Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tot op vandaag wordt die zaak gebruikt in debatten over wat te doen met kinderen die dergelijke feiten plegen.
Dat hangt er vanaf hé. Sommigen hebben weldegelijk schuldbesef. Anderen hebben dat totaal NIET.

Als je géén schuldbesef hebt, dan ben je gewoon ziek in je hoofd. Heb je wel schuldbesef dan moet het toch voor jezelf erg zijn als je nu volwassen bent, en je ermee moet leven dat je als kind een peuter hebt misbruikt en vermoord right?

1051x1200.jpg
Wij hebben een inbouwkoffiemachine en ik heb geen idee hoeveel dat kreng heeft gekost maar dit potje is gewoon life.
Gruwelijk lekkere koffie dat die maakt.
Een snufje kaneel en gemalen steranijs bij de koffie en het huis ruikt overheerlijk plus je hebt een lekker kopje koffie. 🤤
Gotta love that shit.😍

Laatst bewerkt door een moderator:
Wij hebben een inbouwkoffiemachine en ik heb geen idee hoeveel dat kreng heeft gekost maar dit potje is gewoon life.
Gruwelijk lekkere koffie dat die maakt.
Een snufje kaneel en gemalen steranijs bij de koffie en het huis ruikt overheerlijk plus je hebt een lekker kopje koffie. 🤤
Gotta love that shit.😍

ja, zo een bialetti is idd ftw!

Sinds ik Zero gewoon ben geworden, vind ik de gewone niet meer te zuipen. Veel te suikerachtig en plakkerig in de mond.
Idd, maar onlangs eens een zero gedronken die niet koel stond en dat was toch ook niet aangenaam, precies een light. De nieuwe nog niet geproefd, maar als die op niets trekt, wordt het weer pepsi max. Had dat vroeger altijd, maar de lokale drankenhandel heeft die precies niet meer. :(

Drink weinig frisdrank, enkel maar in het weekend. En dan is het nog maar 2 of 3 blikjes van 25cl. Dan mag het wel met suiker zijn :).

Idd, maar onlangs eens een zero gedronken die niet koel stond en dat was toch ook niet aangenaam, precies een light. De nieuwe nog niet geproefd, maar als die op niets trekt, wordt het weer pepsi max. Had dat vroeger altijd, maar de lokale drankenhandel heeft die precies niet meer. :(
Elke frisdrank is slecht als die niet gekoeld is eh.

Sinds ik Zero gewoon ben geworden, vind ik de gewone niet meer te zuipen. Veel te suikerachtig en plakkerig in de mond.
Sinds dat wij die freeway cola drinken moet ik geen gewone meer hebben, zelfs de zero. (Ik ben een giga zuipschuit die de ene 2L fles na de andere binnen werkt zonder erop te letten, vooral als ik in meeting zit, dan blijf ik maar drinken zonder erop te letten)

Zonet even gekeken naar Fear Street 1994 (Netflix serie). Daarin wordt er iemand vermoord door haar hoofd door een .. broodmachine te halen ..
Ik kan goed tegen horror maar ditmaal moest ik toch net niet overgeven toen ik dat zag. :confused:
Doet me denken aan een technieker die de messen van zo'n toestel moest vervangen.
Zo'n hand heeft echt geen verhaal tegen messen als je de stroom terug op het toestel zet.
Dat beeld blijft me tot op vandaag achtervolgen.
Is ondertussen al 28 jaar geleden maar staat nog in full colour op m'n netvlies gebrand.

Colruyt heeft die in blikken wel standaard staan.

Doet me denken aan een technieker die de messen van zo'n toestel moest vervangen.
Zo'n hand heeft echt geen verhaal tegen messen als je de stroom terug op het toestel zet.
Dat beeld blijft me tot op vandaag achtervolgen.
Is ondertussen al 28 jaar geleden maar staat nog in full colour op m'n netvlies gebrand.
Bovenstaande is erger, want dit was echt. :headshake: Fear Street is natuurlijk fake. Die actrice leeft in het echt nog ;)
Maar je kan weldegelijk overlijden als ...

Bah yikes, other topic !!! :confused: Want straks brengen we iemand op gedachten en lezen we morgen in de krant ..

Bovenstaande is erger, want dit was echt. :headshake: Fear Street is natuurlijk fake. Die actrice leeft in het echt nog ;)
Maar je kan weldegelijk overlijden als ...

Bah yikes, other topic !!! :confused: Want straks brengen we iemand op gedachten en lezen we morgen in de krant ..
Dat was idd maar ne gore boel toen. Was in zo een klein bakkerij waar ze het niet al te nauw namen met de hygiëne en veiligheidsregels.
Ik ging daar in de weekends wat klossen om ne zakcent bij te verdienen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan