Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als dank krijgen we van het werk 1 malig consumptiecheques omdat we hebben doorgewerkt (zorg). Nu op zich goedbedoeld van hen, maar waarom geen maaltijdcheques? Daar heeft ne mens meer aan dan deze consumptiecheques. Of gewoon een 1malig premie op je rekening. Zijn er mensen hier die al zo een cheques heeft gekregen en ze heeft kunnen gebruiken?
Effe over die consumptiecheques. Kan ik die aan iemand anders geven ( ook al staan die op naam), zodat hij/zij er van kan genieten? Ken iemand persoonlijk die het niet breed heeft, altijd klaar staat voor een ander zonder dat hij/zij er iets voor terug vraagt. Geef ik ze liever aan deze persoon want bij mij gaan ze toch ergens in de schuif terecht komen waar ik ze vergeet.

Effe over die consumptiecheques. Kan ik die aan iemand anders geven ( ook al staan die op naam), zodat hij/zij er van kan genieten? Ken iemand persoonlijk die het niet breed heeft, altijd klaar staat voor een ander zonder dat hij/zij er iets voor terug vraagt. Geef ik ze liever aan deze persoon want bij mij gaan ze toch ergens in de schuif terecht komen waar ik ze vergeet.
Ja, dat gaat.
Wij hebben die van mijn schoonmoeder ook al gebruikt.

Ik begrijp dat ook niet. Ze spreken toch ook nooit van een 25-jarige tv-kijker.

Terwijl ik game kijkt mijn vrouw TV. Als er iemand van ons ooit neergestoken zal worden, zal de kans groter zijn dat ik dat ben. :unsure:
Vanaf nu wil ik bij elke moordenaar een profiel hebben voor een goede krantenartikelkop!

“25-jarige Freeway Cola drinkende, Marlboro Menthol rokende, Ford Fiesta rijdende gemeentearbeider met voorkeur voor slechte humor op het werk heeft een moord gepleegd.”

Naar het schijnt heeft die 19jarige gamer meerdere mensen ingelicht over zijn daden. Niemand geloofde hem.
Als je zo een toeren uitsteekt zit er niet één vijs los, maar rammelt de gehele ijzerwinkel in uw bovenkamer.
Hij ziet er misschien geen moordenaar uit maar uiterlijk zegt meestal weinig.

Goedele Liekens: “Ik wil niet gekend staan als Miss Huidkanker.”

Ook Goedele Liekens: “Ik heb al maanden een wekelijkse column in de krant om te praten over mijn huidkanker.”

Goedele Liekens: “Ik wil niet gekend staan als Miss Huidkanker.”

Ook Goedele Liekens: “Ik heb al maanden een wekelijkse column in de krant om te praten over mijn huidkanker.”
Ik zat het ook te denken. Gans Vlaanderen weet dat ze huidkanker heeft.

En nu heeft ze zichzelf een nickname gegeven.

Vanaf nu wil ik bij elke moordenaar een profiel hebben voor een goede krantenartikelkop!

“25-jarige Freeway Cola drinkende, Marlboro Menthol rokende, Ford Fiesta rijdende gemeentearbeider met voorkeur voor slechte humor op het werk heeft een moord gepleegd.”
FOUT! Auto merk wordt enkel vernoemd indien het een BMW is.

IT-omgeving van werkgever van vriendin is zo brak dat ik haar elke morgen zelf een half uur moet verder helpen voor ik aan m'n eigen werk kan beginnen.

Rond 9u15 thuisgekomen van de kindjes naar school te voeren +boodschappen.

Vaatwas gevuld een aangezet.
Wasmachine leeggehaald en in droogkast gestoken.
Wasmachine terug opgevuld en aangezet.
Worstenbroodje opgewarmd en me geïnstalleerd aan m'n PC om 2 afleveringen van een serie te bekijken (en op 2e scherm FM21 te spelen).
Halverwege de 1e aflevering en net toen ik m'n 2e worstenbroodje wou opwarmen plots geen elektriciteit meer.

Het plan voor vandaag was om deze namiddag nog eens op m'n hometrainer te kruipen en erna een douche te nemen.

Nu ben ik om 11u op die fiets gekropen en hebben we sinds 12u terug elektriciteit.
Maar vaatwas en wasmachine zijn aan het draaien (nog 2u30 te gaan) en ik moet om 15u ergens zijn dus heb ik geen andere keuze dan mij te douchen met deze waterdruk:

7vjkhv6_d.webp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan