Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Niets wijst er op dat de vulkaan nog eens zal uitbarsten en geologen stellen je gerust, maar je hebt toch schrik dat er een onverwachte uitbraak gaat zijn. Kan toch?
Mijn bronnen zeggen toch iets anders.

Daarnaast als er wordt overgegaan tot "evacuatie" - gelukkig maar, al moet het nog uitgebreider IMO, moet het toch zijn dat er iets anders aan de hand is, want dat is al meteen vrij drastisch, zeker als die wordt uitgevoerd door een gouverneur.

There are several scenarios how the situation might evolve (adapted from Nyiragongo : de 3 scénarios présentés par l'OVG, une prochaine éruption du volcan est inévitable):

Scenario 1:
A new eruption of Nyiragongo on its southern flank, where fractures open in the area of Goma and Gisenyi cities. Lava flows would likely destroy destroy part of them.

Scenario 2:
An eruption of Nyiragongo volcano on its southern flank, but with fissures INSIDE the city and extending close to Kivu lake. Large volumes of lava destroy part of the cities of Goma and Gisenyi and reaches the lake. The amount of lava that would flow into the lake is insufficient to raise the temperature of the deep water over the entire lake by at least 1° C, there will be no lake overturn and eruption of deadly dissolved CO2 from the gas-rich deep-lake water.

Scenario 3:
An eruption of Nyiragongo volcano opening of fractures on its southern flank inside the city and/or inside the lake Kivu. Parts of Goma and Giseny would be destroyed and the heat released by lava in the lake would trigger an overturn of the deep lake water rich in dissolved CO2. This would cause a catastrophic overturn and sudden release of large quantities of CO2, a so-called limnic eruption. The gas cloud would instantly kill all people and animals at lower elevations around the lake - likely thousands of people.
The same could be triggered if a very large earthquake was to occur under the lake sufficiently disturbing the water layering...
While this is the worst scenario, it is hopefully also the least likely.

Scenario 4:
No eruption occurs. Seismic activity gradually dies down, as it is a result of internal readjustments after the recent eruption.

Maar de waarschuwingssignalen zijn wel overduidelijk. Voor mij zou het alvast "niet onverwacht" zijn.

Ge zou ervan verschieten hoeveel uur in uw leven ge verspilt aan SLAPEN. En ge voert letterlijk geen klap uit terwijl je slaapt he. Dan is die 2655 uur nog niks vergeleken dermee.
Probeer het eens een week niet, eens kijken of je dan nog hetzelfde denkt. Als je tegen het einde al niet dood bent gevallen :unsure:

Mijn bronnen zeggen toch iets anders.

Daarnaast als er wordt overgegaan tot "evacuatie" - gelukkig maar, al moet het nog uitgebreider IMO, moet het toch zijn dat er iets anders aan de hand is, want dat is al meteen vrij drastisch, zeker als die wordt uitgevoerd door een gouverneur.

Maar de waarschuwingssignalen zijn wel overduidelijk. Voor mij zou het alvast "niet onverwacht" zijn.
Je vroeg hoe iets onverwacht kon zijn terwijl men toch maatregelen treft. Ik toonde dat het perfect kan. Nu kom je met extra info af.

Maatregelen treffen voor het onverwachte omdat we vrezen dat het ons misschien toch overkomt doen we dagelijks.

Heel die zaak met Lil kleine die zijn vrouw daar afgeranseld heeft in een hotel ambeteert me gigantisch. Erna zijn ze naar buiten gekomen om te zeggen "dat het allemaal overroepen was en dat hij inziet dat bepaalde dingen anders moeten"

We zijn gvd 2021 en partnergeweld wordt hier nu in boekskes allemaal onder de mat geveegd. Dat kan toch niet meer? Ze had klacht ingediend, het hotel vond het nodig om de politie te bellen nadat ze bebloed en met gescheurde kleren in de lobby stond, en dan hebben ze meneer nog mogen gaan zoeken in het hotel omdat hij zich aan het verstoppen was. Dat zijn geen kleine dingen meer.
En dan krijgt ge die kutverdediging dat 'het allemaal opgeklopt werd" "enkel wij onze relatie kennen" etc etc.

Dat is toch een schoolvoorbeeld van een destructieve relatie? Ge leest het genoeg, een partner die uit pure schrik/manipulatie toch bij iemand blijft, ondanks het feit dat ze op regelmatige basis goed klop krijgen. En altijd is het "Het was eenmalig" "eigenlijk is het een lief persoon" "hij/zij gaat het nooit meer doen"

Diep triest dat ze een wederwoord krijgen die het goedpraten, dit normaliseert de situatie alleen maar voor andere mensen die in hetzelfde geval zitten.

Met de situatie en de knal zelf geen probleem maar GVD Ilse seg...

Van een vliegtuig dat de geluidsbarrière doorbreekt op kilometers hoogte gaan heus uw deuren niet toevliegen, aansteller!

The f*ck man.

Pakketje terug op de post willen doen vandaag en merken dat ze tot buiten staan aan te schuiven... dan maar morgenvroeg eens gaan...

Drugsgebruikers- en dealers die alles verpesten; de politie staat erbij en kijkt ernaar. Nu ik denk wel dat de politie zelf hier hardhandig zou willen optreden, maar ze hebben het geld en de middelen niet en van de politieke kant zal er ook wel wat tegenkanting komen.

En dan maar verwonderd zijn dat de burgers volledig terecht het recht in eigen handen willen nemen.

Met de situatie en de knal zelf geen probleem maar GVD Ilse seg...

Van een vliegtuig dat de geluidsbarrière doorbreekt op kilometers hoogte gaan heus uw deuren niet toevliegen, aansteller!
een goed voorbeeld van hoe onbetrouwbaar onze waarnemingen (en conclusies) zijn. Want probeer er met te discussieren dat het niet kan en toch gaat die overtuigd zijn dat het werkelijk gebeurde

ik zit met gemengde gevoelens. Ik heb nu wel de indruk dat er veel meer mooie mensen zijn.
Maar echt he, schoon ogen zijn nu nog schoner :love: .

En schoon ogen zijn sowieso al :love: .

Ergernis: Geen, godverdomme he waarom heb ik nu geen ergernis zodat ik hier zonder fout kan posten, fuck dit.

Zag het juist op tiktok.
Wth is daar de bedoeling van? :wtf:
Gekke mensen man.
Welkom in het internationaal goederenvervoer. Waar illegalen in uw vrachtwagen klimmen om naar Engeland te gaan. Eens ze merken dat je de verkeerde richting uit gaat, beschadigen ze uw camion en gooien ze uw lading uit de zijkant, of in dit geval uit het dak, om de aandacht te trekken van andere weggebruikers, in de hoop dat die de camion doen stoppen.
Zelf ook al mogen meemaken richting Engeland, collega's van het zelfde. De retourvrachten uit Noord-Afrika, Turkije en Griekenland zijn op dat gebied mogelijk nog erger. Het meest wijze is de politie bellen en doorrijden tot ze er zijn. Je hebt dan natuurlijk de kans dat er iemand u begint te filmen om online te gooien, maar bon.
Wekelijks worden in de regio rond Calais chauffeurs neergestoken door zo'n gasten, dagelijks worden daar vrachtwagens zwaar beschadigd nadat ze tot stoppen worden gedwongen door illegalen op de snelweg. Het is een fait divers die de media niet haalt, maar ik stop er in elk geval niet voor.

Een classic die mooi toont hoe de snelweg er rond Calais uitziet. Er wordt niets aan gedaan, letterlijk niets, en dit gaat al minstens 15 jaar zo.

Welkom in het internationaal goederenvervoer. Waar illegalen in uw vrachtwagen klimmen om naar Engeland te gaan. Eens ze merken dat je de verkeerde richting uit gaat, beschadigen ze uw camion en gooien ze uw lading uit de zijkant, of in dit geval uit het dak, om de aandacht te trekken van andere weggebruikers, in de hoop dat die de camion doen stoppen.
Zelf ook al mogen meemaken richting Engeland, collega's van het zelfde. De retourvrachten uit Noord-Afrika, Turkije en Griekenland zijn op dat gebied mogelijk nog erger. Het meest wijze is de politie bellen en doorrijden tot ze er zijn. Je hebt dan natuurlijk de kans dat er iemand u begint te filmen om online te gooien, maar bon.
Wekelijks worden in de regio rond Calais chauffeurs neergestoken door zo'n gasten, dagelijks worden daar vrachtwagens zwaar beschadigd nadat ze tot stoppen worden gedwongen door illegalen op de snelweg. Het is een fait divers die de media niet haalt, maar ik stop er in elk geval niet voor.

Een classic die mooi toont hoe de snelweg er rond Calais uitziet. Er wordt niets aan gedaan, letterlijk niets, en dit gaat al minstens 15 jaar zo.

Wat een kutvolk.
Ze brengen andere weggebruikers in gevaar vieze teringzooi bah!
Hoop dat die met ze lelijke smoel van die vrachtwagen flikkert.

Dat gevoel van impending doom als je een notificatie hebt "poster [x] quoted your post in "Het grote BG uit-de-context-getrokken-quotes topic".

Laatst bewerkt:
Hongaar?
Zeker dat het geen Pool is?

Zoveel kurwas...

/EDIT: het is blijkbaar kurVa dat hij zegt, close enough en het zal wel hetzelfde betekenen :ROFLMAO:

Triestig idd. Zelf ook al met chauffeurs gesproken die naar UK rijden en het echt schrijnend noemen. Rij/reed je nog veel naar UK?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan