Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Daar lijkt me toch al even vraag naar te zijn. Ik zou het alvast een goede zaak vinden. Nieuwe gebruikers kunnen er sowieso voor zorgen dat het niet altijd over dezelfde stokpaardjes moet gaan.
Als ik als vrouw zie wat daar wordt gezegd in een topic over vrouwen, dan laat ik het liever.

Goh, het zou geapprecieerd worden door een heel deel denk ik maar ik snap dat ge er geen zin in hebt. Ik denk dat alle vrouwen hier er gewoon geen zin in hebben :v
of dit dus, ja.

Gohja eerlijk, reageer er gewoon op, een beetje tegenwind is dan toch gewoon een goede zaak?
Dan verwijs ik terug naar mijn oorspronkelijke ergernis. I don't like to ruin my own day! Soms gaat het ook over dingen die je zelf hebt meegemaakt en ligt het een beetje te dichtbij om dan te zien wat er gezegd wordt over hoe jij u daarbij zou moeten voelen. Ach ja, dat was 't laatste wat ik erover zeg, voor ik hier ga specificeren, da's hier niet de bedoeling en daarvoor zou ik dan naar P&A moeten gaan dus. :sarcastic:

Dan verwijs ik terug naar mijn oorspronkelijke ergernis. I don't like to ruin my own day! Soms gaat het ook over dingen die je zelf hebt meegemaakt en ligt het een beetje te dichtbij om dan te zien wat er gezegd wordt over hoe jij u daarbij zou moeten voelen. Ach ja, dat was 't laatste wat ik erover zeg, voor ik hier ga specificeren, da's hier niet de bedoeling en daarvoor zou ik dan naar P&A moeten gaan dus. :sarcastic:
wie 1+1 kan doen, weet nu al wel genoeg denk ik.

Ik heb overal vliegenramen en maar goed ook, want buiten de slaapkamer venster hing er gisteren een hele muggenwolk te wachten om binnen te kunnen vallen.
Een paar jaar geleden was er hier zo een periode van veel nat gevolgd door droogte en de muggen hadden toen eitjes gelegd in het stilstaand water in de goot. Maandje erna zo'n hele wolk muggen.

Ff met den deze door die wolk gaan deed echt wel serieus goe.

elektrische-vliegenmepper.jpg

wie 1+1 kan doen, weet nu al wel genoeg denk ik.
Geld niet krijgen suckt wel.

Allez, lichtere ergernis: het is SEKS in het Nederlands godverdomme, niet sex.
Da's zo ene waar ik me idd ook aan stoor. Als een volwassen mens "sex" typt, zie ik die meteen voor me al eens 15 jarige die het er eens over wil hebben. Geen idee waarom, maar die connotatie blijft hangen bij mij.

Ahja juist, de eerste is de vastgoedmogul, de tweede die met de grammaticaal pijnlijke nick.
Klopt

Dank dat dat een ander "opvallend" lid is. Staat in elk geval niets van oude nick op die zijn profiel.
Zou natuurlijk wel een dubbel kunnen zijn, want inderdaad alle twee een wat agressieve houding soms.
Tgoh ik vind dat die 2 toch een opmerkelijk andere stijl, levensvisie en meningen hebben hoor...
Allez gebaseerd op non-P&A discussies, want ik weiger op dat deel te komen.

De sig klopt. Zal hem dus zijn.
100%
Ge kunt dat zien door op dat "klok-pijltje" langs zijn naam te klikken, dan staat er de vorige nick.

Enkel bachelorettes worden hier serieus genomen.
Eh… je suis bachelorette… Ik was daar wel content mee, is dat niet veel waard of zo? Enfin, ik heb op de Hoge School ook wel gemerkt dat die opleidingen nu niet altijd kwalitatief je dat zijn maar ik dacht niet dat het een uitlach-niveau was? (Ik zeg niet dat er hier uitgelachen is é, tis maar een term)

Eh… je suis bachelorette… Ik was daar wel content mee, is dat niet veel waard of zo? Enfin, ik heb op de Hoge School ook wel gemerkt dat die opleidingen nu niet altijd kwalitatief je dat zijn maar ik dacht niet dat het een uitlach-niveau was? (Ik zeg niet dat er hier uitgelachen is é, tis maar een term)
Ik vond het grappig owv de dubbele betekenis van « serieus genomen » en « bachelorettes », dacht dat dat de grap was maar nu doe je me twijfelen :unsure:
Lachen met niveau bachelor zou zelfspot zijn trouwens 🤓

Ik vond het grappig owv de dubbele betekenis van « serieus genomen » en « bachelorettes », dacht dat dat de grap was maar nu doe je me twijfelen :unsure:
Lachen met niveau bachelor zou zelfspot zijn trouwens 🤓
Ik snap de grap wel, mijn vraag stond er in feite los van. Je suis ook pas bachelorette maar op dagen als vandaag doet zo een grap mij twijfelen. Tis te warm om getrouwd te zijn. (Mededeling van de auteur: deze statement wordt ingetrokken als we onder de 25° gaan)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan