Lang. Zal maar 3mm diep zijn. Maar bloeden!diep of lang?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lang. Zal maar 3mm diep zijn. Maar bloeden!diep of lang?
Awel! Ik eet het liefst een Domino’s. Kweenie maar dat vind ik dus lekker. Alleen, de Domino’s in Kortrijk (Waterpoort) is… om het lief te zeggen ‘een beetje chaotisch’. Of ze vergeten het tout court, of ‘het is net weg’ (3x, na twee uur wachten) of ze vinden ons huis niet (er staan er hier welgeteld 3, ene daarvan is leeg en eentje een business). Dan zeg je na een enkele keren ook laat maar.At squid: waarom bestel je geen eigen pizza? Sharing is caring maar tzou bij mij geen waar zijn. Joey doesn't share food enzo
Real winners bleed! Bravo! Het universum bibbert in zijn botten! Het doet er niet toe ‘hoe of waarom’ enkel ‘dat’ het bloedt. Aan wie het vraagt: you should see the other guy. Grrrr en al dadde!Lang. Zal maar 3mm diep zijn. Maar bloeden!
Moest den other guy nu ook echt aant bloeden zijn. Helaas enkel mijn been dat bloedt, maar laten we idd zeggen dat ik het gevecht gewonnen heb en ik er met maar 1 kleine wonde vanaf ben gekomen! Grrrr en al dadde attitude!Real winners bleed! Bravo! Het universum bibbert in zijn botten! Het doet er niet toe ‘hoe of waarom’ enkel ‘dat’ het bloedt. Aan wie het vraagt: you should see the other guy. Grrrr en al dadde!
Je moet begrijpend leren lezen. Ik vergeleek de seks met mulan als met een steak uit de airfryer en die met mijn vrouw als een op smaak gebrachte chateaubriand en toebehoren.Zei diegene die eerst moet koken voor zijn vrouw eer hij ze kan dwingen tot sex. Dat ge ofwel moet koken ofwel ze moet dwingen kan ik nog begrijpen maar dat ge beide al moet combineren?![]()
![]()
dat zegt imo genoeg over uw kunsten.
Ge moet uw frustraties omdat uw vrouw niet wil niet uitwerken op mij he. Typisch een flikJe moet begrijpend leren lezen. Ik vergeleek de seks met mulan als met een steak uit de airfryer en die met mijn vrouw als een op smaak gebrachte chateaubriand en toebehoren.

Ik heb ze al op een ander uitgewerkt, eerst eens mijn matrak afkuisen.Ge moet uw frustraties omdat uw vrouw niet wil niet uitwerken op mij he. Typisch een flik![]()
FtfyIk heb ze al in een ander uitgewerkt, eerst eens mijn matrak afkuisen.

dat is idd gewoon zo bij jeansbroeken, k heb broeken waar op het label 2 maten kleiner staat dan wat ik normaal draag en die vallen hetzelfde als die van 2 maten groter van een ander merk. Ik weet niet of je een ZEB bij u in de buurt hebt, die hebben echt veel verschillende jeansmerken, de helft van die winkel is jeans. (Allez voor de vrouwen toch, maar ik denk de mannenafdeling ook). Die mensen zijn daar goed met in verschillende merken de juiste maat te vinden, want die weten hoe strak/wijd die merken vallen. Plus daar zijn er solden ook.Om mijn jeans broek verhaal verder te zetten. Uiteindelijk geen goesting om te vertrekken, dus dacht ik van ze online te bestellen. Ik heb nog twee jeansbroeken, dus aan de hand van die kan ik de maat bestellen. Of dat was toch het idee. 1 jeans broek past nog nipt, de ander zit als gegoten. Degene die nipt zit: 38/32, degene die als gegoten zit 36/32. Juist ja, de grootste maat, spant het hardst. Hoe kan een mens nu deftig bestellen als de maten alle kanten uitgaan.
Er is één aflevering waarin ik als klein manneke één lijntje mocht zeggen in een scene van Witse.Kan were de zoveelste herhaling van Witse kijken .![]()
Niets mis met Witse hoor, maar altijd die herhalingen .Er is één aflevering waarin ik als klein manneke één lijntje mocht zeggen in een scene van Witse.
Ik teer nog steeds op die beroemdheid. Zo goed als BV eigenlijk.
Ik heb gelezen online en ik geef gelijk aan die persoon: zolang maten van kleding niet gestandaardiseerd zijn op veel groter niveau, is ‘final sale’ iets wat eigenlijk niet zou mogen.dat is idd gewoon zo bij jeansbroeken, k heb broeken waar op het label 2 maten kleiner staat dan wat ik normaal draag en die vallen hetzelfde als die van 2 maten groter van een ander merk. Ik weet niet of je een ZEB bij u in de buurt hebt, die hebben echt veel verschillende jeansmerken, de helft van die winkel is jeans. (Allez voor de vrouwen toch, maar ik denk de mannenafdeling ook). Die mensen zijn daar goed met in verschillende merken de juiste maat te vinden, want die weten hoe strak/wijd die merken vallen. Plus daar zijn er solden ook.
en anders die van 19,99 bij de h&m, die maten zijn altijd hetzelfde, maar is geen topkwaliteit, logisch want cheap.
wel handig als ge uw opbergzak vergeten zijt in den delhaizeIk heb gelezen online en ik geef gelijk aan die persoon: zolang maten van kleding niet gestandaardiseerd zijn op veel groter niveau, is ‘final sale’ iets wat eigenlijk niet zou mogen.
Mijn probleem met online kleren is dat ik weliswaar een buikje (enfin, buik, als ik eerlijk ben) heb waar een kleed over moet maar dat mijn balkon absoluut niet evenredig is en ik dus altijd plaats over heb om watermeloenen te smokkelen. En dat is niet mooi.
nee maar idd wel irritant dat die niet gestandaardiseerd zijn. mja, sowieso kopen keiveel mensen gewoon bij gratis retoursites 3x hetzelfde in verschillende maten en sturen ze terug wat niet past. wat ook niet echt top is, maar ja. ben er zelf ook soms schuldig aan.Het voordeel aan online bestellen is dat je er veel kan bestellenn en vaak kosteloos terugsturen (Zalando bijvoorbeeld).Om mijn jeans broek verhaal verder te zetten. Uiteindelijk geen goesting om te vertrekken, dus dacht ik van ze online te bestellen. Ik heb nog twee jeansbroeken, dus aan de hand van die kan ik de maat bestellen. Of dat was toch het idee. 1 jeans broek past nog nipt, de ander zit als gegoten. Degene die nipt zit: 38/32, degene die als gegoten zit 36/32. Juist ja, de grootste maat, spant het hardst. Hoe kan een mens nu deftig bestellen als de maten alle kanten uitgaan.
Wittekerke dan maar!Kan were de zoveelste herhaling van Witse kijken .![]()
Ben een één4ever kijker .Wittekerke dan maar!
Daar betalen we dan ook extra voor.Ben een één4ever kijker .