Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is nog van vorige weekGij kunt anders wel wat zon gebruiken
ik heb mijn scherm donkerder moeten zetten
. Na 300km fietsen in zulk weer zijn de tan lines al weer helemaal terug 
otzi is de mummy. lucy is gewoon een skelet.
Gij kunt anders wel wat zon gebruiken![]()
300 km? En ge komt eens geen cremke etenIs nog van vorige week. Na 300km fietsen in zulk weer zijn de tan lines al weer helemaal terug
![]()

Zeg maar waar ik moet zijn300 km? En ge komt eens geen cremke eten![]()

door eigenlijk ritmisch te gaan kloppen op acupressuurpunten gaan we de energetische blokkade opheffen waardoor de energie weer vrij kan stromen
mijn schoonouders geloven in al die shit. Bed naar het noorden, energiestromen, ... Maar o wee als de schoonmoeder een migraine aanval had en ge zei dat ze hun bed misschien nog eens moesten uitlijnenTegenwoordig is het vrij hard in om life-coach te spelen. Ik heb zo'n kennis die dit gaan doen is omdat haar eigen branche (actrice en zangeres) op zijn gat lag (go figure) en hetgeen die nu online post qua filmkes en wat ze daar in zegt.
Ik citeer:
Oh ja, ritmisch kloppen is in dit geval gelijk een mongool met uw vinger op uw voorhoofd en slaap tikken.

Het probleem is dat een groot aantal mensen gaat denken: "Klinkt logisch zo met je vinger op je voorhoofd tikken als een idioot, uiteraard wil -vul elitaire machtsgroep naar keuze in- niet dat we onze energetische blokkades opheffen en verzwijgen ze dit al jaren voor ons. Deze persoon zonder enige noemenswaardige achtergrond zal het wel weten."Tegenwoordig is het vrij hard in om life-coach te spelen. Ik heb zo'n kennis die dit gaan doen is omdat haar eigen branche (actrice en zangeres) op zijn gat lag (go figure) en hetgeen die nu online post qua filmkes en wat ze daar in zegt.
Ik citeer:
Oh ja, ritmisch kloppen is in dit geval gelijk een mongool met uw vinger op uw voorhoofd en slaap tikken.
First world problemsEcht een domme ergernis maar ik winkelde vandaag in de Colruyt en ik heb een hekel aan mensen die in tegenovergestelde richting door de gangen lopen. Ik houd van orde en de Colruyt leent zich daar perfect toe en toch slagen mensen erin om de gangen op te stoppen omdat ze per se de hele winkel in tegengestelde richting van de pijlen op de grond willen volgen.
Daardoor 2 uur in plaats van een uur van mijn tijd verspild vandaag. Dat was mijn ergernis vandaag![]()

Zeker, vandaar dat het een ergernis is heFirst world problems![]()
Oh maar dat stoort ook niet zo he, ik heb het over mensen die je continu in elke gang tegenkomt maar in omgekeerde richting. Alsof ze met opzet die pijlen negeren ofzoik loop dikwijls ook tegen de richting, maar dat is omdat ik meestal halverwege besef dat ik nog iets van aan het begin moest hebben. Ik beweeg nooit veel, maar als ik mijn 10.000 stappen haal is dat meestal wel in de colruyt.

Is dat waar ge ook kunt eten op het meer? Ik zou die Dinner on the Lake graag eens doen, maar zag er niet goedkoop uit. Gij al gedaan?
Was een tijdje terug een vraag van iemand in een Facebook groep van de stad hier.Gisteren terug geweest.
Waren allemaal zo groene isomo (dingen) die ze al es meesturen in dozen ter bescherming.
Deed die altijd naar daar vroeger.
Ga nu vragen voor de zekerheid waar ik daar mee naar toe moet.
"ah da moet in de PMD zak"
Dus mijne auto volgeladen en al paar dagen zo aan 't rondrijden om te horen dak da thuis moet weg doen.
Ik wandel terug naar mijne auto en bedenk dat ik miss daar blauwe zakken kan kopen om ze in te kappen dat ik ni thuis da moet doen.
Hebben ze da natuurlijk niet...
"mja ge kunt 't altijd bij 't grofvuil kappen"
Dus dat maar gedaan dan. Blij dat ik van die nest af ben.

Of hopelijk kiezen ze dan voor Willy.Ötzi bedoel je.
Bij ons zitten er 2 links en nog 2 een huis verder rechts. Idd rond een uur of 5 beginnen die naar elkaar te roepen.Over kabaal gesproken: de buren vonden het plezant om een haan te kopen.
Deze ochtend om 5 uur liep da beest al af.
We wonen niet op platte land maar in een bebouwde kom.