moeste nu geen droge worsten in da beestje haar gat steken, dan zou die mss wel luisterenEen kat kan je alles noemen, want die komen toch niet als je roept.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
moeste nu geen droge worsten in da beestje haar gat steken, dan zou die mss wel luisterenEen kat kan je alles noemen, want die komen toch niet als je roept.

Zijde gij zeker dat ge de dubbelaccount niet zijt van Forumgebruiker?Instruction unclear, droge worst zit vast in de anus van mijn kat
ivm die influencer: dat is die gast zijn leefwereld he. die smijten elke seconde van hun leven te grabbel en met 10000`en volgers. Zelf kijk ik met afgrijzen naar zoiets, maar ik kan me wel inbeelden dat die volledig zo geconditioneerd is en dat normaal vindt.
Voor de meeste van ons is rouwen een sereen en intiem gebeuren, maar in sommige culturen is dat ook anders he. Bij de ene vieren ze een feestje en dansen ze met de kist en spelen wat muziek, bij de andere huren ze professionele weeklagers in en huilen ze om het hardst. Dat zijn twee uitersten waarbij we ook misschien raar zouden staan te kijken als we dat zien gebeuren, maar het is niet meer dan cultuurgebonden.
Dan begrijp ik dat in de cultuur van influencers het ook gepast en normaal is om dat ook zo te doen. Moeilijk te oordelen over zijn motieven dan. Ik betreur de evolutie van influencers (en zeker als ze denken daardoor privileges te hebben), maar als iemand zijn verdriet wil delen via het medium dat hij dagelijks gebruikt en waarvoor ze eigenlijk ook leefden, lijkt me dat nu niet direct `vreemd`.
Bij de begrafenis van beroemdheden zitten er ook miljoenen voor de buis en hopen ze een emotionele speech te zien en/of blijtende (klein)kinderen een gedichtje te horen voorlezen.
was dat niet die oplichtster die samen met haar vriend op tiktok geld inzamelde van naïeve kinderen omdat iemand zogezegd kanker had?
en allerlei vreemde roulette spelletjes op hun live organiseerden ofzo?
karma truly is a bitch
(als we het over dezelfde persoon hebben tenminste, volgens mij had jij zelf nog eens iets gepost over die 2 in ergernissen topic?)
Ge zijt een influencer, of ge zijt het niet he.www.hln.be/binnenland/vriend-van-verongelukte-influencer-kelly-30-ingelicht-door-volgers-kreeg-al-berichten-nog-voor-politie-bij-me-was~abc51277/
Stukske mislukte Ken van Barbie...
Efkes de dood van uw vriendin gaan gebruiken voor likes. Snel van bij de begrafenisondernemer Instagrammen dat je een kist aan het kiezen bent.![]()
Ge zijt een influencer, of ge zijt het niet he.
Influencen, maximum.
www.hln.be/binnenland/vriend-van-verongelukte-influencer-kelly-30-ingelicht-door-volgers-kreeg-al-berichten-nog-voor-politie-bij-me-was~abc51277/
Stukske mislukte Ken van Barbie...
Efkes de dood van uw vriendin gaan gebruiken voor likes. Snel van bij de begrafenisondernemer Instagrammen dat je een kist aan het kiezen bent.![]()
.Ma allez, dat is toch de schaamte voorbij.![]()
Kelly Scheppers memorial, organized by Andy Jaenen
Op 26 april stond onze wereld even stil. We kregen het verschrikkelijk nieuws dat Kelly betrokke… Andy Jaenen needs your support for Kelly Scheppers memorialgofund.me
Er is nu zelfs als een fundraising opgezet (die hij promoot in een tiktok filmpje) om geld op te halen om de begrafenis te betalen.
En em zit te wenen zonder tranen.

Mja, sommigen geven het aan een forum. Anderen geven het hieraan.Ma allez, dat is toch de schaamte voorbij.
Er heeft iemand €250 gedoneerd.
Ik kende er toch een paar mensen bij wie de laatste week van de maand gepaard ging met schroefelen om rond te komen.Sommige mensen willen inderdaad ook teveel.
'k Heb er eigenlijk wel geen zicht op. In mijn directe omgeving ken ik toch niemand die moeite heeft om rond te komen maar mss verbergen ze het, wie weet. Heb zelf wel niet het gevoel dat we naar een working poor maatschappij aan het gaan zijn eigenlijk.
Ma allez, dat is toch de schaamte voorbij.
Er heeft iemand €250 gedoneerd.
Hier gebruiken we die voor afhaalmaaltijden maar het is inderdaad wat zoeken waar je die kan uitgeven...Als dank krijgen we van het werk 1 malig consumptiecheques omdat we hebben doorgewerkt (zorg). Nu op zich goedbedoeld van hen, maar waarom geen maaltijdcheques? Daar heeft ne mens meer aan dan deze consumptiecheques. Of gewoon een 1malig premie op je rekening. Zijn er mensen hier die al zo een cheques heeft gekregen en ze heeft kunnen gebruiken?
Helemaal top is dat z'n vriendin net overleden is in een auto ongeval (waarschijnlijk door onoplettendheid) en hij daarover een filmpje maakt terwijl hij aan het rijden is.
Zag het ook. Van dat soort artikels word ik dan ambetant hè. En ook verschillende keren in de tekst dan nog: de gamer deed dit, de gamer deed dat...19-jarige gamer bekent willekeurige moord: “Wou eens weten hoe het voelde om iemand neer te steken”
![]()
19-jarige uit Tielt bekent willekeurige moord op Leander (32): “Wou eens weten hoe het voelde om iemand neer te steken”
Een 19-jarige jongeman die maandagavond gearresteerd werd op verdenking van de <a href="https://www.hln.be/tielt/leander-32-op-straat-doodgestoken-dader-nog-altijd-spoorloos-onwezenlijk-dat-mijn-broer-op-zon-manier-om-het-leven-komt~a8f90ddd/">moord</a> op Leander ‘Leo’ Quintyn (32) op 6 maart...www.hln.be
Het zal wel weer de videogames hun fout zijn.
Ik begrijp dat ook niet. Ze spreken toch ook nooit van een 25-jarige tv-kijker.Zag het ook. Van dat soort artikels wordt ik dan ambetant hè. En ook verschillende keren in de tekst dan nog: de gamer deed dit, de gamer deed dat...
Waarom toch?

Raad eens waar ik ambetant van word?Van dat soort artikels wordt ik dan ambetant hè.