Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op de mainpage van het forum staan rechts onderaan de verjaardagen mét avatar
Is Kloon jarig met ne gif-avatar van een beestje dat over het scherm loopt. Twee keer moeten blazen voor ik doorhad dat da ne gif was.

Gisteren heeft er weer een halve zool een fiets gedumpt aan de overkant van de straat.
Hup, ik dan maar weer de stadsdiensten ingelicht. Duidelijk gestolen, zit nu baby blauwe verf op, maar je ziet zo de sticker van Oxford er nog door komen.

Op de mainpage van het forum staan rechts onderaan de verjaardagen mét avatar
Is Kloon jarig met ne gif-avatar van een beestje dat over het scherm loopt. Twee keer moeten blazen voor ik doorhad dat da ne gif was.
Bij mij is die gif in zodanig lage resolutie dat ik meer pixels dan insect zie. 😂

De aanvraagdrempel werd erg laag gehouden: er konden subsidies aangevraagd worden tussen 2.000 en 20.000 euro en het departement Cultuur zou die snel uitkeren volgens het principe first come, first served. De premie werd gretig aangevraagd, waardoor het budget al na twee maanden is uitgeput. Zo’n 12.000 aanvragers ontvangen elk gemiddeld 3.000 euro. Grote producties kan je daar niet mee opzetten, maar het kan een impuls zijn voor een podcast, livestream of ander online project, nu livecultuur nog op een laag pitje staat.

3000 euro om een podcast te maken. De subsidieslurpers zijn weer volle kracht aan de tiet van moeder staat gekropen!

Mijn vrouw haar baas die nu al tegen haar bezig is dat we beter een alternatief zoeken voor onze huwelijksreis in Zuid-Afrika, omdat die toch zeker niet gaat kunnen doorgaan. Die reis staat gepland in november dit jaar, nadat ze wegviel vorig jaar (samen met ons feest) door Corona.
Ze is der enorm door aangedaan omdat het iets is waar we nu al een goeie 2 jaar naar uitkijken. We kunnen nog niet voorspellen wat het gaat geven binnen 2 weken, laat staan binnen 10 maanden. Zwijg dan ipv de lul uit te hangen, allé zeg.

Wat heeft haar baas zich daar zelfs mee te moeien? :p

En November is idd nog ver weg. Je kan nog makkelijk een half jaar afwachten om een beslissing te nemen.

Mijn vrouw haar baas die nu al tegen haar bezig is dat we beter een alternatief zoeken voor onze huwelijksreis in Zuid-Afrika, omdat die toch zeker niet gaat kunnen doorgaan. Die reis staat gepland in november dit jaar, nadat ze wegviel vorig jaar (samen met ons feest) door Corona.
Ze is der enorm door aangedaan omdat het iets is waar we nu al een goeie 2 jaar naar uitkijken. We kunnen nog niet voorspellen wat het gaat geven binnen 2 weken, laat staan binnen 10 maanden. Zwijg dan ipv de lul uit te hangen, allé zeg.
Zeg eens tegen uw vrouw dat ze zich niet zo aanstelt. Die man geeft goedbedoeld advies. Als ge daar al door aangedaan zijt..

Zeg eens tegen uw vrouw dat ze zich niet zo aanstelt. Die man geeft goedbedoeld advies. Als ge daar al door aangedaan zijt..
Het is nog tien maanden, welke voorspelling wil je op die termijn gaan doen? Moet de standaardreactie dan worden op alles dat het niet gaat lukken?
Van plan om zomerkleren te gaan kopen? Dat zou ik niet doen, want we gaan toch binnen zitten.
Vakantiehuisje boeken met een ander gezin? Njah, zou ik niet doen hoor, dat lijkt me moeilijk te worden
Zomervakantie met het vliegtuig? Oei oei, voor 2022 zou ik daar toch niet aan denken
etc

Vanaf wanneer mogen we dan weer iets plannen volgens jou?
Ik trek het mij niet aan en zal wel zien of we dan kunnen gaan of niet (ik denk van wel iig)

Mensen die een huwelijksreis belangrijk vinden ondanks ze al 10 jaar poepen, 7 jaar samenwonen en al samen de helft van de wereld hebben gezien.

Twitter dat de aflevering van gisteravond van Drag Race UK gespoiled heeft.

Omdat je X en Y volgt:
Queen Z
THANKS FOR THE KIND WORDS SO HAPPY WITH MY WIN LAST NIGHT

Heb echt een hekel aan al die suggesties op social media. Ik wil niet zien wie x en y volgt en wat z leuk vindt.

Vandaag sinds lange tijd 's ochtends vroeg nog eens op de autostrade moeten zijn, gelukkig waren alle oude vertrouwde idioten nog steeds aanwezig. Ik rij niet sneller dan 130 km/u op de teller, punt. Ook niet als ik links rij om een colonne vrachtwagens voorbij te rijden. Werfcammionetten die in uw gat komen hangen, mensen die voor u in schieten als je ruimte tussen u en uw voorganger laat, etc.

Mijn computer is het laatste half jaar opvallend enorm vertraagd in opstarten en gewone werking. Denk dat ik al begin te kijken voor vervanging...

Aangekocht en zelf in mekaar gestoken in september 2012... *pinkt een traantje weg*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan