Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Chips.

En china die alles opgekocht heeft op voorhand.
Ik beloof plechtig geen loempia meer te eten tot gij uw laptops hebt.

(Maar in alle serieux: ik heb ook moeten langer dan voorzien voortdoen op een laptop die echt niet meer bij te werken was en dat maakt heel uw werkdag kl***)

Ik beloof plechtig geen loempia meer te eten tot gij uw laptops hebt.

(Maar in alle serieux: ik heb ook moeten langer dan voorzien voortdoen op een laptop die echt niet meer bij te werken was en dat maakt heel uw werkdag kl***)
Is niet mijn laptop hoor, is geen erg :)

Zijn 500 nieuwe voor het werk. Dat ze stoppen met zagen :rolleyes:

240 eur voor 8 armatuurkes. Dat is eigenlijk gratis. Ik heb vorig jaar ook voor gans mijn kot allemaal nieuw verlichting gekocht. Ik denk dat ik geen enkele armatuur heb die minder als 240 eur gekost heeft :laugh:
Bestaan er armaturen van 240 EUR? Ik wist zelfs niet dat je voor dat geld überhaupt een lamp kon kopen :cool:

Bier krijgt in Oostenrijk een schuimkraag door er eens goed mee te schudden. Een afschuimer kennen ze niet. Ondanks ik al 15j niet meer achter de toog stond, goesting om het hen eens te leren...

Windows 10 ... ik wil op de nieuwe laptop van mijn vrouw iets afdrukken. Dus ik plug de printer in de USB van haar nieuwe laptop, ik krijg een melding dat die is geïnstalleerd dus ik wil afdrukken. Die verschijnt niet in de vaste lijst. Dan wil ik die toevoegen en ik zie hem staan, maar ik kan hem enkel "beheren" of een scanapp installeren. Print to PDF enzoverder staat daar ook bij. Laatste driver was al geïnstalleerd. Toch kan ik die niet selecteren om af te drukken. Waar zou het nog aan liggen? Ik dacht dat een printer tegenwoordig plug & play was. Zo was dat toch met onze printer op de MacBook Pro die ik eind 2019 in gebruik nam.

Mijn schoonzus die aangaf dat het coronavirus snel teniet kon gedaan worden omdat ze iemand kent die weet heeft van medicatie die ze niet willen gebruiken in de ziekenhuizen om iedereen dood te laten gaan. Boy, moet ik mij inhouden om de goeie vrede te bewaren als er zo'n lulkoek uitkomt.

Mijn schoonzus die aangaf dat het coronavirus snel teniet kon gedaan worden omdat ze iemand kent die weet heeft van medicatie die ze niet willen gebruiken in de ziekenhuizen om iedereen dood te laten gaan. Boy, moet ik mij inhouden om de goeie vrede te bewaren als er zo'n lulkoek uitkomt.
Waarom u inhouden?

Wekelijks etentje bij mijn ouders en het niveau heeft daar al eens onder nul gestaan. Als ik dat maar 1 avond moet verduren, lukt het wel. Het heeft ook geen zin om je druk te maken in iets wat niet op te lossen valt.
en gij gaat daar wekelijks naar toe? Fan van zelfpijniging?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan