Mr.Fingers
Well-known member
Bij mijn ouders hebben ze ooit eens een luik/slagvenster uitgebroken, een kassei door het raam gegooid en dan zo binnen geraakt… en wat stelen ze dan: de wollen pullovers van mijn pa (en wat kleingeld).
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vree irritant ja.Ik luister alleen naar de radio op het werk dus misschien ben ik wat laat. Maar wanneer is het een trend geworden om bekende nummers (soms oude klassiekers, soms recent ala jaren 90-00) te "remixen" en zo af te spelen? Allez ja, het is wat je remixen kan noemen. Vaak worden de nummers willekeurig versneld of vertraagd (onlangs een verschrikkelijke verkrachting van Bro Hymn Tribute gehoord) of als ze het echt erg willen maken zetten ze er random tecno beat onder aan 180 bpm.
Of enkele dagen geleden de Brabançonne waar ze ne fucking jump-beat onder hebben gezet. Jump, herinnert ge het u nog? Alsof die 3 jaar dat elke wacko wannabe gabber in het middelbaar daar naar luisterde nog niet erg genoeg was terwijl het op iedere fuif te horen was. Gaan ze het nu nog terugbrengen op de radio thuis.
Laat die gastjes eens spelen onder de brug naast het Sportpaleis. En ja, ik pik hier een heel goeie mop van Alex Agnew. Beter goed gepikt dan slecht gemaakt!

) kreeg je een uitbrander, nu nemen ze gewoon de telefoon en bellen ze hun advocaat op.Duiven meestal.Zijn er eigenlijk dieren die een grotere death wish hebben dan die kutvliegen?
Zeg tegen uw vrouw dat ze zich eens wast he. Kan toch ook niet proper zijn als daar zoveel vliegen zitten.Zijn er eigenlijk dieren die een grotere death wish hebben dan die kutvliegen?
Nieuwsblad.be
allee, tis weer van dat, al die ouders die niet kunnen verkroppen dat hun kind waarschijnlijk te dom of te lui is geweest en een B of C attest gaan aanvechten. Natuurlijk trekken die ouders nu de kaart van Corona want “ze hebben het mentaal toch zo zwaar, onze jeugd”.
jezus man, wat gaat het niveau hier naar omlaag. Dat zijn dus in veel gevallen die ouders die ook bellen naar de school en zeggen: “waarom is mijn kind gebuisd op die test?” “Mijn zoon moet niet nablijven, hij is onterecht gestraft!”
Het is toch niet zo dat die klassenraden licht over dat attest gaan, ze gaan daar toch lang over delibereren? Als je het dan nog niet wil snappen…
in mijnen tijd (niet dat ik zo oud ben, maar toch) kreeg je een uitbrander, nu nemen ze gewoon de telefoon en bellen ze hun advocaat op.
Hmm eigenlijk nog niet voorgehad dat er bij mij thuis in de living duiven rond mijn kop komen zoemen.Duiven meestal.
Aan de andere kant erger ik me er dan aan dat er precies veel meer mensen aanstoot nemen aan de Jef die goede punten had in het zesde leerjaar versus Mieke die gisteren kampioen speelde bij de miniemen.Er is natuurlijk ook nog een verschil tussen de focus leggen op het feit dat er gewoon een hoofdstuk afgesloten wordt, of de focus leggen op effectief de prestaties.
Met dat eerste is imo niet meteen iets mis, maar ouders die letterlijk met percentages of punten gaan stoefen (in het verleden al zien gebeuren), dat is er dan ook weer over.
City BoisHmm eigenlijk nog niet voorgehad dat er bij mij thuis in de living duiven rond mijn kop komen zoemen.

De leerkrachten hebben gewoon schrik dat ze anders 'geswat' gaan worden door de jeugd.Nieuwsblad.be
allee, tis weer van dat, al die ouders die niet kunnen verkroppen dat hun kind waarschijnlijk te dom of te lui is geweest en een B of C attest gaan aanvechten. Natuurlijk trekken die ouders nu de kaart van Corona want “ze hebben het mentaal toch zo zwaar, onze jeugd”.
jezus man, wat gaat het niveau hier naar omlaag. Dat zijn dus in veel gevallen die ouders die ook bellen naar de school en zeggen: “waarom is mijn kind gebuisd op die test?” “Mijn zoon moet niet nablijven, hij is onterecht gestraft!”
Het is toch niet zo dat die klassenraden licht over dat attest gaan, ze gaan daar toch lang over delibereren? Als je het dan nog niet wil snappen…
in mijnen tijd (niet dat ik zo oud ben, maar toch) kreeg je een uitbrander, nu nemen ze gewoon de telefoon en bellen ze hun advocaat op.

Ik krijg het vooral op mijn heupen van dat Boney M/majestic ‘remix’ Rasputin lied.Ik luister alleen naar de radio op het werk dus misschien ben ik wat laat. Maar wanneer is het een trend geworden om bekende nummers (soms oude klassiekers, soms recent ala jaren 90-00) te "remixen" en zo af te spelen? Allez ja, het is wat je remixen kan noemen. Vaak worden de nummers willekeurig versneld of vertraagd (onlangs een verschrikkelijke verkrachting van Bro Hymn Tribute gehoord) of als ze het echt erg willen maken zetten ze er random tecno beat onder aan 180 bpm.
Echt eh.. Die beesten zijn zo achterlijk! Eerst blijven ze zitten op de baan en het moment dst je er dan bij bent vliegen ze dan nog richting je auto ipv naar de andere kant!Duiven meestal.

Ik heb dat gevoel met wielertoeristenEcht eh.. Die beesten zijn zo achterlijk! Eerst blijven ze zitten op de baan en het moment dst je er dan bij bent vliegen ze dan nog richting je auto ipv naar de andere kant!![]()
Jij niet goete sprichen de vlaamsch ?Ik dat gevoel met wielertoeristen