Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn schoonzus die aangaf dat het coronavirus snel teniet kon gedaan worden omdat ze iemand kent die weet heeft van medicatie die ze niet willen gebruiken in de ziekenhuizen om iedereen dood te laten gaan. Boy, moet ik mij inhouden om de goeie vrede te bewaren als er zo'n lulkoek uitkomt.
Das wel waar he. Als ze iedereen dood laten gaan ist met corona ook gedaan he.

Andere ergernis. De dakwerker die me vandaag liet weten dat het niet voor direct ging zijn omwille van voorraad. Zag dit ergens al wel aankomen maar ach. Het is niet dat het binnenregent dus we kunnen er wel weer tegen.

Windows 10 ... ik wil op de nieuwe laptop van mijn vrouw iets afdrukken. Dus ik plug de printer in de USB van haar nieuwe laptop, ik krijg een melding dat die is geïnstalleerd dus ik wil afdrukken. Die verschijnt niet in de vaste lijst. Dan wil ik die toevoegen en ik zie hem staan, maar ik kan hem enkel "beheren" of een scanapp installeren. Print to PDF enzoverder staat daar ook bij. Laatste driver was al geïnstalleerd. Toch kan ik die niet selecteren om af te drukken. Waar zou het nog aan liggen? Ik dacht dat een printer tegenwoordig plug & play was. Zo was dat toch met onze printer op de MacBook Pro die ik eind 2019 in gebruik nam.
Naar de site van de printer gaan en wss naast de driver ook zo een support programma downloaden.

Is het summum van verlichtingspronkzucht niet een lakei die u overal volgt met een kaars?

Geen ergernis maar eerder een zucht:

Ah kzal gehaktballetjes in stout maken, ah neen alcohol
Ik weet het: stoofvlees... dju!
Goulash? Rode wijn

Niet makkelijk als de missus zwanger is

Is het summum van verlichtingspronkzucht niet een lakei die u overal volgt met een kaars?

Goulash? Rode wijn

alcoholvrij bier en wijn? Op zich wordt de alcool toch verdampt. Ik heb nog een rooie wijn non alcool maar nog ni geprobeerd.

Goulash? Rode wijn

Dat kan toch allemaal perfect zonder alcohol gemaakt worden.
Er zijn toch mogelijkheden genoeg om gerechten zonder alcohol klaar te maken.

De jongste (3) weigert nu al een paar weken om door te slapen. Het enige wat die wilt, is dat we bij hem in de kamer blijven (en hij valt in het begin van de nacht dan wel redelijk snel in slaap dus va va) maar om de paar uur (einde van een cyclus?) is hij daar weer, en in de tweede helft pakt het niet zo goed meer -_-. Nog niet echt de goeie aanpak gevonden. Dat begint toch te wegen 😴

De jongste (3) weigert nu al een paar weken om door te slapen. Het enige wat die wilt, is dat we bij hem in de kamer blijven (en hij valt in het begin van de nacht dan wel redelijk snel in slaap dus va va) maar om de paar uur (einde van een cyclus?) is hij daar weer, en in de tweede helft pakt het niet zo goed meer -_-. Nog niet echt de goeie aanpak gevonden. Dat begint toch te wegen 😴
ik kreeg ne lap tegen mijn kaak toen ik weer bleitte om aandacht midden in de nacht. En nu ist gedaan! zei mijn pa. Ik herinner het mij zelfs nog, en twas ook effectief gedaan.

Wat hier werkt : enkele minuutjes op schoot, dan terug in bed. Als ze in bed ligt, blijf ik nog enkele minuten naast bed zitten met mijn hand op haar. Na enkele minuten kan ik rustig weg gaan.

Maar hangt natuurlijk af van de oorzaak, de mijne is gekend met night terrors, droomt veel,... Dus die heeft gewoon efkes geruststelling en veiligheid nodig, het is geen schreeuw om aandacht an sich.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan