Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik kom deze morgen (rond 10.30) uit m'n bed en als ik beneden kom, word ik direct begroet met een `wilt gij naar de bakker gaan, want ik heb de ruiten gekuist`. Fair enough denk ik dan, want alle ruiten hier kuisen is een serieus werk. Dus ik naar de bakker (niet dat die ver is). En daarna de rest van de dag in mijn bureau.
's avonds eten we samen in de living en ik kijk naar de ruiten: die zijn dus nog altijd even vuil als afgelopen maand. Heeft ze blijkbaar alleen het schuifraam gekuist: dat is dus op nog geen 15 minuten gedaan he.
Ach ja, meer fuel to the fire zal ik dan maar zeggen zeker. Maar op zich wel goed gebruik gemaakt van mijn traag opstarten `s morgens.
Iets met mooi zijn en lijdenPrachtig zomerweer dus voor het eerst dit jaar een jurkje aan zonder legging eronder
Stap ik daarnet mijn auto in die natuurlijk enkele uren in volle zon heeft staan warmen, BAM, gevoel alsof er een strijkijzer op mijn billen wordt gezet.

Want met legging ben ik minder mooi?Iets met mooi zijn en lijden![]()

Well jurkje? Ik zag enkel billen..Ik las maar tot jurkje![]()
Event crew.#sorrynotsorry![]()
Eerder zo iets... Een pak mindereuh... "energiek"Mulan op haar zetel in de auto
![]()

kan wel zijn, maar nu had ik wel een excuus voor die gif nog eens op te rakelen.Eerder zo iets... Een pak mindereuh... "energiek"
![]()
Wat voor een event zou je willen?Event crew.
Wanneer schiet je eens in actie met een event?
Hier ook van dat waarschijnlijk. Kindjes heb ik vaak ingesmeerd, maar dan de link leggen dat ik dat bij mezelf mss ook eens kon doen, bleek een brug te ver.Na een heel weekend terrasjes doen, morgen verkleed als kreeft gaan werken.
Dus waarschijnlijk weer gepest op het werk.![]()
Iets met bier en frieten.Wat voor een event zou je willen?
Hier krijg ik kleuterhanden vol zonnecreme op mij geduwd "ikke jou insmeren, mama!"Hier ook van dat waarschijnlijk. Kindjes heb ik vaak ingesmeerd, maar dan de link leggen dat ik dat bij mezelf mss ook eens kon doen, bleek een brug te ver.

Je had haar beter je (verbrande) billen laten insmeren!Hier krijg ik kleuterhanden vol zonnecreme op mij geduwd "ikke jou insmeren, mama!"![]()
Ik denk dat zachthandigheid wat mankeert bij mijn miniverpleegkundigeJe had haar beter je (verbrande) billen laten insmeren!

Of iets anders op -ieten mag er ook bij.Iets met bier en frieten.
En enkel toegankelijk voor mensen zonder bedrijfswagen.