Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee dat nu niet, gespreid over de loop van de nacht / ochtend.
Tussen de laatste gram para en de 600mg ibu die ik net genomen heb zat wel maar 2u, en dat helpt precies een klein beetje.
Samen nemen was het enige dat hielp wanneer ik een ontsteking had onder een kies. Als de pijn zo sterk is heb je misschien iets gelijkaardig voor.

Ah, herkenbaar. Hier hetzelfde, ook domiciliëring. Woonden hiervoor op een appartement met elektrische accumulatoren dus ik verwachtte een stevige afrekening dus geen probleem. Maand erna: "voor uw gemak hebben we uw voorschot vervijfvoudigd", bedankt Luminus!

Je kan (kon) dat door in te loggen op MyLuminus of zoiets zelf aanpassen, maar wel maar binnen bepaalde grenzen, anders moet je inderdaad bellen.

Ik weet niet eens wat het exact is maar ik heb dat wel al (juist) horen uitspreken ja. Leenwoorden volgen de Nederlandse regels niet.
Hier nog straffer. Ik kreeg geld terug bij de afrekening, en ineens waren mijn voorschotten verhoogd. Stak er een kaartje bij mijn factuur: ja de energieprijzen gaan stijgen door corona dus we spelen daarop in. Wut.

Hoe? Dat "padel" is toch nog maar een recente populaire hipstersport waar er zoveel hype over is? Ik wist niet dat dat zelfs bestond zoiets.
Het was één van de weinige teamsporten die tijdens de corona-cirque nog wel mochten. En als ge wat kunt tennissen bent ge er direct mee weg.
Idk wat dat met "hipster" te maken heeft. Denk dat die eerder de weg naar breien ofzo hebben gevonden, of op een forum de interessante liggen uit te hangen.

aaargh, rap naar de colruyt. Waarom kan niemand nog de pijlen in de gangen volgen??? Is het opposite day?

en dan voor mij ene die zijn gas niet kan doseren. Gas geven tot 55, lossen tot 38 and repeat for 8km.

Echtgenoot: E Ik: I

E: Moh…
I: Wat?
E: Allee allee…
I: Wat?
E: tsk tsk
I: Waaaaat?
E: Ging ik nu toch ook niet gedacht hebben…
I: FFS watte???
E: hehehe
I: *springt uit het raam*

Anti-vaxxers op Twitter die met de meest debiele argumenten komen.

Mensen die zich parkeren aan een pomp in een druk tankstation om binnen te gaan ipv een parkeerplaats te nemen.

Het was één van de weinige teamsporten die tijdens de corona-cirque nog wel mochten. En als ge wat kunt tennissen bent ge er direct mee weg.
Idk wat dat met "hipster" te maken heeft. Denk dat die eerder de weg naar breien ofzo hebben gevonden, of op een forum de interessante liggen uit te hangen.
je verwart hipster met "geitewollensokken"

Vertel het ons, expert: is padel boomer-proof?

De communicatie van sommige bedrijven
Begin juni bestel ik een artikel in de winkel. Zij bevestigen mij nog via sms/mail dat dit de 8e (+1/-1dag) zal geleverd worden in hun hoofdmagazijn, en vandaar uit naar de winkel waarna zij leveren aan mij.

Intussen zijn we de 15e. Ik mail zonet ter info of ze al een leveringsdatum hebben

"Ik heb het doorgegeven. Zodra deze binnen is leveren we uit"
Hoe ? Die is nog niet binnen ? Of nog niet binnen bij jullie maar wel in het hoofdmagazijn ? Aan wie doorgegeven ? (Intern ? Leverancier ? Fabrikant ?)
Communiceer toch eens duidelijk :wallbash:

Mensen die je gedurende de hele dag een update geven van hun gemoed/energiepeil (die meestal dezelfde blijft).
En mensen die smekken tijdens het eten. Echt, bij sommigen moet ik mijn koptelefoon opzetten met luide muziek om het te overstemmen.

Er is smekke
Mensen die je gedurende de hele dag een update geven van hun gemoed/energiepeil (die meestal dezelfde blijft).
En mensen die smekken tijdens het eten. Echt, bij sommigen moet ik mijn koptelefoon opzetten met luide muziek om het te overstemmen.
Er is smekken maar er is ook overproductie van speeksel tijdens het eten. Aan dat tweede is weinig te doen. Ik bevestig wel dat in geval van echt smekken, je de tanden mag uitslaan. Die obscure wet van Mr.Fingers bestaat idd.

Mijn lief kwam gisteren thuis met Coca-Cola Vanilla, om iets 'nieuws' te proberen. Leek me vies maar wou niet flauw doen en ervan gedronken. Gadverdamme zeg wat een ranzige shit na 2x tandenpoetsen nog steeds die vieze nasmaak

Echt vergif gewoon :puke:
M’n dochtertje moest om te knutselen voor Vaderdag een blikje meebrengen met iets wat papa graag drinkt. Dat was in de week dat de kinderen bij hun mama zijn. Ik had mijn cadeautjes dus zondag gekregen en het versierde blikje in de frigo gezet. Daarnet open gedaan in de veronderstelling dat het een fris pintje was. Je kan je wellicht iets voorstellen bij de teleurstelling toen het vanille cola bleek.

M’n dochtertje moest om te knutselen voor Vaderdag een blikje meebrengen met iets wat papa graag drinkt. Dat was in de week dat de kinderen bij hun mama zijn. Ik had mijn cadeautjes dus zondag gekregen en het versierde blikje in de frigo gezet. Daarnet open gedaan in de veronderstelling dat het een fris pintje was. Je kan je wellicht iets voorstellen bij de teleurstelling toen het vanille cola bleek.
Amai. Duidelijker kunt ge niet vertellen dat het bij mama toffer is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan