Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Me: ik wil mijn afbeelding hier achter deze zin plaatsen
Microsoft Word: Fuck you, ik plaats dat waar ik wil, zoek het maar en probeer het dan maar enkele pagina`s te verslepen.
Me: laat ik er een even ter verduidelijking een bijschrift bijplaatsen, door gebruik te maken van de juiste functie.
Microsoft Word: Fuck you, nu smijt ik al uw bijschriften en foto`s random door elkaar en mag je een kwartiertje sorteren.

Bedrijven die altijd voor no reason met oude klassiekers moeten fucken.
Koop me na maanden nog eens ne zak Chipito chips met kaassmaak en ipv dikke luchtige chips hebben ze nu die staafjes heel dun gemaakt en de hele luchtigheid is weg als ge ter op knabbelt, bijna alsof het samengeperst is.

Why ???? die chips waren nagenoeg 20 jaar hetzelfde qua afmeting en smaak, zeker voor de illusie dat je dan veel meer in een zak krijgt hoewel het gewicht hetzelfde blijft.

Probeer je van je Baby Jumper af te raken die je aan 90 euro aankocht en voor 40 euro aanprijst op 2de-hands. Gaan ze je lowballen naar 30 euro. Als je het niet kan betalen, contacteer me dan ook niet.

Dochter die een verschrikkelijke nacht heeft (al 3x 20 minuten aan het huilen is geweest) met migraine voor de mama als gevolg! Whoopwhoop 😒

Aw zo hoop je er idd niet teveel mee te maken. Enig idee van de oorzaak?
We zijn een jaar geleden naar het uz geweest daarvoor met haar:"gezien de tijdstippen mogen we er van uit gaan dat het geen aandachtszoekend gedrag is, maar een combinatie van prikkelverwerking en nachtterrors" 😭

Dochter die een verschrikkelijke nacht heeft (al 3x 20 minuten aan het huilen is geweest) met migraine voor de mama als gevolg! Whoopwhoop 😒
Deze nacht ook 3x wenend wakker geworden. Eerste keer was een droom over steak in de airfryer, de 2de keer droomde ik dat ik een pizza van de Aldi aan het eten was en de 3de keer kwam die pizza uit de microgolf..

Nee serieus, met onze jongste hebben we ook zulke nachten gehad en die heeft ook lang niet door geslapen.

Ik denk dat ik er permanente schade aan heb over gehouden want sinds kan ik ook niet langer meer slapen dan 6u smorgens gelijk om welk uur ik in bed kruip. En dat is een ramp na een zatte avond.

Als het een troost mag zijn, het gaat over. Maar is niet leuk en vooral dat we hem met niks konden troosten.

Waarschijnlijk heeft dat kind evenwichtigere voeding nodig. Zo een een steak uit de pan, een frietje uit de frietpot ipv godganse dagen eenheidsworst uit de airfryer.
Ze komt net van bij de papa, ik heb geen controle over de voeding die ze daar krijgt 🤪

Nee serieus, met onze jongste hebben we ook zulke nachten gehad en die heeft ook lang niet door geslapen.

Ik denk dat ik er permanente schade aan heb over gehouden want sinds kan ik ook niet langer meer slapen dan 6u smorgens gelijk om welk uur ik in bed kruip. En dat is een ramp na een zatte avond.

Als het een troost mag zijn, het gaat over. Maar is niet leuk en vooral dat we hem met niks konden troosten.
Ik denk dat ze het laatste jaar maar een 10tal nachten zoals deze heeft gehad dus we gaan er zeker op vooruit! Daarvoor 5keer per week 3-5x opstaan voor die huilbuien 🙈

En altijd is het "Het was eenmalig" "eigenlijk is het een lief persoon" "hij/zij gaat het nooit meer doen"
Ik ken iemand bij wie het echt éénmalig was, dat kan. Maar hij heeft zijn vrouw ook niet halfdood geslagen.
Het ging dan over één enkele slag. Dan kan dat. Hij was er zelf van geschrokken. Das een héél andere situatie ook.
(Allé ja 100% zeker kan ik niet zijn natuurlijk ik sta er niet met een vergrootglas op te kijken op die relatie hé)

Als je je vrouw echter halfdood slaat dan kan het héél af en toe wel goed komen NA therapie. Zonder therapie? Ik geloof niet in mirakels.

Dus neen bovenstaande zin is uzelf gewoon verheerlijken en het goedpraten terwijl er helemaal géén excuus is.

Ze zal het dus waarschijnlijk moeilijk hebben met die verandering. Is het altijd dan dat ze er last van heeft?
Neen, gelukkig niet. We hebben onze wissel moment echt gepland om dit zo veel mogelijk te vermijden en ze lijkt zelfs geen enkele last te hebben van de wissels. We wisselen wel meermaals per week en niet om de 7 dagen om het emotioneel makkelijker te maken.

Al heeft hij één miljoen vrouwen verkracht. Waar is de privacy? Is hij reeds schuldig verklaard? Neen toch? Ik ben de rechtzaak nog aan het zoeken waarbij dit het geval is. Dit kan allemaal waar zijn, dat zal minstens deels ook wel zo zijn, maar dan nog: privacy is privacy.

Even gecheckt. Hij is nu inderdaad aangeklaagd maar helemaal nog niet veroordeeld.

Ach ja als je beroemd bent dan moet je die shit er zowiezo wel bijnemen zeker?

Inderdaad, gewoon anonimiseren met een zwart balkje over de ogen is toch niet veel gevraagd :unsure:

3-E7-A3-B13-96-B2-482-E-9-C36-31-B4-EA88124-B.jpg

M.M. Is plots totaal onherkenbaar :unsure:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan