Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
tenor.gif

Wat hier werkt : enkele minuutjes op schoot, dan terug in bed. Als ze in bed ligt, blijf ik nog enkele minuten naast bed zitten met mijn hand op haar. Na enkele minuten kan ik rustig weg gaan.

Maar hangt natuurlijk af van de oorzaak, de mijne is gekend met night terrors, droomt veel,... Dus die heeft gewoon efkes geruststelling en veiligheid nodig, het is geen schreeuw om aandacht an sich.
Zolang hij snel in slaap is, is dat geen probleem, hij wil zelfs niet uit bed. Het is het alleen in slaap vallen dat opeens niet meer lukt. Hiervoor was dat gewoon in bed leggen en 'slaapwel, tot morgen'. Nu riskeert ge een crise als ge slaapwel uitspreekt :').
Eenvoudig gezegd komt het gewoon neer op dat weer trainen (alleen en rustig in bed liggen) en hem het vertrouwen te geven dat we in de buurt zijn, maar dat is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan.

Zolang hij snel in slaap is, is dat geen probleem, hij wil zelfs niet uit bed. Het is het alleen in slaap vallen dat opeens niet meer lukt. Hiervoor was dat gewoon in bed leggen en 'slaapwel, tot morgen'. Nu riskeert ge een crise als ge slaapwel uitspreekt :').
Eenvoudig gezegd komt het gewoon neer op dat weer trainen (alleen en rustig in bed liggen) en hem het vertrouwen te geven dat we in de buurt zijn, maar dat is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan.
Blij dat we niet de enigste zijn op die leeftijd, hier komt hij veel uit zijn bed. Doe dan soms zijn lichtje uit / geen verhaaltje.
Vakantie nooit goed, tijd dat ie naar school mag.
Doet wel nog af en toe middag dut van anderhalf uur.

Banken....
Wou gisteren per internet banking een overschrijving doen. Ging niet, ineens was m'n overschrijvingslimiet overschreden. moeten ze onlangs veranderd hebben, zonder mij te informeren natuurlijk.

allez, onder service -> limieten aanpassen, de limiet opnieuw daar gezet waar ie altijd al was.

ik krijg gisterenavond een email dat de gewenste limietaanpassing succesvol was. Yeah!

Probeer vandaag die overschrijving opnieuw: blijkt dat ze de limiet nogmaals drastisch verlaagd hebben ipv verhoogd! !! :nono:

Ik meteen naar het dichstbijzijnde kantoor gespurt:

"nieuwe openingstijden : woensdag gesloten" :wallbash:

En dat is dan een bank die vroeger gratis was, maar sinds een jaar of wat maandelijks geld afroomt "om de service te behouden".

:cry:

Banken....
Wou gisteren per internet banking een overschrijving doen. Ging niet, ineens was m'n overschrijvingslimiet overschreden. moeten ze onlangs veranderd hebben, zonder mij te informeren natuurlijk.

allez, onder service -> limieten aanpassen, de limiet opnieuw daar gezet waar ie altijd al was.

ik krijg gisterenavond een email dat de gewenste limietaanpassing succesvol was. Yeah!

Probeer vandaag die overschrijving opnieuw: blijkt dat ze de limiet nogmaals drastisch verlaagd hebben ipv verhoogd! !! :nono:

Ik meteen naar het dichstbijzijnde kantoor gespurt:

"nieuwe openingstijden : woensdag gesloten" :wallbash:

En dat is dan een bank die vroeger gratis was, maar sinds een jaar of wat maandelijks geld afroomt "om de service te behouden".

:cry:
Ah, ik wist niet dat er limieten op overschrijvingen stonden? Net even gechecked, bij BNP Paribas Fortis blijkbaar 50K per overschrijving en 300K per rekening per dag. Cavakes nog :unsure:

Ah, ik wist niet dat er limieten op overschrijvingen stonden? Net even gechecked, bij BNP Paribas Fortis blijkbaar 50K per overschrijving en 300K per rekening per dag. Cavakes nog :unsure:

verschilt van bank tot bank.

het gaat (helaas) om veel kleinere bedragen.

bij mijn andere bank (nog gratis) kan je die limieten gewoon zelf instellen tussen 0 en zonder limiet. dat heb ik vandaag ook bijgeleerd. :)

Di Rupo zijn Nederlands. Die zit nu al een paar dagen in het nieuws om te lullen rond (niet over, want ontwijkt alles) de overstromingen. Dat is premier geweest zoveel jaren terug, toen was het ook bedroevend, maar dat is nog steeds even slecht. Ik word fysiek ongemakkelijk als die zijn Nederlands begint te spreken.

Slechte groundgame van Tanja se.
Als ge dan toch zo in top positie zit hadden er wel wat elleboogskes mogen vliegen.

Slechte groundgame van Tanja se.
Als ge dan toch zo in top positie zit hadden er wel wat elleboogskes mogen vliegen.
Het enige wat mij opviel was dat die madam geen onderbroek aan had

Flodders!!:laugh:
Die vrouwen vechten mannelijker dan de mannen zelf haha en die ene was vergeten een slipje aan te trekken :laugh: god hé voor je het weet ga je zo met je billen bloot keihard viraal:laugh:
Waarom staat dit bij ergernis en niet bij glimlach?

Perfect voor in de Humo rubriek gat van de wereld: 'Vrienden en familie maken zich zorgen om Tanja Dexters'.

Flodders!!:laugh:
Die vrouwen vechten mannelijker dan de mannen zelf haha en die ene was vergeten een slipje aan te trekken :laugh: god hé voor je het weet ga je zo met je billen bloot keihard viraal:laugh:
Waarom staat dit bij ergernis en niet bij glimlach?

Omdat het shitty vecht-techniek was. Maar door da technisch te bekijken wel dus in eerste instantie die blote kont gemist.
Gelukkig was er @pardal 🙌

Iets te hard uitgegaan op vakantie en om half 4 wakker geworden. Das gewoon we dag kwijt omdat we "ffkes eens mee gingen kijken"..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan