Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
dus maar 3 seconden nodig?
Bij mijn verzetjes is het er gewoon eens erop en erover. Degene die het verdienen krijgen een lifetime genot.

In jouw termen: Mulan krijgt een biefstuk uit de airfryer met een cara pils.
Mijn vrouw krijgt een chateaubriand gegrilled met een cuisson naar keuze en klassewijn erbij.

Maar het kost nog altijd een beetje, en als ge niet let op de kleintjes, zult ge nooit FIRE worden en kunt ge nooit komen stoeffen in het brutoloon topic hé.
Behalve als je wc-borstelverkoper bent, gaat een wc-borstel meer of minder kopen weinig veranderen aan uw brutoloon. :tongue:

Ik ben leerkracht, ge zult mij sowieso nooit in het loontopic zien :biglaugh: :biglaugh: die 99 cent zal ‘t verschil nie maken
Behalve als je wc-borstelverkoper bent, gaat een wc-borstel meer of minder kopen weinig veranderen aan uw brutoloon. :tongue:

COMPOUND INTEREST MANNEKES !!!!

99cent in fondsen steken en laten oppotten aan 99% winst per jaar voor 100 jaar en ik ben heel dik FIRE zuh !!!
Volgens deze site heb ik dan maar liefst $767,905,257,417,987,633,221,208,113,152.00

Bij mijn verzetjes is het er gewoon eens erop en erover. Degene die het verdienen krijgen een lifetime genot.

In jouw termen: Mulan krijgt een biefstuk uit de airfryer met een cara pils.
Mijn vrouw krijgt een chateaubriand gegrilled met een cuisson naar keuze en klassewijn erbij.
dat is in mijn geval om te weten of ze het kleine eren, want anders moet ik al niet proberen naar second base te gaan.

En dan nu terug OT (voor ik weer onder mijn voeten krijg): ik moet nieuwe jeansbroeken gaan kopen en heb geen goesting en dat probeer ik nu goed te praten door mezelf wijs te maken dat ik eigenlijk niet weet welke winkel goed is voor jeansbroeken (goedkoop, maar goed).

Bij mijn verzetjes is het er gewoon eens erop en erover.
Die van uw velo?

Leerkrachten-logica: 3 x 0=99
Daarmee dat die zo weinig verdienen hé, is een 35e keus om uiteindelijk af te glijden tot leerkracht. :tongue:

Nee, serieus, leerkrachten verdienen meestal niet weinig...
Extralegale voordelen zijn er wel niet of nauwelijks, maar qua brutoloon mogen die meestal niet klagen.

Die van uw velo?

Daarmee dat die zo weinig verdienen hé, is een 35e keus om uiteindelijk af te glijden tot leerkracht. :tongue:

Nee, serieus, leerkrachten verdienen meestal niet weinig...
Extralegale voordelen zijn er wel niet of nauwelijks, maar qua brutoloon mogen die meestal niet klagen.
I know, mijn ex-schoonvader was sportleraar. Die verdiende genoeg om de alleenverdiender te zijn en toch drie kinderen te onderhouden. (had wel zijn huis heel goedkoop kunnen kopen, dus daar bespaarde hij goed op). Ook qua pensioen moet hij niet klagen.

dat is in mijn geval om te weten of ze het kleine eren, want anders moet ik al niet proberen naar second base te gaan.
Euhm.... Niet zeker hoe ik dit juist kan uitleggen... Maareuhm... Als ze WEL dankbaar is voor een bruine steak uit de airfryer en ne cara, ga je er beter niet mee naar eender welke base :unsure: ik schat je écht wel hoger in dan dat! 😘

Euhm.... Niet zeker hoe ik dit juist kan uitleggen... Maareuhm... Als ze WEL dankbaar is voor een bruine steak uit de airfryer en ne cara, ga je er beter niet mee naar eender welke base :unsure: ik schat je écht wel hoger in dan dat! 😘
Als ze daarmee content is kun je ze beter houden. Alhoewel het zou ook niet van veel smaak getuigen natuurlijk.

d4ukcz-b7d9e1d8-ffaa-4ee0-89c0-933809ef17ad.jpg

Is dat niet wat extreem?

Zei diegene die eerst moet koken voor zijn vrouw eer hij ze kan dwingen tot sex. Dat ge ofwel moet koken ofwel ze moet dwingen kan ik nog begrijpen maar dat ge beide al moet combineren? :laugh: :laugh: :laugh: dat zegt imo genoeg over uw kunsten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan