Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarom boekt iemand eigenlijk een weekendje "weg" vlak bij huis?

Dat is daar superleuk in die omgeving met dat waterpark en de natuur enzo.
Kan ook 2 uur verder rijden om hetzelfde te zijn mja das dan 4 uur (heen en terug) verloren van mijn weekend.

De Ruben had es blijkbaar ne 'selfie' gemaakt van zijn hartslaghorloge om met zijn conditie te stoefen op het internet.
Hij was blijkbaar wel vergeten dat em geen onderbroek aanhad en zijne aubergine stond er ook bij.
Meteen offline gehaald maar het was al te laat,,, Xander de Rycke had het gezien :p
Maar da van Ruben is jaren oud :p Van Adriaan heb ik foto gezien, maar ik weet niet of da gephotoshopt was of niet

Wel raar, dat zijn net bijwerkingen van cetirizine die je veel minder of zelfs helemaal niet zou mogen hebben bij levocetirizine.
Ik heb er eerlijk gezegd nooit veel last van gehad.
Bij mij heeft het min of meer hetzelfde effect als Zyrtec of Cetirizine. Enorme vermoeidheid en veranderd humeur. Ik zou mezelf niet vertrouwen om met de auto te rijden na levocetirizine. Als ik 's avonds zo'n pil neem, dan weet ik dat ik die nacht goed ga slapen :biglaugh:

Ik weet trouwens niet of het een algemene tendens is, maar onze huisarts schrijft oude soorten antihistaminica voor als (in)slaapmiddel.

Bij mij heeft het min of meer hetzelfde effect als Zyrtec of Cetirizine. Enorme vermoeidheid en veranderd humeur. Ik zou mezelf niet vertrouwen om met de auto te rijden na levocetirizine. Als ik 's avonds zo'n pil neem, dan weet ik dat ik die nacht goed ga slapen :biglaugh:

Ik weet trouwens niet of het een algemene tendens is, maar onze huisarts schrijft oude soorten antihistaminica voor als (in)slaapmiddel.
Toch raar dat het bij veel mensen dan dus niet werkt op de manier zoals het zou moeten.
Ik heb eerst zyrtec gehad, dan cetirizine en daarna levocetirizine, ik heb eigenlijk bij geen enkele van die drie ooit problemen van vermoeidheid gehad.

Ben lid van enkele FB groepen over bouwen en renoveren en zag een flagrant foutieve post voorbij komen over elektriciteit. Dus ik denk, hah kijk daar, ik kan iets nuttig bijdragen. BIG MISTAKE

Ik comment NOOIT nog in een FB groep

Toch raar dat het bij veel mensen dan dus niet werkt op de manier zoals het zou moeten.
Ik heb eerst zyrtec gehad, dan cetirizine en daarna levocetirizine, ik heb eigenlijk bij geen enkele van die drie ooit problemen van vermoeidheid gehad.
Zoals altijd, iedereen reageert verschillend op medicatie.
Mijn broer is bijvoorbeeld ook tevreden met Levocetirizine.
Ik vermoed dat ik de uitzondering op de regel ben.
Blijkbaar werkt Rupatall op een volledig andere manier. Nu, ik ben geen arts en ik ken er het fijne niet van. Ik ben in ieder geval blij dat alles een stuk draaglijker is.

Als ik me niet vergis was het Nustasium dat voorgeschreven werd om in te slapen.
Dit is een (oud) antihistaminicum dat niet meer gebruikt wordt tegen allergische reacties, maar puur voor z'n bijwerking: sufheid en vermoeidheid.

De buren zijn al sinds eind mei aan het renoveren. Een heel week geen lawaai gehoord. Nu dat ik vandaag een dag vrij heb om te studeren voor een test voor het werk zijn ze daar weer volop aan het werken.

Met zo'n toestanden denk ik toch dat het beter is om een huisje te kopen in de toekomst inplaats van het geplande appartement maar als ik dan hoor hoeveel last van lawaai een bevriend koppel heeft in hun rijhuis valt het hier allemaal nog wel mee 😅

Ben lid van enkele FB groepen over bouwen en renoveren en zag een flagrant foutieve post voorbij komen over elektriciteit. Dus ik denk, hah kijk daar, ik kan iets nuttig bijdragen. BIG MISTAKE

aach, als ge van iets iets kent moet je daar over zwijgen, diegene die er de ballen verstand van hebben zullen het wel eens uitleggen.

ik ben dat ook al keihard afgeleerd :lol:

never argue with an idiot on fb

De buren zijn al sinds eind mei aan het renoveren. Een heel week geen lawaai gehoord. Nu dat ik vandaag een dag vrij heb om te studeren voor een test voor het werk zijn ze daar weer volop aan het werken.

Met zo'n toestanden denk ik toch dat het beter is om een huisje te kopen in de toekomst inplaats van het geplande appartement maar als ik dan hoor hoeveel last van lawaai een bevriend koppel heeft in hun rijhuis valt het hier allemaal nog wel mee 😅
Hier open bebouwing; 27-28°C en onze buurvrouw is de haag aan het snoeien
Idiots are everywhere

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan