808 State
Well-known member
Mensen die aan de kassa in de supermarkt nog cash betalen, en het moet dan nog gepast zijn ook waardoor het daar allemaal veel te lang duurt naar mijn goesting.
Handelaars waar je enkel cash kan betalen... We zijn verdorie 2021, elektronisch betalen was nog nooit zo eenvoudig, zelfs in de lokale kroeg kan je hier met payconiq betalen.
Gisteren stopte ik onderweg aan een carwash omdat mijn auto ondergescheten was van de duiven. Enkel cash te betalen...
Sorry, maar ik heb dus zelden tot nooit nog cash geld op zak.
Handelaars waar je enkel cash kan betalen... We zijn verdorie 2021, elektronisch betalen was nog nooit zo eenvoudig, zelfs in de lokale kroeg kan je hier met payconiq betalen.
Gisteren stopte ik onderweg aan een carwash omdat mijn auto ondergescheten was van de duiven. Enkel cash te betalen...
Sorry, maar ik heb dus zelden tot nooit nog cash geld op zak.
.
Typisch. Hier ook zo soms
(in Marbella: zon, feest, geld, drugs en uitgaan). Had een man over iemand zijn voeten gereden (?) en ineens stapt die uit en begint die slaag te verkopen? De Michael die rolt op zijn gat à la Eddy van Tekken en begint precies te lachen zelf? Volgens mij waren die 2 gewoon onder invloed weer, zou me niet verbazen. Beste van al is, ze doen géén aanklacht tegen die man en zijn madam die hen ineens slaag kwamen verkopen ? Als ze over ne maat van mij zijne voet rijden en die stapt uit en begint mij klop te verkopen dan wuif je dat toch niet weg?