Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zag het ook. Van dat soort artikels wordt ik dan ambetant hè. En ook verschillende keren in de tekst dan nog: de gamer deed dit, de gamer deed dat...

Waarom toch?
Ik begrijp dat ook niet. Ze spreken toch ook nooit van een 25-jarige tv-kijker.

Terwijl ik game kijkt mijn vrouw TV. Als er iemand van ons ooit neergestoken zal worden, zal de kans groter zijn dat ik dat ben.
Misschien beter om "jongeren" te gebruiken?

19-jarige gamer bekent willekeurige moord: “Wou eens weten hoe het voelde om iemand neer te steken”​

Het zal wel weer de videogames hun fout zijn.

Je bent mij voor om dit hier te plaatsen.
Het circus mag weer beginnen.
En volgens studies zullen haast 100% van de zware criminelen en misdadigers tv-kijkers zijn?

19-jarige gamer bekent willekeurige moord: “Wou eens weten hoe het voelde om iemand neer te steken”​

Het zal wel weer de videogames hun fout zijn.
WTF, wat een zieke geest is dat eigenlijk. Nu zal het opeens wel een drama zijn maar het weekend van de feiten was het belangrijker natuurlijk dat er ook dat weekend een homo vermoord werd. Gelukkig voor de nabestaanden krijgt men nu ook hier opheldering.

Je bent mij voor om dit hier te plaatsen.
Het circus mag weer beginnen.
En volgens studies zullen haast 100% van de zware criminelen en misdadigers tv-kijkers zijn?
We zijn het al gewoon en films zijn totaal geen probleem.
Daar zie je letterlijk hoe het moet maar dat is allemaal geen probleem.
Gewoon gestoord in zijn hoofd en daar zullen games niets mee te maken hebben.

Firefox heeft een update gedaan, en nu ontbreekt de "Pagina Info"-venster in het uitrolmenu van de rechtermuisknop... Ik gebruikte dat erg veel om direct aan hyperlinks van afbeeldingen te kunnen (op hoge resolutie) ipv te moeten prutsen met printscreens...

Iemand een oplosing?

Firefox heeft een update gedaan, en nu ontbreekt de "Pagina Info"-venster in het uitrolmenu van de rechtermuisknop... Ik gebruikte dat erg veel om direct aan hyperlinks van afbeeldingen te kunnen (op hoge resolutie) ipv te moeten prutsen met printscreens...

Iemand een oplosing?
RMK -> Afbeeldingskoppeling kopiëren

Ja, dat werkt bij sommige websites dus niet. Via de "media-tab" van "pagina info" kon je dan altijd aan de hyperlink, ook al was die verborgen.

Zondagochtend voor de dochter een afspeellijst van K3 gemaakt en sindsdien zit non-stop met het refrein van 'K3 Airlines' en 'Blub, Ik Ben Een Vis' in mijn hoofd. :sop:

Zondagochtend voor de dochter een afspeellijst van K3 gemaakt en sindsdien zit non-stop met het refrein van 'K3 Airlines' en 'Blub, Ik Ben Een Vis' in mijn hoofd. :sop:
Ik heb spijt dat ik ooit op een doodse zondagmiddag als tiener het studio 100 muziekkanaal op tv had opgezet.

Nog steeds zoveel jaren later: telkens als iemand "hoera" zegt of schrijft, heb ik de 3 dagen daarna "hoera! hoera! kabouter plop is jarig" op repeat in mijn hoofd.

Ik heb spijt dat ik ooit op een doodse zondagmiddag als tiener het studio 100 muziekkanaal op tv had opgezet.

Nog steeds zoveel jaren later: telkens als iemand "hoera" zegt of schrijft, heb ik de 3 dagen daarna "hoera! hoera! kabouter plop is jarig" op repeat in mijn hoofd.
hoera :coolbrows:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan