Mr.Fingers Well-known member 13 mei 2021 #6.821 Geef toe, als 30+er nog "mama" gebruiken is een beetje zielig, niet?
Carrion Well-known member Crowdfunder FE 13 mei 2021 #6.823 Mr.Fingers zei: Geef toe, als 30+er nog "mama" gebruiken is een beetje zielig, niet? Klik om te vergroten... Het woordje “mijn” ervoor plakken doet wonderen ik zeg gewoon altijd ma tegen mijn ma.
Mr.Fingers zei: Geef toe, als 30+er nog "mama" gebruiken is een beetje zielig, niet? Klik om te vergroten... Het woordje “mijn” ervoor plakken doet wonderen ik zeg gewoon altijd ma tegen mijn ma.
Coolguy Well-known member 13 mei 2021 #6.824 Carrion zei: Het woordje “mijn” ervoor plakken doet wonderen ik zeg gewoon altijd ma tegen mijn ma. Klik om te vergroten... Wat is er mis met mam en pap?
Carrion zei: Het woordje “mijn” ervoor plakken doet wonderen ik zeg gewoon altijd ma tegen mijn ma. Klik om te vergroten... Wat is er mis met mam en pap?
Carrion Well-known member Crowdfunder FE 13 mei 2021 #6.825 Coolguy zei: Wat is er mis met mam en pap? Klik om te vergroten... Ik ben gene hollander eh
Tomski Well-known member Crowdfunder FE 13 mei 2021 #6.827 Mr.Fingers zei: Geef toe, als 30+er nog "mama" gebruiken is een beetje zielig, niet? Klik om te vergroten... Gewoon "ons moeder" of "mijn ma"
Mr.Fingers zei: Geef toe, als 30+er nog "mama" gebruiken is een beetje zielig, niet? Klik om te vergroten... Gewoon "ons moeder" of "mijn ma"
Bernie.be Well-known member 13 mei 2021 #6.828 Tomski zei: Gewoon "ons moeder" of "mijn ma" Klik om te vergroten... Zaadontvangster en zaaddonor?
Tomski Well-known member Crowdfunder FE 13 mei 2021 #6.829 Bernie.be zei: Zaadontvangster en zaaddonor? Klik om te vergroten... Birthgiving parent
Bernie.be Well-known member 13 mei 2021 #6.830 Tomski zei: Birthgiving parent Klik om te vergroten... Werper
Tha_nOn Well-known member Crowdfunder FE 13 mei 2021 #6.831 Bernie.be zei: Zaadontvangster en zaaddonor? Klik om te vergroten... Nogal man gecentreerd hé, alsof de vrouw niet én eiceldonor én broeikas is
Bernie.be zei: Zaadontvangster en zaaddonor? Klik om te vergroten... Nogal man gecentreerd hé, alsof de vrouw niet én eiceldonor én broeikas is
Tha_nOn Well-known member Crowdfunder FE 13 mei 2021 #6.833 Tis goed, we zullen het houden op levenschenker en vervangbaar
Bernie.be Well-known member 13 mei 2021 #6.834 Tha_nOn zei: Tis goed, we zullen het houden op levenschenker en vervangbaar Klik om te vergroten... Of; bierbrenger en bierdrinker?
Tha_nOn zei: Tis goed, we zullen het houden op levenschenker en vervangbaar Klik om te vergroten... Of; bierbrenger en bierdrinker?
Mulan Well-known member 13 mei 2021 #6.835 Bernie.be zei: Of; bierbrenger en bierdrinker? Klik om te vergroten... Wat als de vader geheelonthouder is?
Bernie.be zei: Of; bierbrenger en bierdrinker? Klik om te vergroten... Wat als de vader geheelonthouder is?
Tonerider Well-known member 13 mei 2021 #6.836 Mulan zei: Wat als de vader geheelonthouder is? Klik om te vergroten... dan was hij geen vader
Tha_nOn Well-known member Crowdfunder FE 13 mei 2021 #6.838 Bernie.be zei: Zaadcontainer en perfecte creatie? Klik om te vergroten... Makes sense, maar de mannen in mijn leven zijn gelukkig toch iets meer dan een container
Bernie.be zei: Zaadcontainer en perfecte creatie? Klik om te vergroten... Makes sense, maar de mannen in mijn leven zijn gelukkig toch iets meer dan een container