Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ge hebt altijd van die pipo's die zo een verhalen verzinnen, maar de meeste zijn wel zo slim om het nog geloofwaardig te houden.Ja precies. 't zal em te heet onder zijn voeten geworden zijn.
Want zijn eigen zus wist niet eens waar em dat voor ging gebruiken. Die dacht dat 't iets voor een video project was.
Daarmee dat ik dat wist. We kennen haar best goed en ineens vraagt iemand of die in coma heeft gelegen en stuurt dat filmpke. Wij haar gevraagd wat dat was en die natuurlijk in alle staten.
Allee ge moet maar durven. Fake cadeaus uitdelen aan fake corona patiënten in deze tijd voor wa views.
Ge had 't moeten zien die video
"Dit is m'n zus, ze heeft 10 maanden in coma gelegen door corona"
"ik verras haar nu met een iPhone, iPad en macbook"
Gevolgd door ne intense knuffel. How low can you go
Corona is zelfs zo lang niet actief in België (voor het mainstream in de media was).Ge hebt altijd van die pipo's die zo een verhalen verzinnen, maar de meeste zijn wel zo slim om het nog geloofwaardig te houden.
"10 maanden in coma gelegen door corona", er is niemand die 10 maanden in coma heeft gelegen door corona, dus daarmee valt hij al door de mand.
Eind februari begin maart is alles begonnen bij ons, dus ja we zitten net aan 10 maanden.Corona is zelfs zo lang niet actief in België (voor het mainstream in de media was).
Time flies he.Eind februari begin maart is alles begonnen bij ons, dus ja we zitten net aan 10 maanden.
Insert Unpopular opinion memeTime flies he.
Al een jaar bijna dat we totaal anders leven. Toch blij dat we in de zomer wat meer vrijheid gehad hebben.
Insert Unpopular opinion meme
Ik heb genoten van dit jaar. Ga spijt hebben als alles weer naar normaal gaat.

Voor de rest alles ok?Om de zoveel maanden heb ik een periode dat er een willekeurige zin uit een Kabouter Plop lied de hele dag door mijn hoofd galmt.
Eerst was het "Hoera hoera kabouter plop is jarig". Toen "Ik word daar zo moe van". Nu "het is lente het is lente".
Mja, ik heb toch wel zwaar genoten van het ontbreken der verplichtingen en de extra quality time met het gezin. En daarbovenop mijn kookkunsten extra kunnen onderhouden. Iets waar ik met pendeltijd nooit aan toe zou komen.Zo gaan er nog zijn.
Ik heb er z'n charmes ook in gezien se. Enfin 't was dat of depri worden omdat alles weg viel. Maar ik heb genoten van de rust en het kunnen ontsnappen aan al die sociale "verplichtingen".
Maar als ik moet kiezen, toch liever 't gewone leven![]()
Dat wegvallen van de pendeltijd vond ik ook geweldig. Niet meer staan wachten op treinen met vertraging of in de file staan in Brussel.Mja, ik heb toch wel zwaar genoten van het ontbreken der verplichtingen en de extra quality time met het gezin. En daarbovenop mijn kookkunsten extra kunnen onderhouden. Iets waar ik met pendeltijd nooit aan toe zou komen.
Ik maak me weinig illusies. Als we er ooit vanaf zijn, zal het gewoon weer 'back to business as usual' zijn. Zeker op werkvlak.
De Bilde is naast voetbalexpert bij VTM ook commentator voor Eleven Sports. Die zal wss aan het stadion van Sint Truiden gestaan hebben omdat hij die match becommentarieerd vanavond.Niet echt een irritatie, maar toch:
De meestal totaal onnodige live-interventies die men bij VTM Nieuws doet.
Journalist die naar een plaats gaat die ietwat gerelateerd is aan het onderwerp zonder daar verdere beelden/reportage te maken of interviews te doen, maar toch maar naar daar "want ze zijn live ter plaatse."
Zo ging men daarnet bij het item over de blessure van Witsel live over naar De Bilde die érgens kou stond te lijden. Op de donkere achtergrond zou ge kunnen afleiden dat het ergens buiten aan een trainingsveld was, maar het kan even goed ook gewoon in z'n eigen tuin zijn geweest, of op de parking langs de autostrade. Die mannen hun loon wordt bepaald op basis van hun aantal afgelegde kilometers ofzo?
Hier zal het ook zoiets zijn, mss zelfs 50/50Enige verschil gaat dus zijn dat we niet meer fulltime van thuis uit werken na Corona.
De Bilde is naast voetbalexpert bij VTM ook commentator voor Eleven Sports. Die zal wss aan het stadion van Brugge gestaan hebben omdat hij die match becommentarieerd vanavond.