Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zoiets idd. Ik vind ze zelf echt lelijk maja, dan heeft kind een accidentje op school en een kapotte schoen dus dan moet hij die even aan en dan komt er steeds iets tussen om andere te kopen… Hij dockside nog maar drie weken maar ik vond het wel geweest. Ik ga morgen gewoon sandalen halen voor dat kind en vader kan vrolijk de boom in.Heb ik moeten googlen.
Alberto vermicelli vlootjes dus.![]()
WtfIk wou sandalen voor onze oudste. Tis 30 graden, dat leek mij handig. Op de moment loopt hij in docksides die hij van de grootouders gekregen heeft, niet aangenaam in dit weer.
Kom bij die schoenwinkel, zegt mijn man ‘moar alee met sandalen gaan ze hem compleet uitlachen! Ze deden dat in mijn school’ Er was geen zeggen aan, dus naar huis met een katoenen gymp of sorts.
Ik dacht zelf ‘als ze een tienjarige niet pesten met docksides of all things, dan zal een sandaal wel ok zijn’. Mja… Gevolg: kind heeft gympen die moeten ingelopen worden in deze hitte en ziet af. Dit was niet mijn moederlijke bedoeling. Ik moet echt leren om eens ‘STFU’ tegen mijn trouwboek te zeggen.

Het beste is nog altijd om de warmte in de eerste plaats buiten te houden.Mensen die zo ne nieuwbouw hebben/zetten met aan het zuiden één en al glas die hebben gewoon een airco voorzien i.c.m. zonnepanelen. De overheid steekt daar nu stilletjes een stokje voor met belasting op piekverbruik. Soit, bij veel zon hebben we voorlopig nog overschot. Pas als batterijen heel het netwerk overnemen kunnen we klagen dat airco's niet milieuvriendelijk zijn. Gascentrales om energie te produceren trouwens ook niet, maar dat is een andere discussie.
Maar dan werkt die airco toch alleen als de straatverlichting brand?Bwa akkoord, maar ik bedoel dan eerder de middenklasse. Mijn punt was dat airconditioning in veel landen volgens mij gewoon goedkoper is relatief ten opzichte van een normaal jaarloon. In Mexico bijvoorbeeld ga je dat vandaag kopen en morgen installeert een of andere technieker dat aan een hongerloon (want mensen die handig zijn en geen diploma bij de vleet, ik zeg niet dat dit positief is). Als je hem wat extra toestopt sluit hij de stroomvoorziening wel aan aan die van de straatverlichting ofzo (true story).
De burgemeesters van Boom en Rumst weigeren de vergunning voor Tomorrowland om drie redenen. "Het Ministrieel Besluit met betrekking tot de maximumcapaciteit op evenementen vanaf midden augustus (75.000 personen, red.) is nog niet gepubliceerd.
Eerder hadden de buurtbewoners van provinciaal domein De Schorre al laten blijken dat ze Tomorrowland 2021 niet zagen zitten. Volgens de wijkraad is een coronaveilige editie van het evenement onmogelijk
De buurtbewoners hebben ook bezwaar geuit tegen de nieuwe datum van het festival: zo'n groot evenement bij de start van een nieuw schooljaar, dat kan niet, vinden ze.

Bleiters over het weer. Het is met moeite 30 graden geweest. Ga je dan ergens in een grot gaan verstoppen ofzo als je dat nog niet aan kan.
We zitten op het werk in oude gebouwen van de rijkswacht nog geweest en het is daar mooi fris zonder airco. Gewoon de ramen open mer de rolluiken dicht. De auto in en daar is er al weer airco.
Tis precies of ze staan hier aan een steenoven bakstenen te bakken bij 50 graden.![]()
enig idee van een grot-locatie waar ik domicilie kan leggen?Bleiters over het weer. Het is met moeite 30 graden geweest. Ga je dan ergens in een grot gaan verstoppen ofzo als je dat nog niet aan kan.
We zitten op het werk in oude gebouwen van de rijkswacht nog geweest en het is daar mooi fris zonder airco. Gewoon de ramen open mer de rolluiken dicht. De auto in en daar is er al weer airco.
Tis precies of ze staan hier aan een steenoven bakstenen te bakken bij 50 graden.![]()
Idd. Werk nu i⁹n een metaalfabriek zonder airco. Bureauvolk dat nu al klaagt zijn niets anders dan sneeuwvlokjes. Werk eens 8u fysiek per dag in 40+. Nee, klagen omdat ze op een stoel moeten zitten bij 23 binnentemperatuur.Bleiters over het weer. Het is met moeite 30 graden geweest. Ga je dan ergens in een grot gaan verstoppen ofzo als je dat nog niet aan kan.
Wellicht mensen die nog op niet veel warmere plaatsen geweest zijn. Na in Marrakech in 45 graden rond te lopen tijdens de Ramadam en in Brazilië halfweg tijdens het regenseizoen waar ge uw t-shirt kunt uitwringen van het zweet kunt ge zo'n temperaturen wel beter relativerenBleiters over het weer. Het is met moeite 30 graden geweest. Ga je dan ergens in een grot gaan verstoppen ofzo als je dat nog niet aan kan.

Niet iedereenheeft een bureaujobmoet niets doen buiten donuts eten eh...
De grootste klagers zijn vaak deze die het minst recht hebben om te klagen.Niet iedereen heeft een bureaujob eh...
Met 1 broekspijp heb je afkoeling genoeg zonder grot.enig idee van een grot-locatie waar ik domicilie kan leggen?
De warmte is daar ook wel anders dan hier niet?Wellicht mensen die nog op niet veel warmere plaatsen geweest zijn. Na in Marrakech in 45 graden rond te lopen tijdens de Ramadam en in Brazilië halfweg tijdens het regenseizoen waar ge uw t-shirt kunt uitwringen van het zweet kunt ge zo'n temperaturen wel beter relativeren
Maar ik wacht stiekem toch met veel ongeduld op de airco voor op de slaapkamers, al is dat vooral voor onze kleine en het oefenen voor een tweede.
We zijn het gewoon niet gewend. En binnen blijven zitten maakt het helaas niet beter voor ons minderwaardig volk dat niet kan stoppen met klagen hierover. Binnenzitters gaan dus blijven klagen, omdat ze geen tolerantie opbouwen.Bleiters over het weer. Het is met moeite 30 graden geweest. Ga je dan ergens in een grot gaan verstoppen ofzo als je dat nog niet aan kan.
Gewoon een zoveelste excuus om nog maar eens een poging te doen het festival weg te krijgen zeker, door een handvol buurtbewoners? Remember de zaak met Cnudde enkele jaren geleden.Geen Tomorrowland dit jaar?!?! Maar wel ticketverkoop voor Pukkelpop
Wat.Een.Bullshit
Het Overlegcomité van 4 juni heeft beslist om vanaf 13 augustus evenementen met maximaal 75.000 bezoekers te laten plaatsvinden.
1.500 betrokken leveranciers, freelancers en duizenden medewerkers uit een sector die het al zo moeilijk heeft gehad en hier een jaar aan heeft gewekt zo naaien.
Maar u mentaal moeten concentreren bij warme temperaturen (ook al komen die bijlange niet in de buurt van die 40 graden) is ook niet alles.Idd. Werk nu i⁹n een metaalfabriek zonder airco. Bureauvolk dat nu al klaagt zijn niets anders dan sneeuwvlokjes. Werk eens 8u fysiek per dag in 40+. Nee, klagen omdat ze op een stoel moeten zitten bij 23 binnentemperatuur.