Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Helemaal top is dat z'n vriendin net overleden is in een auto ongeval (waarschijnlijk door onoplettendheid) en hij daarover een filmpje maakt terwijl hij aan het rijden is.
en dan ondertussen zijn GPS en radio nog laten aanstaan. maakt het wel helemaal surrealistisch.

19-jarige gamer bekent willekeurige moord: “Wou eens weten hoe het voelde om iemand neer te steken”​

Het zal wel weer de videogames hun fout zijn.
Ik ben lang tegen de doodstraf geweest, maar zo'n gasten mogen ze van mij direct ophangen. Walgelijke laffe daad om iemand totaal willekeurig te vermoorden. Komt nooit meer in orde.

Zondagochtend voor de dochter een afspeellijst van K3 gemaakt en sindsdien zit non-stop met het refrein van 'K3 Airlines' en 'Blub, Ik Ben Een Vis' in mijn hoofd. :sop:
Ik heb spijt dat ik ooit op een doodse zondagmiddag als tiener het studio 100 muziekkanaal op tv had opgezet.

Nog steeds zoveel jaren later: telkens als iemand "hoera" zegt of schrijft, heb ik de 3 dagen daarna "hoera! hoera! kabouter plop is jarig" op repeat in mijn hoofd.
Sinds mijne Spotify gelinkt staat aan de google-speakers hier thuis, staat Bumba, K3 en CocoMelon steevast in mijn "most played artist". Mijn "discover weekly" is redelijk in de war :headshake:.

Sinds mijne Spotify gelinkt staat aan de google-speakers hier thuis, staat Bumba, K3 en CocoMelon steevast in mijn "most played artist". Mijn "discover weekly" is redelijk in de war :headshake:.

lol paar weken geleden ook iets grappigs meegemaakt.
Ik zat op m'n werk, gsm lag naast me. Zie ik spotify aanspringen. Ik wist niet waarom dus weer uitgedaan. 10 seconden later springt die weer aan.
Godver,weer uitgedaan om dan direct weer aan te springen.
GSM opnieuw opgestart, dacht dat een update raar deed. Sprong direct weer aan toen ik was opgestart, eens goed bekeken en zag dat er effectief een liedje aan het spelen was maar ik hoorde niks. Gepauzeerd, eens ander liedje opgezet etc toen ik zag dat afspeelapparaat de google nest was.
Gebeld naar m'n vrouw : probeer jij te luisteren via google nest?
Ja godverdomme stom spel werkt voor geen meter hé. Waarom hebben we dat eigenlijk???? Stopt direct, speelt andere liedjes af. Ben hier al 10 minuten van m'n leven verloren aan da stom spel.

:D:D:D

sindsdien weet ik dat ik kan zien dat mijn vrouw muziek wil luisteren :D

Ik zat op m'n werk, gsm lag naast me. Zie ik spotify aanspringen. Ik wist niet waarom dus weer uitgedaan. 10 seconden later springt die weer aan.
GSM opnieuw opgestart, dacht dat een update raar deed. Sprong direct weer aan toen ik was opgestart, eens goed bekeken en zag dat er effectief een liedje aan het spelen was maar ik hoorde niks. Gepauzeerd, eens ander liedje opgezet etc toen ik zag dat afspeelapparaat de google nest was.
Ja godverdomme stom spel werkt voor geen meter hé. Waarom hebben we dat eigenlijk???? Stopt direct, speelt andere liedjes af. Ben hier al 10 minuten van m'n leven verloren aan da stom spel.

Heb je niet geantwoord : kijk hé schat jij wilde die soundbar die esthetisch was hé. Ik mocht niet die grote staanboxen zetten. Daar had je dat echt niet mee aan de hand gehad.

Heb je niet geantwoord : kijk hé schat jij wilde die soundbar die esthetisch was hé. Ik mocht niet die grote staanboxen zetten. Daar had je dat echt niet mee aan de hand gehad.

neen gewoon goed gelachen en mental note gemaakt dat ik volgende keer gewoon willekeurige liedjes in die playlist ga steken :D

Ben aanvraag aan het indienen voor 4/5 te werken met ouderschapsverlof en moet zo een hoop vraagjes invullen.
Waaronder dit:

Alleenwonend betekent dat u alleen woont, zonder kinderen.
U woont alleen * :
Nee
Ja
U woont uitsluitend samen met één of meerdere kinderen waarvan minstens één ten laste is van u * :
Nee
Ja

Die 2e vraag heb ik geen flauw idee wat ze ermee bedoelen.
Ik vermoed dat ze hiermee willen vragen of ik alleenstaande ouder ben?

(Ik ben getrouwd, en we hebben samen 3 kindjes die allen nog bij ons inwonen)

De vraag hier is of jij alleen voor hun instaat (en er minstens 1 kind ten laste onder hetzelfde dak woont)
Dus een gedeelte om te zien of je er alleen voor staat of niet na een scheiding/sterfgeval/onbevlekte ontvangenis

Staat er bij de asterisk niet meer informatie?

De vraag hier is of jij alleen voor hun instaat (en er minstens 1 kind ten laste onder hetzelfde dak woont)
Dus een gedeelte om te zien of je er alleen voor staat of niet na een scheiding/sterfgeval/onbevlekte ontvangenis

Staat er bij de asterisk niet meer informatie?
Die asterisk verwijst naar dat het iets is dat verplicht is in te vullen.

Ik moet daar dus "nee" op antwoorden?

Ook al gelijkaardig voorgehad met mijn vrouw (ze gebruikt ook mijn spotify account). Er kan maar 1 tegelijk luisteren. Workaround is om op 1 van de 2 apparaten de muziek offline beschikbaar te maken en dan de account in de app offline te zetten.

Heel goed ontsmetten want als er nog koper van de bedrading op de tang zat en toevallig nog in de wonde zit zal het hard ontsteken - been there, survived that :s

Kleine ergernis van de dag: Rome TW Remastered is zonet gereleased maar ik ben het vergeten te pre-downloaden dus nu is het staren naar het download scherm in de hoop dat het zo sneller gaat :unsure:

Zwijg stil, vorig jaar bestond mijn top in Spotify uit Baby Shark, Maya De Bij, Plop en de Peppers, Tsjoe Tsjoe Waa en ander gespuis uit Gertje zijn stal. :sop:

Nu we met Corona in quarantaine zitten, worden er ook vaak videoclips van K3 opgezet. Gelukkig is er bij het maken daarvan ook aan de meekijkende vaders gedacht. :unsure:

Jullie hebben dit met spotify, maar hier is dat met Youtube. Al die baby liedjes dat nu als recommendend staan :rofl:
Dan nog Teletubies, Gert en samson, bing en wa weet ik nog allemaal dat mijn klein naar kijkt.

Hier heeft elk kind zijn/haar eigen account, zowel op Youtube als Spotify (family account).. Net om deze dingen te vermijden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan