Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tegenwoordig is het vrij hard in om life-coach te spelen. Ik heb zo'n kennis die dit gaan doen is omdat haar eigen branche (actrice en zangeres) op zijn gat lag (go figure) en hetgeen die nu online post qua filmkes en wat ze daar in zegt. :wtf:

Ik citeer:

door eigenlijk ritmisch te gaan kloppen op acupressuurpunten gaan we de energetische blokkade opheffen waardoor de energie weer vrij kan stromen

Oh ja, ritmisch kloppen is in dit geval gelijk een mongool met uw vinger op uw voorhoofd en slaap tikken.

Tegenwoordig is het vrij hard in om life-coach te spelen. Ik heb zo'n kennis die dit gaan doen is omdat haar eigen branche (actrice en zangeres) op zijn gat lag (go figure) en hetgeen die nu online post qua filmkes en wat ze daar in zegt. :wtf:

Ik citeer:

Oh ja, ritmisch kloppen is in dit geval gelijk een mongool met uw vinger op uw voorhoofd en slaap tikken.
mijn schoonouders geloven in al die shit. Bed naar het noorden, energiestromen, ... Maar o wee als de schoonmoeder een migraine aanval had en ge zei dat ze hun bed misschien nog eens moesten uitlijnen :tongue:

Anyway, die discussies liggen nu ook in het verleden.

Echt een domme ergernis maar ik winkelde vandaag in de Colruyt en ik heb een hekel aan mensen die in tegenovergestelde richting door de gangen lopen. Ik houd van orde en de Colruyt leent zich daar perfect toe en toch slagen mensen erin om de gangen op te stoppen omdat ze per se de hele winkel in tegengestelde richting van de pijlen op de grond willen volgen.

Daardoor 2 uur in plaats van een uur van mijn tijd verspild vandaag. Dat was mijn ergernis vandaag :tongue:

Ik citeer:

Het probleem is dat een groot aantal mensen gaat denken: "Klinkt logisch zo met je vinger op je voorhoofd tikken als een idioot, uiteraard wil -vul elitaire machtsgroep naar keuze in- niet dat we onze energetische blokkades opheffen en verzwijgen ze dit al jaren voor ons. Deze persoon zonder enige noemenswaardige achtergrond zal het wel weten."

Echt een domme ergernis maar ik winkelde vandaag in de Colruyt en ik heb een hekel aan mensen die in tegenovergestelde richting door de gangen lopen. Ik houd van orde en de Colruyt leent zich daar perfect toe en toch slagen mensen erin om de gangen op te stoppen omdat ze per se de hele winkel in tegengestelde richting van de pijlen op de grond willen volgen.

Daardoor 2 uur in plaats van een uur van mijn tijd verspild vandaag. Dat was mijn ergernis vandaag :tongue:
First world problems 🤣

ik loop dikwijls ook tegen de richting, maar dat is omdat ik meestal halverwege besef dat ik nog iets van aan het begin moest hebben. Ik beweeg nooit veel, maar als ik mijn 10.000 stappen haal is dat meestal wel in de colruyt.

First world problems 🤣
Zeker, vandaar dat het een ergernis is he :P
ik loop dikwijls ook tegen de richting, maar dat is omdat ik meestal halverwege besef dat ik nog iets van aan het begin moest hebben. Ik beweeg nooit veel, maar als ik mijn 10.000 stappen haal is dat meestal wel in de colruyt.
Oh maar dat stoort ook niet zo he, ik heb het over mensen die je continu in elke gang tegenkomt maar in omgekeerde richting. Alsof ze met opzet die pijlen negeren ofzo :wallbash:

Neemt niet weg dat ik winkelen gewoon tijdsverlies in het algemeen vind. Ik heb weinig geduld met mensen die eigenlijk niet weten wat ze komen halen in de winkel en daardoor in de weg staan. Ik maak dan ook een menu en bijhorende boodschappenlijst op voorhand. Dat is misschien wat bijzonder op zichzelf 😆

Is dat waar ge ook kunt eten op het meer? Ik zou die Dinner on the Lake graag eens doen, maar zag er niet goedkoop uit. Gij al gedaan?

Yes. Maar denk dat die nu verhuisd zijn.
Vond 't wel echt leuk toen moet ik zeggen. Heel speciaal om es te doen. Kunt daar tegenwoordig ook glamping bij doen zelfs.

Vanmiddag slechts nieuws te horen gekregen. Mijn medische problemen zijn geen loge-syndroom (behandelbaar), maar wel intraveneuze inefficiëntie die zich erg vroeg manifesteert bij mij. En dat is niet behandelbaar, gewoon mee leren leven blijkbaar…

Laatst bewerkt:
Gisteren terug geweest.
Waren allemaal zo groene isomo (dingen) die ze al es meesturen in dozen ter bescherming.
Deed die altijd naar daar vroeger.
Ga nu vragen voor de zekerheid waar ik daar mee naar toe moet.
"ah da moet in de PMD zak"

Dus mijne auto volgeladen en al paar dagen zo aan 't rondrijden om te horen dak da thuis moet weg doen.

Ik wandel terug naar mijne auto en bedenk dat ik miss daar blauwe zakken kan kopen om ze in te kappen dat ik ni thuis da moet doen.

Hebben ze da natuurlijk niet...

"mja ge kunt 't altijd bij 't grofvuil kappen"

Dus dat maar gedaan dan. Blij dat ik van die nest af ben.
Was een tijdje terug een vraag van iemand in een Facebook groep van de stad hier.
Enkele mensen direct, nee dat mag niet in de pmd zak, daarna vele mensen die zeggen dat het wel in de pmd zag mag/ moet, zelfs met een link naar de uitleg.
Komt er ineens eenen af die terug zegt dat het er zeker en vast niet in mag. Gaan we met verschillende mensen op hem reageren dat het wel erin moet, maar hij blijft het been stijf houden, hij werkt bij limburg.net en zal het toch wel weten zeker wat wel en niet mag.
Tot iemand erop komt reageren met "Hoe, werkt gij daar terug? Gij waart daar toch buiten gevlogen. :rofl:

‘Maar mevrouw, ik wil mij concentreren op de examens. Waarom moet ik die opdracht maken?’

“Omdat dit vak permanente evaluatie heeft en je takenstop pas volgende maandag ingaat.”

Om te illustreren: de taak was een antwoord zoeken in 5 tekstjes, respectievelijk 2, 3,2,4 en 9 zinnen lang. (Ik weet het, 9 zinnen, welk lef heb ik) en een eigen mening aankruisen (niet opschrijven, gewoon aankruisen). Uit mijzelf heb ik daar nog de opdracht bijgegeven: zoek een afbeelding van een ‘levensbeschouwelijke’ tatoeage die jij mooi vindt.

Dat is het. Wat ze moeten doen voor hun percent op het rapport van dit trimester.
Ik vond dat redelijk maar ik ben kennelijk nogal een feeks.

Over kabaal gesproken: de buren vonden het plezant om een haan te kopen.
Deze ochtend om 5 uur liep da beest al af.
We wonen niet op platte land maar in een bebouwde kom.
Bij ons zitten er 2 links en nog 2 een huis verder rechts. Idd rond een uur of 5 beginnen die naar elkaar te roepen.
We hebben er al een paar keer op gesproken en da's telkens het zelfde antwoord: 'dat komt ge gewend'. Mijn voeten, ik ga ze echt eens ontvoeren en bij een boer uitzetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan