DiffieHM
Well-known member
Ze zullen daar wsl influencers inhuren als syndicusIk heb al appartementen gezien waar ze 200 euro gemeenschappelijke kosten vragen.![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze zullen daar wsl influencers inhuren als syndicusIk heb al appartementen gezien waar ze 200 euro gemeenschappelijke kosten vragen.![]()

En overal waterpompen installerenZe zullen daar wsl influencers inhuren als syndicus![]()

In mijn uitnodiging per mail stond het nummer vermeld van het lokaal vaccinatiecentrum. Direct en goed geholpen geweest.Het 0800 nummer van ons vaccinatiecentrum. Ondertussen alles bij elkaar zo’n 1,5 uur muzak getrotseerd -enkel onderbroken door monotone tips over losse kleding te dragen bij de vaccinatie.
Dat 0800 nummer is idd voor ons lokaal centrum maar lijkt dus nogal overbezet (of onderbemand) te zijn. Voordeel is dan weer dat het een gratis nummer is. Nuja, 1,5 uur muzak is bezwaarlijk gratis te noemen voor 0 resultaatIn mijn uitnodiging per mail stond het nummer vermeld van het lokaal vaccinatiecentrum. Direct en goed geholpen geweest.

Als ik iets heb geleerd van mijn vrouw (kok) is dat veel van het echte smakelijke eten dat toch wel is door het gebruik van zaken waar mensen bang voor zijn (met rede indien te veel).
Ossewit voor de frieten, pakken boter voor bv. puree, ...
Komt nog bij dat voor de traditionele gerechten die mijn vrouw maakt men varkensvet gebruikt (reuzel).
Volgens de 'normale gang van zaken' moet je voor die 150 euro huur wel 450 euro extra verdienen per maand... En die 150 euro zijn in een stad als de mijne (Leuven) wel het verschil tussen een krot en een leefbaar appartement(je).ik denk het: hier gaat het ook om een appartement zonder lift of zo.
Bij sommige appartementen is dat wel een kost waar bijv. waterverbruik nog in zit. Net nog een studio gezien voor 465€ + 125€ provisie voor verwarming en water en de kosten van de gemeenschappelijke delen. Dan kan ik daar nog enig begrip voor opbrengen. Maar 80€ extra voor de gang te kuisen? Dan is dat echt wel gewoon extra huur. En dan snap ik niet dat mensen dat willen huren: voor 580€ in een mini-appartement (wat op zich voldoende zou zijn voor mij) of voor 650€ een deftig appartement, tja dan leg ik wel wat bij om toch iets ruimer te zitten.
Maar met de huurprijzen die ik hier zie voor kleine appartementjes heb ik meer goesting om ergens in een caravan te gaan wonen met een referentieadres bij mijn moeder.
ja, het is echt een hatelijke bezigheid. Die 1 /3 regel is gewoon absurd, zeker met de huurprijzen tegenwoordig. Wil je iets deftig aan de 1/3 regel moet je sowieso bijna tussen de 1800-2000€ netto verdienen. Terwijl ik persoonlijk, als ik 600€ aan huur zou uitgeven perfect zou toekomen met een loon van nog geen 1500€, zelfs met minder. Ik ga niet uit, niet op vakantie, heb geen schulden, ....Volgens de 'normale gang van zaken' moet je voor die 150 euro huur wel 450 euro extra verdienen per maand... En die 150 euro zijn in een stad als de mijne (Leuven) wel het verschil tussen een krot en een leefbaar appartement(je).
Zit nu zelf met een inkomen van om en bij de €1500 en het is heel moeilijk om hier iets te zoeken. En als je dan al iets kunt vinden is het vaak binnen het uur weg (geen mop, zelfs zonder te gaan kijken).
Triestige boel.
Zijn er nog zo frituren eigenlijk? Want in de winkel (voor de particulier) is dat toch niet te vinden?Beste frieten worden gebakken in paardevet. Dat weet nu toch iedereen.
Hier gebruikt de frituur ossewit, heerlijk.Zijn er nog zo frituren eigenlijk? Want in de winkel (voor de particulier) is dat toch niet te vinden?
De goeie hier ook, maar paardenvet geen ideeHier gebruikt de frituur ossewit, heerlijk.

Waarom zou je ook een snelheidsovertreding begaan voor een Xbox waarvan je niet zeker weet dat ie er nog gaat zijn.MEDIA ‘motha fucka’ MARKT.
Na een half jaar refreshen zie ik plots de xbox series x online beschikbaar staan.
bij het afrekenen staat er echter dat dit product niet gebracht kan worden en ik kan ook geen afhaalpunt aantikken.
Dus ik bel snel naar de klantendienst:
‘Mmm, raar, want in Herstal zijn er nog drie voorradig’ (15km van thuis). ‘Ik zal eens bellen om te horen, blijf aub aan de lijn’.
Nemen die luie Walen, na drie keer bellen, niet op.
Dus ik tegen 150km/u naar daar en dus te laat.

Omdat er nog drie op stock waren volgens die madam van het callcenter.Waarom zou je ook een snelheidsovertreding begaan voor een Xbox waarvan je niet zeker weet dat ie er nog gaat zijn.![]()

Het was eigenlijk een grapjeZijn er nog zo frituren eigenlijk? Want in de winkel (voor de particulier) is dat toch niet te vinden?
Ik ken maar één friturist die paardevet gebruikt en dat is de Vettige Swa van CPeX 
Ik moet zeggen dat ik dacht dat ook gehoord te hebben (dat het ooit werd gedaan), maar geen idee nu.Het was eigenlijk een grapjeIk ken maar één friturist die paardevet gebruikt en dat is de Vettige Swa van CPeX
![]()
Vergeet het.Nog een jaar of 21 eer je gerust gaat kunnen slapen.
Getekend
Een toekomstige deskundige![]()
(nie serieus é, kweet dat ik daarvoor in de problemen kan geraken)Je kan ook een oude BOL doos of dergelijke vullen met kak in een zak. Even grappig en niet illegaal als iemand dat wil stelen.Had gisteren een kussensloop besteld op bol.com, die is vandaag geleverd. Toen ik in de namiddag boodschappen wou gaan doen, ging ik eens kijken naar mijn brievenbus of de bestelling al aangekomen was.
Ik woon in een appartementsgebouw, de brievenbussen bestaan uit het gesloten deel (waar dat je brieven enzo in steekt) en een open gedeelte voor de wat grotere papieren en kleine pakjes. In dat open gedeelte kan dus iedereen geraken, en dat is waar mijn bestelling zat. Was blij om te zien dat het al aangekomen was, ik besloot het daar te laten liggen. Als ik dan terug was van boodschappen, ging ik het mee naar boven nemen. Maar ik was dat dus vergeten, tot een half uur geleden.
Naar beneden gegaan, en dan mogen merken dat de bestelling zich daar niet meer bevond. Alles eens goed doorgezocht (mijn auto, mijn apparement) voor het geval dat ik hem zonder te beseffen toch al meenam, but nope. 99% zeker dat het nog in de brievenbus bevond.
Iemand heeft het dus gestolen, en ik wordt daar pisnijdig van. Een paar weken geleden was de sticker van "Nee reclame, nee pers etc." al van mijn brievenbus verwijderd, nu dit weer. Benieuwd of het dezelfde persoon was.
Der hing wel een camera in de gang, maar of die aanstaat en of die de hele gang kan zien... Ik heb het in ieder geval al een mail gestuurd naar het verhuurbedrijf, Vivendo. Het was gelukkig een goedkope kussensloop, maar het is en blijft diefstal en ik ben nu bezorgd over hoe het zal eindigen als ik eens iets bestel dat wat duurder zal zijn...
Zit al te denken om een verfbom als pakje te vermommen om die dief het betaald te zetten.(nie serieus é, kweet dat ik daarvoor in de problemen kan geraken)