof ik hen niet gezien had. "Als die hun honden hier nog één keer laten kalken dan ga ik de stront onder de klonken van hun auto smeren, of misschien wel over de voorruit."
Dat heeft toch geholpen

.

Geen leuke vaststelling natuurlijk. Jullie wonen ook samen, vermoed ik?