Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Had deze voormiddag afgesproken bij de bejaarde overbuur om tegen 10u met iets te helpen van zijn pc. Ietsje vroeger ga ik naar daar en de vrouw des huizes komt opendoen: 'Ahja, hij is nog even naar het containerpark.'

Op het f*cking drukste moment in de week. 't Is niet alsof hij nog geen tijd heeft gehad deze week. Ben dan terug thuis gaan wachten en om 10.30u was hij terug. :scream:

Net naar een trouw geweest van een goede vriendin in Leuven. Zit daar ne random kerel (die zij niet kennen) foto's te trekken van het trouwkoppel en de aanwezigen. Echt bizar. Ook geen toestemming gevraagd ofzo.

Probeer je van je Baby Jumper af te raken die je aan 90 euro aankocht en voor 40 euro aanprijst op 2de-hands. Gaan ze je lowballen naar 30 euro. Als je het niet kan betalen, contacteer me dan ook niet.
Altijd uw artikel hoger prijzen dan wat je er minimaal voor wilt, je weet sowieso dat er mensen gaan proberen pingelen dus dan kan je dat zo opvangen.

Vrijwel elk topic in Pol & Actua resulteert uiteindelijk in dezelfde cirkeljerk van links vs rechts en racisten vs geitenwollensokkendragers. In het topic "Klopjacht op Jürgen Conings" is onze Jurgen de laatste 20 pagina's niet meer aan bod gekomen denk ik.

Vrijwel elk topic in Pol & Actua resulteert uiteindelijk in dezelfde cirkeljerk van links vs rechts en racisten vs geitenwollensokkendragers. In het topic "Klopjacht op Jürgen Conings" is onze Jurgen de laatste 20 pagina's niet meer aan bod gekomen denk ik.
Inclusief "ik ben eerder links maar stiekem ga ik rechtse praat uit" en "ik zou mij eerder rechts van het spectrum catalogiseren maar eigenlijk zou zou alles in de wereld gedeeld moeten worden zodat iedereen even veel krijgt.

Inclusief "ik ben eerder links maar stiekem ga ik rechtse praat uit" en "ik zou mij eerder rechts van het spectrum catalogiseren maar eigenlijk zou zou alles in de wereld gedeeld moeten worden zodat iedereen even veel krijgt.
"Het is tijd om het eens compleet objectief en neutraal te bekijken; partij A is de wortel van alle kwaad in dit groot genuanceerd maatschappelijk issue."
:unsure:

Vandaag gaan fietsen! Zijn er eigenlijk nog mensen met een gewone fiets?
Den helft electrisch, en den andere helft getrainde wielertoeristen!

En ik maar trappen en kaput gaan haha.

Doorgeven aan uw collega's!
Ja tegen dat ze thuis zijn zijn de collega's dan misschien op plek van de "misdaad" en nummerplaat doorgeven haalt ook niks uit tenzij ze ze toevallig kunnen onderscheppen... .

T enige dat ge zou kunnen doen is daar zelf op afstappen op die moment en dat heb ik toegegeven ook niet gedaan.

Ik kom deze morgen (rond 10.30) uit m'n bed en als ik beneden kom, word ik direct begroet met een `wilt gij naar de bakker gaan, want ik heb de ruiten gekuist`. Fair enough denk ik dan, want alle ruiten hier kuisen is een serieus werk. Dus ik naar de bakker (niet dat die ver is). En daarna de rest van de dag in mijn bureau.
's avonds eten we samen in de living en ik kijk naar de ruiten: die zijn dus nog altijd even vuil als afgelopen maand. Heeft ze blijkbaar alleen het schuifraam gekuist: dat is dus op nog geen 15 minuten gedaan he.
Ach ja, meer fuel to the fire zal ik dan maar zeggen zeker. Maar op zich wel goed gebruik gemaakt van mijn traag opstarten `s morgens.

Ja tegen dat ze thuis zijn zijn de collega's dan misschien op plek van de "misdaad" en nummerplaat doorgeven haalt ook niks uit tenzij ze ze toevallig kunnen onderscheppen... .

T enige dat ge zou kunnen doen is daar zelf op afstappen op die moment en dat heb ik toegegeven ook niet gedaan.
Gisteren 1 voor me constant aan het zwalpen van links naar rechts. Ik was zeker dat hij met zijn gsm bezig was. Ik steek hem voorbij en blijf er ff naast hangen. Hij had het nooit door. De hele tijd met zijn kop naar beneden rijden zonder 1x op te kijken.

Door de bebouwde kom enal. Scheelde zelfs niet veel of hij reed vanboven op een andere.

Daar kom ik echt zot van.

IMDB, nog maar eens een website die ze kapot redesigned hebben, nu moet je een uur scrollen voor je aan de interessante info komt :sop:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan