Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
d82bec75-23f6-4aed-aca5-f2e8eb1501b2_text.gif

5h2e2c.jpg

Soms denk ik om toegang tot P&A te vragen, maar dan lees ik daar eens toevallig en herinner ik me dat ik hier kom voor mijn plezier, niet om kwaad te worden bij het zien van mensen die wangedrag goedpraten. :wallbash:

Soms denk ik om toegang tot P&A te vragen, maar dan lees ik daar eens toevallig en herinner ik me dat ik hier kom voor mijn plezier, niet om kwaad te worden bij het zien van mensen die wangedrag goedpraten. :wallbash:
Jep, zo denk ik ook.

Ik ben blij dat ik daar niet kan reageren.

Ik zie nergens waar er effectief wangedrag goedgepraat wordt eerlijk gezegd. Er worden enkele situaties aangehaald die inderdaad niet zo zwart/wit zijn, en daar is dan een discussie over. Als je dat niet aankan is Pol & Actua inderdaad niets voor u.

Oui chef dan, want klassieke keuken is in tfrans.
of Oij chef in The Hood
maar kwaad wordt ge al want ge gaat er lezen. Dus kan je beter die kwaadheid omzetten in woorden. Spel ze er maar eens goed de les. Hup naar P&A

Jep, zo denk ik ook.

Ik ben blij dat ik daar niet kan reageren.
Same wel. Ook omdat ik weet dat het meestal toch geen zin heeft en ik me alleen maar meer zou ergeren. :sarcastic: Dan praat ik zo liever eens tegen mijn muur en ben ik dankbaar dat je daar niet kunt reageren zonder dat je bewust toegang hebt aangevraagd.

maar kwaad wordt ge al want ge gaat er lezen. Dus kan je beter die kwaadheid omzetten in woorden. Spel ze er maar eens goed de les. Hup naar P&A
ach, ik bleef er wel bewust weg. was er net eens door "laatste bijdragen" beland, maar dan weet ik ook weer dat ik dat niet opnieuw hoef te doen. :thumb:

Same wel. Ook omdat ik weet dat het meestal toch geen zin heeft en ik me alleen maar meer zou ergeren. :sarcastic: Dan praat ik zo liever eens tegen mijn muur en ben ik dankbaar dat je daar niet kunt reageren zonder dat je bewust toegang hebt aangevraagd.
In de meeste discussies ga ik daar ook zelden reageren, omdat er teveel op dezelfde manier wordt "gediscussieerd" en het eigenlijke onderwerp quasi vergeten wordt. In die hongerstakerstopic doe ik nu wel eens wat actiever mee, net omdat het daar blijft gaan over het onderwerp. Een unicum wel.
Wel ben ik zo iemand die daar af en toe eens een reactie neerpen over bepaalde onderwerpen, als ik vind dat de reacties wat teveel focussen op het verkeerde.

Shit ik heb mezelf gejinxt. Deze ochtend in het 'je glimlach van vandaag' topic:
Goed dat veel bestellingen een dag later al aankomen, maar ik vind het tof wanneer je iets bestelt met langere levertijd en het dan vergeet. Als dat dan later plots aankomt, is het precies een verrassingscadeau van en voor uzelf.

Zonet melding gekregen dat de levering van de kast waarop ik al bijna 7 weken ongeduldig wacht nog een paar extra weken vertraging heeft.

In de meeste discussies ga ik daar ook zelden reageren, omdat er teveel op dezelfde manier wordt "gediscussieerd" en het eigenlijke onderwerp quasi vergeten wordt. In die hongerstakerstopic doe ik nu wel eens wat actiever mee, net omdat het daar blijft gaan over het onderwerp. Een unicum wel.
Wel ben ik zo iemand die daar af en toe eens een reactie neerpen over bepaalde onderwerpen, als ik vind dat de reacties wat teveel focussen op het verkeerde.
Ik lees wel de thema's die me interesseren, maar meestal gaan de discussies helemaal niet meer over het originele onderwerp en wordt het vaak teruggebracht naar dezelfde stokpaardjes.

Ik zie nergens waar er effectief wangedrag goedgepraat wordt eerlijk gezegd. Er worden enkele situaties aangehaald die inderdaad niet zo zwart/wit zijn, en daar is dan een discussie over. Als je dat niet aankan is Pol & Actua inderdaad niets voor u.
Vraag is, gaan ze daar een paar extra vrouwenmeningen wel aankunnen.

Doet me aan iets denken: waar is Mathias55 naartoe? Dat was zo een relatief nieuw lid dat ik daar nu nooit meer zie precies, hoewel die erg actief was.

Vanaf nu mag ik hier enkel nog aangesproken worden met "juf norae" ah nee wacht da's maar een bachelor da telt nie :thinking:
Enkel hier?

Mijn wederhelft zag mijn titel anders wel zitten. Hij kon niet wachten om mij in bed aan te spreken met doctor :sop:
Vraag is, gaan ze daar een paar extra vrouwenmeningen wel aankunnen.
Goh, het zou geapprecieerd worden door een heel deel denk ik maar ik snap dat ge er geen zin in hebt. Ik denk dat alle vrouwen hier er gewoon geen zin in hebben :v

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan