Die vluchten gewoon de parking van de colruyt op.
Die landen in de middellandse zee op ne Colruytcarrier, de USS Jef C
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die vluchten gewoon de parking van de colruyt op.
Tijdje terug was ik erbij toen bekend werd dat data van facebook gelekt waren. Ik herinnerde me zelfs niet dat ik er ooit mijn gsm-nr had opgezet.
Nu krijg ik al enkele dagen elke dag zo'n shady phishing-sms met een zogezegde track & trace van Bpost.![]()
Ik zie dat Jackie Lafon weer eens in de Dag Allemaal probeert te gerakenThx zatte Rita met 3 koppige entourage om net aan mijn voordeur je moordverwensingen rond te brullen!
Who needed sleep anyway?!?
Hier achter de hoek ook: 4.5 hectare bos. 1 hectare is in handan van het Antwerpse OCMW dat dat wil verkavelen en verkopen om hun schulden af te betalen. De gemeente heeft de kans het over te kopen voor 1 miljoen, wat eigenlijk een buitenkans is (100 euro per m²).Het bos aan de overkant van ons huis wordt gekapt, want dat is bouwgrond en na al die jaren heeft iemand dan toch het idee opgevat er weer een hoop bakstenen op te gooien. Zonde, het had wel zijn charme om recht het bos in te gaan bij het oversteken van de straat.
Hey, die bevriende bouw/sloopfirma moet ook betaald worden hé!maar dat gebruiken ze liever om bestaande verhardingen te ontharden.
Ja, qua ruimtelijke ordening is het hier wat triest.Hey, die bevriende bouw/sloopfirma moet ook betaald worden hé!

Toch een voordeel aan het mindere (koudere) voorjaar: Het graspollenseizoen dat toch wat minder fel zal zijn hopelijk.Normaal heb ik al veel vroeger last van hooikoorts, dus ik dacht om de 1 of andere reden dat ik er aan ontsnapt was…
This morning:
![]()
![]()
Herkenbare zaken dit. Hier zijn het geen luxe-appartementen meestal, maar worden ze wel voornamelijk neergezet door dezelfde aannemersfamilie, waarvan ook iemand schepen is, en dit al jaren. Gemeentepolitiek, ik kan er niet veel goed over zeggen.Ja, qua ruimtelijke ordening is het hier wat triest.
Alles wordt vervangen door luxe appartementen. Begrijpt me ni verkeerd, niks tegen appartementen en ik ben ook pro verdichten van een kern ipv open ruimte innemen. Maar luxe appartementen zijn ni de manier. Zeker omdat dat gericht is op oudere, rijkere, mensen.
Jonge gezinnen hebben het hier enorm moeilijk. Ik woon in één van de meest grijze gemeenten van het land en het verbetert niet.
Het gaat dan over appartementen met 1 slaapkamer, die een half miljoen kosten en daar komen dikwijls nog eens een verplichte parkeerplaats bij enz. Klap op de vuurpijl is dat al die projecten worden goedgekeurd, zelfs na negatieve adviezen. Burgemeester en schepenen leggen dat allemaal naast zich neer. Meer nog: hun eigen opgestelde beleidsnota om een wildgroei van appartementen tegen te gaan sluit af "burgemeester en schepencollege kunnen indien nodig altijd afwijken van vooropgestelde nota".
Soit, end rant.
Inderdaad.Herkenbare zaken dit. Hier zijn het geen luxe-appartementen meestal, maar worden ze wel voornamelijk neergezet door dezelfde aannemersfamilie, waarvan ook iemand schepen is, en dit al jaren. Gemeentepolitiek, ik kan er niet veel goed over zeggen.
Een vriend van mij is leerkracht in een plaatselijke gemeenteschool, waar de op dat moment op handen gedragen directuur werd buitengewerkt door de burgemeester wegens een soortement persoonlijke vete, om door een persoonlijke vriend van die burgemeester vervangen te worden.Inderdaad.
M'n grootouders en broer van m'n grootvader deelde en tweewoonst. Naast die tweewoonst een groot stuk grond, van die broer.
Die mens verhuist naar een home begint al vanalles voor te bereiden voor een latere erfernis, inclusief die grond. Die wordt te koop gezet, aannemer neemt contact op: ja, er mogen geen appartement op van de gemeente uit. Dus het worden huizen, onze prijs ligt wel een pak lager dan ge had verwacht.
Paar jaar later: grond iets verder komen appartementen op. Toevallig in't jaar dat m'n grootouders hun 65e huwelijksverjaardag vieren.
Burgemeester komt op bezoek en m'n grootvader vermeldt op dat moment dat hij dat vreemd vond. Daar huizen en nog geen honderd meter verder toch appartementen. Antwoord van de burgemeester: "ja, dat had ge op dat moment is bij mij moeten melden".
Corrupte boel dus..
Soit, heb zo nog wat voorbeelden van toen ik de jeugdraad vroeger. Wat sommige verenigingen gedaan kregen..

. Dit is zeer onrespectvol tegenover de familie die nu hun dochter is verloren.